2019-06-21, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Den "stora gruppen" är ursprungsbefolkningen. Det är handlar alltså om att en urpsrungsbefolkning kan komma att hamna i minoritet visavi de andra "minoriteterna" (läs bosättarna) sammantaget. FN har mig veterligen aldrig resonerat i termer om att en ursprungsbefolkning inte räknas om ett land är befolkat av många olika nyare folkgrupper.

Andelen urpsrungssvenskar sjunker kontinuerligt. Naturligtvis kommer detta fortsätta så länge nuvarand politik fortsätter. Återbesök denna tråd om tio år och se att du har fel.

Vad är det du anser jag påstått som jag kommer ha fel om inom tio år?
2019-06-21, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krumelurmaskinen
Det har vi redan avhandlat på första sidan. Indianerna är nog inte så glada över den vita mannens våld!

handlade inte om våldet, dom är i minoritet eller snarare nästan utrotade så det kan hända.
2019-06-21, 00:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kapsylen1
handlade inte om våldet, dom är i minoritet eller snarare nästan utrotade så det kan hända.

Va, våldet skapade ju deras död. Tror du att de är mer kränkta av något annat än folkmordet, något mindre allvarligt?
2019-06-21, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krumelurmaskinen
Va, våldet skapade ju deras död. Tror du att de är mer kränkta av något annat än folkmordet, något mindre allvarligt?

vad pratar du om? du skrev denna tråd om att människor aldrig kan bli minoritet i sitt eget land när USA är ett utmärkt exempel på det.
nu snackar du om kränkningar och folkmord, vad går du på?
2019-06-21, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kapsylen1
vad pratar du om? du skrev denna tråd om att människor aldrig kan bli minoritet i sitt eget land när USA är ett utmärkt exempel på det.
nu snackar du om kränkningar och folkmord, vad går du på?

Jag förstår inte.
2019-06-21, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av with3r
Hur många svenskar är muslimer? Om muslimer blir i majoritet i landet lär ju den främst utgöras av utlänningar

Föga relevant.
Etnicitet är en sak, religiös tillhörighet en helt annan. Hur den religiösa demografin utvecklats i Libanon är således fullständigt irrelevant för sakfrågan.
2019-06-21, 02:20
Avstängd
Marseille, Frankrikes näst största stad har numera fler muslimer än fransmän.
Många andra europeiska städer är på samma spår. Om tillväxten fortsätter på samma sätt som den gjort hitills, kommer många städer i framför allt England, Tyskland, Belgien, Frankrike, Bulgarien gå samma öde till mötes. I Sverige är det framförallt Malmö som sticker ut med drygt 16% muslimer. Muslimer föder i genomsnitt fler barn än kristna i europa vilket bidrar till att de ökar mest i populationen.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://worldpopulationreview.com/world-cities/marseille-population/&ved=2ahUKEwjOv_iRovniAhUEjqQKHfHZAXUQFjAEegQIAhAB &usg=AOvVaw1qVf01_7Cr6BF8dKAZtGdl
2019-06-21, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Konstigt resonemang, de har ju aldrig haft realpolitiskt inflytande. Vad de skulle göra i regeringsställning kan vi inte veta.

Att vara för EU, Är att vara för Sveriges undergång.
Sverige har totalt 3% inflyttande i Bryssel.
Så om sd hade fått 100% utav alla röster i EU valet, Så hade de fått totalt 3% inflyttande i Bryssel. De hade skrivit under i stort sätt alla avtal som de andra riksdagspartierna hade gjort.
Med de 3% menar sd att de ska ändra hela det korrupta EU systemet.
Man måste vara lagom naiv för att tro de är möjligt.

Alla partier i vår riksdag är identiska, Med hjälp utav media och storfinansen vill de få oss att tro något annat. Är bara en massa skådespelare till politiker som spelar teater för feta löner.

De vet till och med om det själva.
Politik är inget man ska kunna göra karriär på. Politik är något som man engagerar sig i gratis,
på kvällar och helger för man tror på något och vill samhällets bästa.

Dogmatism är Mycket farligt.
Senast redigerad av Thegodlight 2019-06-21 kl. 02:31.
2019-06-21, 03:30
Medlem
Onanikrems avatar
Enligt expo så blir man svensk när man passerar gränsen och stannar här.
2019-06-21, 05:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Enligt expo så blir man svensk när man passerar gränsen och stannar här.

När blev Expo en seriös källa? Tidningen består fd straff fångar och andra kräk. Expo spridning av alternativ fakta är bara bullshit.
Senast redigerad av Niggers 2019-06-21 kl. 06:37.
2019-06-21, 06:20
Medlem
Ja expo slutar aldrig förneka sig.

Liksom om vi tar emot 100 000 varje år, som föder fler barn än svenskar, och fler svenskar flyttar från Sverige.

Det är väl lågstadie matte som krävs för att räkna ut resultatet. Där ser ni vad droger gör med hjärnan.
Nej,man är inte svensk efter några generationer. Det är ditt genetiska ursprung. Inte vad som står i passet.

Jag kan avsäga mitt svenska medborgarskap, flytta till Kina och bli medborgare där. Vad är jag då? Kines eller svensk?
2019-06-21, 06:51
Bannlyst
Sämsta podd jag hört, värdelös tekniskt och värdelös på fakta som visar att rasisterna har fel.
Bara resa runt i Sverige med ändhållplats Malmö, så ser man vem som har rätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in