Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-08-21, 21:41
  #421
Medlem
Två år sen denna tråd senast uppdaterades, men om någon vill ha en uppdatering om honom och vad han gör osv, är det bara att säga till.
Citera
2019-08-21, 21:50
  #422
Medlem
Kör på. Det är alltid intressant.
Citat:
Ursprungligen postat av Theagundmalm
Två år sen denna tråd senast uppdaterades, men om någon vill ha en uppdatering om honom och vad han gör osv, är det bara att säga till.
Citera
2019-08-21, 22:08
  #423
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rödeby
Kör på. Det är alltid intressant.

Mohammed satt inne på ett SiS hem i över ett år. Jag är ju då självklart hans omtalade ex-flickvän som folk ville hänga ut. Han fick flytta hem då han blev hotad på ett av dom, av en kille från Sävja (Där han bodde innan.) När han satt där ringde han konstant mig och min mamma, grät, bad, hotade. Allt möjligt. När han kom ut stalkade han mig i ca 1.5 år innan han tillslut gav upp. Han hade två tjejer samtidigt en tjej som jag känner som är född 2003 och en annan tjej som är född 2000. Han låg samtidigt med en tredje, född 2001. Han lämnade sen allihopa i någon vecka. För att sedan gå in i ett förhållande med en av dom tjejerna. Han pluggar inte just nu utan jobbar på Ica. Har ju detaljerat om hur han är osv men tror inte jag bör skriva ut d här då jag inte vill bli indragen igen.
Citera
2019-08-21, 22:09
  #424
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theagundmalm
Mohammed satt inne på ett SiS hem i över ett år. Jag är ju då självklart hans omtalade ex-flickvän som folk ville hänga ut. Han fick flytta hem då han blev hotad på ett av dom, av en kille från Sävja (Där han bodde innan.) När han satt där ringde han konstant mig och min mamma, grät, bad, hotade. Allt möjligt. När han kom ut stalkade han mig i ca 1.5 år innan han tillslut gav upp. Han hade två tjejer samtidigt en tjej som jag känner som är född 2003 och en annan tjej som är född 2000. Han låg samtidigt med en tredje, född 2001. Han lämnade sen allihopa i någon vecka. För att sedan gå in i ett förhållande med en av dom tjejerna. Han pluggar inte just nu utan jobbar på Ica. Har ju detaljerat om hur han är osv men tror inte jag bör skriva ut d här då jag inte vill bli indragen igen.

Alltså byta till ett annat SiS hem, jag var lite otydlig där.
Citera
2019-08-21, 22:10
  #425
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theagundmalm
Mohammed satt inne på ett SiS hem i över ett år. Jag är ju då självklart hans omtalade ex-flickvän som folk ville hänga ut. Han fick flytta hem då han blev hotad på ett av dom, av en kille från Sävja (Där han bodde innan.) När han satt där ringde han konstant mig och min mamma, grät, bad, hotade. Allt möjligt. När han kom ut stalkade han mig i ca 1.5 år innan han tillslut gav upp. Han hade två tjejer samtidigt en tjej som jag känner som är född 2003 och en annan tjej som är född 2000. Han låg samtidigt med en tredje, född 2001. Han lämnade sen allihopa i någon vecka. För att sedan gå in i ett förhållande med en av dom tjejerna. Han pluggar inte just nu utan jobbar på Ica. Har ju detaljerat om hur han är osv men tror inte jag bör skriva ut d här då jag inte vill bli indragen igen.


Att han får vara kvar i landet är skrämmande, skit ska ut!
Citera
2019-08-21, 22:11
  #426
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theagundmalm
Han pluggar inte just nu utan jobbar på Ica.
Vilken ICA-butik jobbar han på?
Citera
2019-08-21, 22:18
  #427
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Att han får vara kvar i landet är skrämmande, skit ska ut!

Ja jo, skulle kännas säkrare så
Citera
2019-08-21, 22:20
  #428
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Vilken ICA-butik jobbar han på?
Inte säker:/
Citera
2019-08-21, 22:23
  #429
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Vilken ICA-butik jobbar han på?

Som sagt vilken Ica-butik ?
Citera
2019-08-21, 22:39
  #430
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Singoallaa
Jag gade ALDRIG låtit mina barn gå kvar på en sådan sjuk skola där väldtäktsmän går lösa.

Jag hade tagit hem mina barn och sedan bytt skola.
Det är precis vad vi gjorde.
2 av barnen gick på stordammen men när 2st svenskar i 7an vart brutalt misshandlade av skäggbarn (mörkat för övrigt) samt idiotens första våldtäkt tog vi kontakt med rektorn.
Det samtalet borde ha spelats in. Hon är 1. Manshatare 2. Sverigefientlig. Enligt henne är det synd om idioten. Vi har anmält henne till Skolverket 2 gånger utan resultat. Vi har även gjort flera orosanmälningar mot hans mamma.
När inget hände så försökte vi byta skola och när kommunen så nej så höll vi barnen borta från skolan med argumentet att rektorn ej kunde tillgodose våra barns säkerhet. Detta resulterade i att vi fick en orosanmälan på oss från skolan. Vi har nu flyttat utomlands och ja jag lider med alla i sävja/nåntuna som blir tvingade att ha barnen på stordammen..
Citera
2019-08-21, 23:03
  #431
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theagundmalm
Inte säker:/

Okey, ge mej ortnamnet så fixar jag fram namnet på butiken.
Citera
2019-08-21, 23:48
  #432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Okey, ge mej ortnamnet så fixar jag fram namnet på butiken.

Rimligen bör det vara en butik i Uppsala, då han bor där.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback