2019-07-26, 04:07
Medlem
Begriper mig inte på er Flashbackare. Är det 98 % rasister som sitter här och tuggar sitt mantra dygnet runt?
Begriper mig inte på er dårar.
Hade det varit en blankrakad svensk som åkt i backen hade ni yrkat på livstid.
Men nu var det en neger som slängde en Iranier i backen. Alla kan se vad negern gjorde.
Alla ni rasister kan hålla käften i fortsättningen.
En rappande neger från det stora landet i väster misshandlar folk på öppen gata och ni försvarar idioten??
Nu har jag fått nog av Flashbackdårar.
Ett knippe kriminella dårar som försvarar kriminellt beteende och förkastar kriminella dårar som inte tycker som de.
Flashbackdårar är kriminella typer som tycker andra är kriminella när de själva gör likadant.
Fan vad patetiska ni är. Kriminella som gapar om andra kriminella? Dårar!
Citera
2019-07-26, 04:08
Medlem
angeroves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
... misstänker även att "Harlem" lär få sitta ännu längre då det finns vittnen från ASAPs egna som pekar ut honom användandes en glasflaska som vapen.

Det är skitroligt att olika förhörsledare inleder med frågor om olika nickname på de inblandade. Först en bit in i förhören avslöjar de vad de är ute efter. Assistenten Abigail citeras: "Harlem came out" och han krossade en glasflaska på afghanens skalle. Därefter följer en fråga: Who is Harlem?

Jag visste inte att svenska snutar kunde vara så korkade. Men det kanske inte är så konstigt med tanke på att bara i den här tråden finns det en massa folk som grubblar över mysteriet: Who the fuck is Harlem?

Kära vänner! Här får ni svaret och kom ihåg var ni läste det först: "Harlem" is Captain America's secret nickname!
Senast redigerad av angerove 2019-07-26 kl. 05:04.
Citera
2019-07-26, 04:09
Medlem
BaraVaraSamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraVaraSams
För oss som inte levt våra liv framför bildskärmen utan spenderat en del tid ute bland folk är det tydligt att BOs stöddighet inte bara kommer från drogruset. Han agerade som att han inte hade något att förlora (dvs troligtvis bär på ett vapen som kan ge honom övertaget även mot flera större starkare män). Om man märker detta (vilket ASAP Rocky med entourage lär ha gjort) måste man agera i förebyggande syfte innan man hamnar i underläge.

Det framgår av förhör med att det är exakt såhär entouraget resonerat:
Förhörsledaren: Vem hade den andra flaskan och vad gjorde den personen med den?
C*rniel: Jag vet inte. Jag försökte försvara och se till att jag och mina vänner var säkra. Jag vill också beskriva skillnaden i storlek mellan de här killarna och säkerhetsvakten som de attackerade. Vakten väger kanske 350-400 pounds och de som attackerade måste vara mellan 120-150 pounds. Därför trodde jag inte att de var i sina sinnens fulla bruk. Att de inte bryr sig om hur mycket större han var och därför trodde jag att de var beväpnade.
(Källa: Förhör med C*rniel, FUP sid 431)

Dessutom framkommer det att de kriminella afghanerna försökte stjäla flaskorna av entouraget!

Förhörsledaren: De här flaskorna som du säger ni fick tag på och kastade sönder, som de försökte ta. Kan du förklara hur de andra killarna försökte ta flaskorna innan ni gjorde det?
C*rniel: De följde efter oss runt gränden. Jag såg hur de tittade på flaskorna med en ond blick i ögonen.
Förhörsledaren: Försökte de ta flaskorna då, fysiskt?
C*rniel: Ja givetvis. De försökte ta sig närmare flaskorna och jag fick tag i dem, flaskorna.
(Källa: Förhör med C*rniel, FUP sid 432)
Citera
2019-07-26, 04:09
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cxme
Tar det ännu en gång.

Afghanen anses ha agerat i nödvärn emot livvakten. Samtidigt så anser man inte att livvakten gjort något brottsligt.

Hur man förklarar detta i en rättegång blir intressant, hoppas vår korrupta regering har ett bra svar på frågan hur dom resonerar.

