2019-08-22, 17:53
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
– Det är nog det absolut bästa vi någonsin gjort, det är så skönt att ha något eget. Vi var för bekväma när barnen var små, vi ville ha allting simpelt men nu när barnen är stora och självgående då funkar det med ett hus för oss, säger Anna Book.

"Självgående"? Varför pratar Anna som om de lärt sig att gå och inte vuxna individer som borde flytta ut?
Citera
2019-08-22, 18:46
Medlem
nytt på instastory

https://postimg.cc/gallery/th3cb3k2/
Citera
2019-08-22, 19:59
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Något jag funderat på varför använder inte Tunnan denna tråd för att få lite rubriker? Allt annat är ju tillåtet typ att hon blivit påsatt av Halmpyntet på skithuset. Detta borde vara godis för henne Anna Book näthatad en sorgen bild med tårarna rinnande. Eftersom du läser här så Anna ta chansen!
Nu tror jag inte att hon vill att alla ska läsa tråden.
Citera
2019-08-22, 20:19
Hon lever i en oidentifierbar förnekelse. Kanske på grund av sina tillkortakommanden som världsartist och mor. Som emellan sitt självförhälrigande och den sanna verkligheten resulterar i vansinniga utbrott så fort någon har mage att ifrågasätta henne. Tror jag
Senast redigerad av P944 2019-08-22 kl. 20:25.
Citera
2019-08-22, 21:23
Medlem
Rookie81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är lite svårt att tro att det är vuxna barn hon pratar om. Det låter som om hon skulle behöva ta hand om skock småungar.

Exakt, det där är veritabelt jävla bullshit. Råkade hamna i tråden och läsa det där. Hon kanske pumpar brösten 3 gånger per natt för att de ska ha mjölk till cornflakesen på morgonen...herregud...och om det vore pyssel med småbarnen på en semester, vem fan ojar sig om det på Instagram? Narcissist deluxe...
Citera
2019-08-22, 21:38
Medlem
Citat:
https://www.hant.se/anna-books-arlig...Jz2Zyo4wD4hdYg

"Anna Books lyckorus efter beslutet om flytten
Beslutet att flytta från Solna tog makarna tillsammans och Anna är väldigt glad över den stora livsförändringen.

– Det är nog det absolut bästa vi någonsin gjort, det är så skönt att ha något eget. Vi var för bekväma när barnen var små, vi ville ha allting simpelt men nu när barnen är stora och självgående då funkar det med ett hus för oss, säger Anna Book.

Tv-profilen berättar vidare att flytten var ett nödvändigt steg att ta och att hon och maken hade börjat tröttna på att bo i en lägenhet där det inte fanns så mycket att syssla med. Anna Book upplever dessutom att förändringen har gjort att hon känner sig mer fri.

– Nu flyttar vi in i huset där vi kan bestämma 100% själva och det känns superskönt, jag är klar med att alla hela tiden ska bestämma över mig, säger Anna Book."

Dom flyttar alltså till ett hus när dom är 50år och har en 30årig dotter inneboende.
Hur ser situationen ut om 10-20år? Makarna är då 60-70,klarar dom ett hus då? Orkar dom?
Eller bor barnen hemma då och hjälper till? Den äldsta är då 50. Sonen sitter ev inne så han behöver inte bry sig.

Ja,ser lyckat ut Anna!
Kan berätta att åren går väldigt fort. Vore det inte bättre att köpa en lägenhet mitt i city ist?
Det hade ni fått för samma summa.

I min värld flyttar man till hus när man har små barn. När barnen sen är vuxna 18+ och utflygna,så flyttar man till lägenhet.

Sen ,om man har,som Anna,boende i Spanien,så bor man där några månader om året. Sen tillbaka till lägenhet och jobb.

Var huset ett impulsköp? Påverkad av bobbys tabletter? Eller nått annat?
Senast redigerad av trez77 2019-08-22 kl. 21:44.
Citera
2019-08-22, 23:24
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Tycker det är dags igen och läsa den fantastiska hemsida som familjen Book gjort

http://www.annabook.nu/

Detta visar på hur lågt deras kunnande är
Som det redan är konstaterat många gånger i tråden är den inte gjord av Anna eller någon som har anknytning till henne.
Citera
2019-08-23, 01:56
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
"Självgående"? Varför pratar Anna som om de lärt sig att gå och inte vuxna individer som borde flytta ut?

Jag tror det är så illa att hon behandlar dem som små barn som hela tiden behöver sin mamma och det är därför de inte kan eller vågar flytta ut för då går hon i taket och bölar och ger dem skuldkänslor mm. Troligen kör hon väl samma trick mot sin karl också så att han inte heller kan få ett vettigt liv. Tragiskt
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-08-23 kl. 01:59.
Citera
2019-08-23, 07:35
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
https://www.hant.se/anna-books-arlig...Jz2Zyo4wD4hdYg

"Anna Books lyckorus efter beslutet om flytten
Beslutet att flytta från Solna tog makarna tillsammans och Anna är väldigt glad över den stora livsförändringen.

Tv-profilen berättar vidare att flytten var ett nödvändigt steg att ta och att hon och maken hade börjat tröttna på att bo i en lägenhet där det inte fanns så mycket att syssla med. Anna Book upplever dessutom att förändringen har gjort att hon känner sig mer fri.

– Nu flyttar vi in i huset där vi kan bestämma 100% själva och det känns superskönt, jag är klar med att alla hela tiden ska bestämma över mig, säger Anna Book."
Ja tänk vad mycket dom pysslar med som inte går att göra i en lägenhet. Hela två gånger har Roberto varit ute och eldat färsk sly som ingen normal människa gör.
Citera
2019-08-23, 13:07
Medlem
MassiveBs avatar
Undrar vilken mängd flödder hon drar i sig varje dag…
Citera
2019-08-23, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Dom flyttar alltså till ett hus när dom är 50år och har en 30årig dotter inneboende.
Hur ser situationen ut om 10-20år? Makarna är då 60-70,klarar dom ett hus då? Orkar dom?
Eller bor barnen hemma då och hjälper till? Den äldsta är då 50. Sonen sitter ev inne så han behöver inte bry sig.

Ja,ser lyckat ut Anna!
Kan berätta att åren går väldigt fort. Vore det inte bättre att köpa en lägenhet mitt i city ist?
Det hade ni fått för samma summa.

I min värld flyttar man till hus när man har små barn. När barnen sen är vuxna 18+ och utflygna,så flyttar man till lägenhet.

Sen ,om man har,som Anna,boende i Spanien,så bor man där några månader om året. Sen tillbaka till lägenhet och jobb.

Var huset ett impulsköp? Påverkad av bobbys tabletter? Eller nått annat?

Finns massor med folk som bor i hus tills de är 80, men oftast har de ju då bott där i kanske 50 års tid. Men man kan ju köpa hantverkshjälp och städ om man har råd och är skröplig. Det gör min svärfar som bor ensam i en villa och är åttio.
Citera
2019-08-23, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Finns massor med folk som bor i hus tills de är 80, men oftast har de ju då bott där i kanske 50 års tid. Men man kan ju köpa hantverkshjälp och städ om man har råd och är skröplig. Det gör min svärfar som bor ensam i en villa och är åttio.
Stolledanos har varken råd eller är skröpliga så den teorin passar inte i den här tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in