Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Desto mer han svamlar, desto svårare blir det reda ut allt som kommer ur munnen på trumpen.
Men pratar man om korruption, så brukar det ofta vara ett tecken på egen korruption.
Så antar hans hjärna hade den tanken att dom var ute efter honom, och sen slänger man ut en massa trams.
Det är så paranoia fungerar.
Tycker du verkligen det är svårt att förstå vad Trump menar? På ett spektrum från
ingenting till
någonting, ungefär hur mycket förstår du?
Hur ser du på din förmåga att beskriva vad du förstår?
Om jag säger till dig att jag förstår vad Trump menar, tror du jag talar sanning eller ljuger?
Hur ser du på din förmåga att förklara varför detta är en rimlig åsikt, och vilken sorts personer tror du håller med om detta:
"Men pratar man om korruption, så brukar det ofta vara ett tecken på egen korruption."
Citat:
Ursprungligen postat av
Amaratto
Det är helt riktigt Trump. Tre av de fyra kommer från USA och beskrivningen "whose governments are a complete and total catastrophe, the worst, most corrupt and inept anywhere in the world" passar tyvärr alldeles för bra in på hur din administration fungerar.
Varför var han plötsligt så ärlig och erkänner hur katastrofalt han styr landet?
Du har råkat snurra dig iväg ut ur verkligheten. Ingen av utlänningarna kommer från USA. Trump läser inte dina meddelanden till honom här.