#Regimechange4sweden

Vilken representant från rättsväsendet har påstått att Afganen agerade i nödvärn och att livvakten inte gjort något brottsligt?
Citera
2019-07-26, 04:11
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Begriper mig inte på er Flashbackare. Är det 98 % rasister som sitter här och tuggar sitt mantra dygnet runt?
Men nu var det en neger som slängde en Iranier i backen. Alla kan se vad negern gjorde.
En rappande neger från det stora landet i väster misshandlar folk på öppen gata och ni försvarar idioten??
Ett knippe kriminella dårar som försvarar kriminellt beteende och förkastar kriminella dårar som inte tycker som de.
Flashbackdårar är kriminella typer som tycker andra är kriminella när de själva gör likadant.

Jag förstår mig inte på idioter som du som inte förstår att man måste få försvara sig mot gangsters som den här afghanen. Svenskar har ingen som helst självbevarelsedrift och förtjänar att gå under som folk och som nation.
Citera
2019-07-26, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Vilken representant från rättsväsendet har påstått att Afganen agerade i nödvärn och att livvakten inte gjort något brottsligt?
”Händelsen inleds med att motanmälaren upprepade gånger ber personen att avlägsna sig från platsen. När han inte gör det knuffar motanmälaren först bort, och tar därefter ett grepp runt den andres hals och lyfter bort honom några meter. I detta läge kastar personen sina hörlurar på motanmälaren och försöker utdela slag, vilket får anses ligga i hans nödvärnsrätt”, säger förundersökningsledaren kammaråklagare Daniel Suneson i ett pressmeddelande.

https://www.google.com/amp/s/amp.svt.se/kultur/forundersokningen-mot-malsaganden-i-asap-rocky-fallet-nedlagd
Citera
2019-07-26, 04:17
Medlem
Citat:

Helt rätt.
Och folket verkar tro att ledaren kan påverka, vi är ingen diktatur, rövèn har inget att säga till om
Citera
2019-07-26, 04:20
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aktamig
Helt rätt.
Och folket verkar tro att ledaren kan påverka, vi är ingen diktatur, rövèn har inget att säga till om

Som flera har visat har Löfven stöd i grundlagen för att agera så det är inkorrekt.
Citera
2019-07-26, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Som flera har visat har Löfven stöd i grundlagen för att agera så det är inkorrekt.

Pratar vi nåd eller vilken. Ber om ursäkt, suttit med finska släkten ikväll och allt vad det innebär.
Citera
2019-07-26, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jag förstår mig inte på idioter som du som inte förstår att man måste få försvara sig mot gangsters som den här afghanen. Svenskar har ingen som helst självbevarelsedrift och förtjänar att gå under som folk och som nation.

Du försvarar negrer som misshandlar folk på svensk mark?
Alla kan se att Negergänget hoppar på och misshandlar folk på öppen gata.
Hoppas negern Får tillbringa ett halvår utan inkomst. Hoppas negern kommer hem till USA och får utvisningsbeslut ala illegal invandrare.
I USA är det ju skillnad på folk och folk.
En kriminell flashbackdåre får inte ens ESTA.
Knappast visum. Blir avvisad i Gaten.
Citera
2019-07-26, 04:27
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
”Händelsen inleds med att motanmälaren upprepade gånger ber personen att avlägsna sig från platsen. När han inte gör det knuffar motanmälaren först bort, och tar därefter ett grepp runt den andres hals och lyfter bort honom några meter. I detta läge kastar personen sina hörlurar på motanmälaren och försöker utdela slag, vilket får anses ligga i hans nödvärnsrätt”, säger förundersökningsledaren kammaråklagare Daniel Suneson i ett pressmeddelande.

https://www.google.com/amp/s/amp.svt.se/kultur/forundersokningen-mot-malsaganden-i-asap-rocky-fallet-nedlagd

Ja att man börjar slänga saker och försöker utdela slag är väl ett tecken på att man är idiot som sätter sig i det sammanhanget. Inget som faller under allmänt åtal där väl? Extremt provocerande, ja. Men har man rätt att slänga idioten i marken och börja sparka. Sannolikt inte.

Om man ska sammanfatta detta fall så kanske det är så att ett antal idioter som förtjänade varandra äntligen träffades.
Citera
2019-07-26, 04:27
Avstängd
Citat:

Är du någon sorts batikhäxa med fäbless för afghaner? Det var afghanen som startade bråket. Han hade sedan många chanser att dra sig ur, men avstod.

Det amerikanska gänget tvingades till slut att agera i nödvärn. D.v.s. det som ses som nödvärn i normala länder. Hur det bedöms i dårhuset Sverige är fortfarande oklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in