2019-07-27, 15:11
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exxah98
Hört att hon sålde sin själv för 600 kr och 10 blåa (vet dock inte om det stämmer)

Vad menar du...vad betyder "sålde sin själv"? vad har hon sålt är alltså min fråga.
Citera
2019-07-27, 15:18
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Vad menar du...vad betyder "sålde sin själv"? vad har hon sålt är alltså min fråga.

sin kropp tror jag han menar
Citera
2019-07-27, 17:22
Medlem
PeterNosters avatar
Morfar: B*rt Ing*mar Lundin
Mormor: Majvor Ire*e Lundi*
Moder: K*rin Ann-Ch*rlotte Lundin -68, ogift
Fader: ?
Son: Tobias Simon Lundin, Lexbase
Dotter: Sara Angelica Lundin, Lexbase

V.g fyll i biologiska faderns namn. Han heter inte Lundin.
Senast redigerad av PeterNoster 2019-07-27 kl. 17:29.
Citera
2019-07-27, 18:57
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Lundin har en syster som heter *ngelica "Pap*ya" Lundin enligt FB.
Finns också på Lexbase.

Isåfall stämmer det att det äldre paret Lundin som bor i samma hus som TL är hans
morföräldrar.
TLs moder heter då K*rin Ann-Ch*rlotte -68, ogift så TL har sin mors efternamn.
Någon man finns inte registrerad på adressen 1990. Tyvärr saknas uppgift om lägenhetsnummer så pappan kan ju finnas där.
Ditt sökande av faderns identitet, som sträcker sig till uppgifter om dennes ev. boende för 29 år sedan, är f.n. resultatatlöst.
Citat:
Morfar: B*rt Ing*mar Lundin
Mormor: Majvor Ire*e Lundi*
Moder: K*rin Ann-Ch*rlotte Lundin -68, ogift
Fader: ?
Son: Tobias Simon Lundin, Lexbase
Dotter: Sara Angelica Lundin, Lexbase

V.g fyll i biologiska faderns namn. Han heter inte Lundin.
Det känns som att din jakt på släktingarnas namn ligger på en nivå av önskad tillfredsställelse som påminner om vad man kan uppnå vid en gynnsam masturbation.
De slutsatser som man skulle kunna dra utav det begågna brottet med kunskap om faderns identitet, är inget som på vetenskaplig grund skulle kunna ge fakta i frågan om varför det genomförda brottet inträffade.

Det är många trådar på Flashback nu där du fokuserat på var släktingar till olika MGM har bott ända sedan år 1990, och vilka dessa personer är.

Inte ens författare som A C Doyle och detektiver som Sherlock Holmes utnyttjar liknande metodhantering vid lösning av sofistikerade teatrala brott.

Om den biologiska faderns identitet nu till slut skulle framkomma, så har ditt stora antal inlägg med den upprepade frågan i a f gett resultat i form av ett namnsvar, även fast denna info inte skulle vara till någon reell nytta i sammanhanget!
Citera
2019-07-27, 20:59
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Ditt sökande av faderns identitet, som sträcker sig till uppgifter om dennes ev. boende för 29 år sedan, är f.n. resultatatlöst.

Anledningen till att jag kommer med uppgifter från 1990 är att då gjordes den sista folkräkningen i Sverige. Denna folkräkning finns på CD-skiva utgiven av Sveriges släktforskarförbund.

De finns för åren 1970, 1980 och 1990.
Finns även för 1870, 1880, 1890, 1900, 1910, 1930.

Nyligen släpptes tillgången på dessa arkiv och andra av Riksarkivet
https://sok.riksarkivet.se/

Uppgifterna skyddas dock av PUL så man kan bara komma åt uppgifter om personer äldre än 70 år.

I min forskning intresserar jag mig för:
Forskning om resande och tidigt invandrade romer:

https://forum.rotter.se/index.php?board=12002.0

Det har i högsta grad med kriminalitet att göra.
Personerna kan vara födda i Sverige men eftersom förökningen baseras på samma gener så ärvs de dåliga egenskaperna från generation till generation. De är naturligtvis svenskar men med inavlade egenskaper.

Några exempel:
(FB) LIDKÖPING: 20-årige Gabriel Holmdahl mördad
(FB) Man skjuten vid Roskildevägen 7, Malmö 2017-02-08

(FB) 16-åring snabbkidnappad, föräldrar tvingades betala, Västerhaninge 17/11 -18
Senast redigerad av PeterNoster 2019-07-27 kl. 21:05.
Citera
2019-07-28, 13:53
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Anledningen till att jag kommer med uppgifter från 1990 är att då gjordes den sista folkräkningen i Sverige. Denna folkräkning finns på CD-skiva utgiven av Sveriges släktforskarförbund.

De finns för åren 1970, 1980 och 1990.
Finns även för 1870, 1880, 1890, 1900, 1910, 1930.

Nyligen släpptes tillgången på dessa arkiv och andra av Riksarkivet
https://sok.riksarkivet.se/

Uppgifterna skyddas dock av PUL så man kan bara komma åt uppgifter om personer äldre än 70 år.

I min forskning intresserar jag mig för:
Forskning om resande och tidigt invandrade romer:

https://forum.rotter.se/index.php?board=12002.0

Det har i högsta grad med kriminalitet att göra.
Personerna kan vara födda i Sverige men eftersom förökningen baseras på samma gener så ärvs de dåliga egenskaperna från generation till generation. De är naturligtvis svenskar men med inavlade egenskaper.

Några exempel:
(FB) LIDKÖPING: 20-årige Gabriel Holmdahl mördad
(FB) Man skjuten vid Roskildevägen 7, Malmö 2017-02-08

(FB) 16-åring snabbkidnappad, föräldrar tvingades betala, Västerhaninge 17/11 -18

Det spelar ingen roll om de tre förövarna kan spåra hela sin stamtavlor tillbaka till Tor och Oden. Det här är ändå ett brott som bär mångkulturell prägel. Att råna ynglingar på telefoner och dyra kläder är en etnisk markör för vad?
Citera
2019-07-28, 18:25
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.B.G.
Det spelar ingen roll om de tre förövarna kan spåra hela sin stamtavlor tillbaka till Tor och Oden. Det här är ändå ett brott som bär mångkulturell prägel. Att råna ynglingar på telefoner och dyra kläder är en etnisk markör för vad?

Eh, va?
Citera
2019-07-28, 19:06
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Eh, va?

Sorry! Jag ser nu att jag citerat dig av misstag. Mitt inlägg ska inte på något vis tolkas som ett ifrågasättande av det du skrev.
Citera
2019-07-28, 21:09
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanMedPinnen
Jag var där straxt innan. Fy fan. Kanske borde jag vara rädd, men jag blir bara förbannad. Vi måste göra något! Politikerna gör det ju inte. Jag skulle gladeligen lägga på några procentenheter på min kommunalskatt om pengarna gick till något som gjorde slut på det här.

Inget på GP än vad det verkar.

Trots att vi har bland de högsta skatterna i världen, så är du beredd att höja dem?
Vad får du idag av din inbetalda skatt, själv får jag inget?

Nja, skattehöjning löser inte problemen, utan något annat mer radikalt måste till.
Du förstår nog vad jag menar.
Citera
2019-07-31, 22:15
Medlem
Ingen som har nåt nytt å förmedla i detta ärende?
Citera
2019-08-06, 01:59
Medlem
kalkryggars avatar
Tråden tvärdog. Sitter alla tre fortfarande häktade?
Citera
2019-08-06, 12:32
Medlem
power.rangerss avatar
Hur länge tror ni de kommer sitta häktade innan det blir rättegång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in