2019-06-16, 22:46
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Han är hur som helst skyldig till att vara en cuck, och bara det hade gett dödsstraff i en normal värld.

Så länge man inte skadar någon - sig själv eller andra - får man leva hur man vill för mig. En hel del människor med vissa sexuella böjelser har ju dock psykiska besvär och då bör man söka hjälp för det. Tycker jag.
Citera
2019-06-16, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grapoluponape
Kan BO vara kvinnan som är listad på hans adress?
https://imgur.com/a/TieRnDs
Om det här hon står det här citatet på hennes fb.

"Problemet är inte att människor saknar viljestyrka, utan att tusentals anställda enbart koncentrerar sig på att bryta ned vår självkontroll. Tekniken är inte neutral, utan skräddarsydd för våra svagheter"

De är predatorer de här männen och söker upp psykiskt sköra kvinnor de kan kontrollera.
Citera
2019-06-17, 06:13
Medlem
Yppsilons avatar
Han har sålt en hors till människor i maktpositioner.

Han är väl medveten om den makt han får gentemot dessa män utav detta.

Detta känns mer som en ”honey-potting” än en hallick som bara vill prostituera ut sin partner i kombination med psykopati.
Citera
2019-06-17, 12:26
Medlem
Hon kanske inte är så mkt offer som hon låtsas.
Citera
2019-06-17, 12:27
Medlem
Apexpredators avatar
De verkar dessutom ha barn ihop. Hoppas att han tyckte det var värt att rasera livet för att få sina cuckfantasier tillfredsställda.
Innerst inne vill han bara bli ballgaggad och gangbangad. Kanske något han kan ägna sig åt i fängelset å andra sidan.
Citera
2019-06-17, 14:21
Medlem
Är väl inte så konstigt att maktens män gör o beter sig såhär. Han lär väl fällas och en evaulering av psyket lär göras.

Även om dessa kan tyckas ha makt och inflytande är nog frågan hur mkt verklig makt de eg har. Tror däri finns svaret.
Citera
2019-06-17, 14:48
Medlem
Jenny.Hanivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Segergudinnan
Hon kanske inte är så mkt offer som hon låtsas.
Vet du något så får du gärna tala ur skägget.
Citera
2019-06-17, 14:58
Medlem
Det är väl därför vi aldrig blir av med kriminalitet pga att maktens män och kvinnor är de som är de kriminella oavsett vilket område det gäller. Idag har de också bättre hjälpmedel såsom internet. Ingen vanlig person kan eller vågar anmäla makten som består utav chefer och överklassen. De verkar för hierarkier. Vanlig ärliga och skötsamma personer måste blunda då man annars riskerar sina arbeten, får problem i skolan osv. Dags att se och höra vanliga ärliga , skötsamma personer och börja uppskatta oss
Citera
2019-06-17, 15:21
Medlem
mats_lindqvists avatar
Nu spekulerar jag, men givet MGM's yrkesroll, är det en otänkbar förklaring att han beblandat sig med den här sortens verksamhet, för att snärja andra, försätta andra i situationer där de kan utpressas? Någon av dessa "offer" har försökt "ge igen" genom att försöka få MGM ertappad med brottslig verksamhet?
Citera
2019-06-17, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mats_lindqvist
Nu spekulerar jag, men givet MGM's yrkesroll, är det en otänkbar förklaring att han beblandat sig med den här sortens verksamhet, för att snärja andra, försätta andra i situationer där de kan utpressas? Någon av dessa "offer" har försökt "ge igen" genom att försöka få MGM ertappad med brottslig verksamhet?

Ja.
Citera
2019-06-17, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mats_lindqvist

Mats borde hålla sig långt borta ifrån sådana affärer, då det är han som riskerar utpressning ifrån främande makt, privatpersoner osv.

Vilket inte förvånar mig om så också skett, att inbila sig att ingen kännt till denna affär är naivt.

Alla säkerhetstjänster är inte fyllda med dekadenta och inkompetenta globo homo hjon, vars enda merit är att dom är lojala den nya världsordningen.
Senast redigerad av Pk-slakt 2019-06-17 kl. 17:36.
Citera
2019-06-17, 21:50
Medlem
hehehos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Kan han ha varit med redan på Lindbergs tid? Det förekom väl rykten om gangbangs i samband med Lindbergshistorien.

Kan bekräfta gangbang-teorin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in