2019-08-21, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Hon är 18 och myndighetsåldern är 18 även i Danmark. Så även om jag i princip håller med dig om att hon är för ung och barnslig för att fatta sådana beslut, så borde hennes ålder inte längre spela någon roll rent juridiskt. OM den ska spela roll, så måste ju myndighetsåldern i så fall höjas generellt, för alla. För det finns fler och eventuellt värre misstag, som en nybliven 18-åring tillåts göra idag... t.ex. skuldsätta sig för belopp, som han eller hon inte kommer att kunna betala tillbaka under en livstid...

Värre misstag! Vad skulle kunna skada en naiv, blåögd tjej mer än att sätta sin tillit till en 30 år äldre sexualsadist med väldigt avvikande sexualitet? Det finns skuldsanering för övrigt. Vad tror du är mest skadligt?

Jag tycker att kriminalvården borde sätta en åldersgräns för "pennevänner". Den här manipulativa, farliga fångarna bör ju inte ha kontakt alls med ungdomar. Vad de sedan gör mot vuxna kvinnor det är de kvinnornas problem. Men det berör en väldigt illa när det är unga, omogna tjejer/killar som uppenbarligen är trasiga.
Vad ser Madsen i en liten tjej med tonårsakne som inte ens är särskilt fysiskt utvecklat?
Faderskärlek?
Senast redigerad av ottoplommon 2019-08-21 kl. 19:54.
Citera
2019-08-21, 20:33
Medlem
kugutts avatar
Citat:

Finns en bild här på en "rymdraket" (tvådimensionell) han gjort åt henne i fängelset - lite kul.

Okej, så idioten sitter fortfarande och fantiserar om rymdraketer??? Här pratar vi vel endå om ett 100 procent mongo. Måste vara nån form av världsrekord i patetisk varelse....
Citera
2019-08-21, 20:47
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Okej, så idioten sitter fortfarande och fantiserar om rymdraketer??? Här pratar vi vel endå om ett 100 procent mongo. Måste vara nån form av världsrekord i patetisk varelse....
Haha!
Satt precis och tänkte det samma när jag såg den tecknade raketen. Nåt så pinsamt får man väl ändå leta efter..
Det påvisar nog rätt bra hur emotionellt haltande han är som psykopat. Det är på nivå i klass med en 10-åring med namnen och hjärtan.
Citera
2019-08-21, 21:01
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Haha!
Satt precis och tänkte det samma när jag såg den tecknade raketen. Nåt så pinsamt får man väl ändå leta efter..
Det påvisar nog rätt bra hur emotionellt haltande han är som psykopat. Det är på nivå i klass med en 10-åring med namnen och hjärtan.

Detta beror nog på, att M anpassar budskapet till mottagaren. Något som han alltid varit bra på.
Citera
2019-08-21, 21:08
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Då blir det väl bröllop till jul kanske...

https://www.bt.dk/krimi/teenager-skriver-med-peter-madsen-har-faaet-hans-navn-tatoveret

Väldigt söt tjej med fina ögon.
Man får bara hoppas att hon så småningom "vaknar till", tar sitt förnuft tillfånga och låter
romansen med den danske lustmördaren bli blott en parentes i hennes liv.
Något som hon senare kan förfäras av när hon tänker tillbaka på det hela.
Stackars föräldrar. Naiv, blint förälskad dvs totalt bortkollrad av en psykopat.

»Jeg ved godt, han er psykopat og manipulerende"

Uppenbart inte ett par meningar senare:

"Han elsker mig for den, jeg er"
"For mig er han kærlig og omsorgsfuld."

Hon begriper inte ens vad hans grava störning innebär. Den enda han älskar är sig själv och plåt.

"I brevene omtaler han sig selv som hendes 'ven', 'soulmate' og 'den klippe, hun kan støtte sig til'."

Ja, han är nog väldigt pålitlig. Och hon är säkert kapabel att göra den bedömningen. Jösses...

»Jeg er meget interesseret i at vide, hvorfor folk gør, som de gør."

»Jeg vil gerne se hans mimik og finde ud af, om han lyver."

Hon får tacka sin lyckliga stjärna att han är inom lås och bom, det kan bli dyrköpt erfarenhet..
Varje gång det här sker tänker jag osökt på sekterism, att kvinnor som fascineras och trånar kring den gravt störda Madsen borde läggas in nånstans för avprogrammering och totalförbud gällande kontakt.
Citera
2019-08-21, 21:08
Medlem
Citat:
Haha!
Han kanske är pedofil även? Är inte det här klassisk grooming?
Att gå ned på barnets nivå och vinna deras förtroende. Små gulliga hjärtan.
Läsk och popcorn kommer härnäst.
Enligt tjejen är de själsfränder.

Jag har sett fler bilder nu på henne och hon var lite mer utvecklad än jag först tyckte av film intervjun.
I filmen påminner hon mest om fjortisarna i filmen Fucking Åmål.
Citera
2019-08-21, 21:11
Medlem
Citat:
Detta beror nog på, att M anpassar budskapet till mottagaren. Något som han alltid varit bra på.
Jaha! Det kallas för manipulation det Madsen håller på med. Inte det du berömmer honom för, att anpassa budskapet.... Herregud.
Citera
2019-08-21, 21:13
Medlem
develis avatar
Citat:
Han har inte koll öht, är totalt kapad - en kastrat emotionellt sett. Tyvärr inte fysiskt samtidigt, det hade varit en välgärning.
Oavsett manipulativ.
Citera
2019-08-21, 21:21
Medlem
Citat:
Det är ju det som kallas för manipulativ. Att PM ej får ta emot dambesök kan kanske bero på att han ej vill underkasta sig terapi? Bara en tanke.
Citera
2019-08-21, 21:26
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Han har inte koll öht, är totalt kapad - en kastrat emotionellt sett. Tyvärr inte fysiskt samtidigt, det hade varit en välgärning.
Oavsett manipulativ.

He,he ja varför hänger allt på mig? sa kastraten. Jo, manipulativ och farlig. Nu går det i pappersraketer, snart kommer pappersubåtarna fram... Borde inte fått kommunisera med kvinnor alls.
Citera
2019-08-21, 21:37
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
He,he ja varför hänger allt på mig? sa kastraten. Jo, manipulativ och farlig. Nu går det i pappersraketer, snart kommer pappersubåtarna fram... Borde inte fått kommunisera med kvinnor alls.
Nej, vissa är som sagt för farliga och inte bara fysiskt. Det är hjärntvätt och de vet precis vilka de kan utnyttja varav naiv, omogen, beroendestörning, lättförälskad, överdrivet omvårdande och annat är mumma att grundlura och sen utnyttja. Som en radar. Emotionell mundiarré som är helt fejk.

Han har förbrukat allt vad det beträffar social interaktion, hoppas han bedöms som för farlig länge. Läs typ i evighet.
Citera
2019-08-21, 21:41
Medlem
Citat:
Nej, vissa är som sagt för farliga och inte bara fysiskt. Det är hjärntvätt och de vet precis vilka de kan utnyttja varav naiv, omogen, beroendestörning, lättförälskad, överdrivet omvårdande och annat är mumma att grundlura och sen utnyttja. Som en radar. Emotionell mundiarré som är helt fejk.

Han har förbrukat allt vad det beträffar social interaktion, hoppas han bedöms som för farlig länge. Läs typ i evighet.
Tror inte de kommer släppa in en livs levande kvinna till honom på besök, på åtminstone 15 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in