Citat:
Ursprungligen postat av
fritt
Men vet du historien bakom upprinnelsen? Annars får du söka upp det och läsa. Då kanske du ändrar din åsikt.
Jag vet precis hur det gick till (Om jag minns rätt vill säga).
Linda postade modellbilder här varpå några gillade och berömde dom, och andra gillade dom inte.
Då fick lindas ego sig en ordentligt törn och hon skrev fly förbannad och var otrevlig mot de flesta i tråden, så pass att även de som gillade henne först, ändrade åsikt pga hennes idiotiska beteende. Jag vill minnas att särskilt wermland först hyllade hennes naturliga utseende, men efter att hon lackat ur på folk i tråden så tog han tillbaka sina komplimanger...
Jag vet inte om hon promotade sitt forum i samma veva eller efteråt eller innan men flashbackare hittade på något sätt hennes forum, varpå hon förklarade krig mot Flashback.
Jag minns inte exakt allting, jag kan säkert ha fel om vissa detaljer men något i den stilen var det iaf.
Har du fler frågor?
Edit: Och du "Fritt",
ser man ut som en polsk bajshora och 20-30år äldre än vad man egentligen är, så kanske man ska vara mer förberedd på kritik mär man fläker ut sig för allmän beskådan, håller du inte med?