Citat:
Ang det jag fetat:Vi får väl hoppas att hon är lite mindre attraktiv när hon kommer ut. Kanske lite svårare dessutom att hitta något nytt offer med den här historien i bagaget.
När det gäller cyanidet uppfattade jag att hon hade registrerat sig hos firman som sålde det, men inte gjort något inköp. I förhör förnekar hon att överhuvudtaget haft någon som helst kontakt med dem.
De som jobbat med Ove säger att han varnat tydligt för burkarna med cyanid för att det är mycket giftigt. Vår dömde giftmörderska säger att det är hon som varnar Ove som är slarvig med giftet.
Men det är också en rad andra saker som hon ljuger om, ja nästan allt som kommer ur henne är lögner. Hoppas innerligt att HD fastställer domen.
När det gäller cyanidet uppfattade jag att hon hade registrerat sig hos firman som sålde det, men inte gjort något inköp. I förhör förnekar hon att överhuvudtaget haft någon som helst kontakt med dem.
De som jobbat med Ove säger att han varnat tydligt för burkarna med cyanid för att det är mycket giftigt. Vår dömde giftmörderska säger att det är hon som varnar Ove som är slarvig med giftet.
Men det är också en rad andra saker som hon ljuger om, ja nästan allt som kommer ur henne är lögner. Hoppas innerligt att HD fastställer domen.
Jag tycks vara mer blodtörstig och hämndlysten än du.
Vet förresten inte om du tänkte fel när du skriver "HD"? Än så länge är ju Barbara Jarl bara dömd i Norrtälje TR (till 16 år) och eftersom hon nekar till brott, är det väl rimligt att tro att hon väljer att överklaga? Då blir det Svea HR. Där hoppas jag man istället ger henne, denna totalt hänsynslösa giriga kvinna, livstids fängelse!
Därefter förväntar jag mig att HD vägrar prövningstillstånd.
Giftmörderskor som Barbara Jarl skall behandlas med den yttersta stränghet svensk lagstiftning medger.
Att dalta med med mördare av hennes kaliber kan leda till att en del kan få för sig att män och kvinnor inte behandlas lika inför lagen.
Det vore väl synd?

PS Hoppas att Barbara Jarl formligen ääälskar sill på Midsommar
Men att hon ingen sill får idag..