Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-06, 18:33
  #241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simpan28
Vad pysslar denna hjälten med idag då?
Jag tror han sitter fortfarande inne. Han fick väl två år eller någonting?
Och så är han ingen hjälte, han är en vidrig as!
Citera
2019-01-06, 18:37
  #242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSwesub
Snubben är bra rolig iom att han nu har startat SWEMOVIE.NET, en ripoff-sida som snor länkar från SWESUB.NET.

Hur vet jag detta?

En user-enumeration avslöjar att det första registrerade användarnamnet är alexander, något som brukar vara i stil med Admin eller liknande. https://www.facebook.com/SweMovie/ pekar också på att han har med sidan att göra då han taggar sina vänner i ett inlägg trots att sidan knappt har en enda visning i övrigt (Ha ha). Det finns totalt 4 registrerade användare på sidan, varav 2 av de är av samma person (2nickmar2 och 2marnick2). Han har även hållt på med ett liknande projekt tidigare, se https://www.youtube.com/watch?v=NNaH8t8GSEI. Därmed kan man även anta att facebook-sidan återanvänts från det projektet iom att den har 183 följare, vilket inte låter rimligt med tanke på det antal visningar sidan har änsålänge.

DOX: https://pastebin.com/bwxXSaEC

Han fortsätter sin lilla brottsliga bana, det märks
Vänta lite, är inte han fortfarande i fängelset?
Citera
2019-01-06, 21:28
  #243
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Jag tror han sitter fortfarande inne. Han fick väl två år eller någonting?
Och så är han ingen hjälte, han är en vidrig as!


Du fattar väl för fan att han var sarkastisk?
Citera
2019-01-06, 23:20
  #244
Avstängd
Kan inte kännas kul att leva hans liv nu. Jag hade nog tagit livet av mig.
Citera
2019-01-09, 19:15
  #245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Du fattar väl för fan att han var sarkastisk?
vart släppt för länge sen. har hunnit börjat om på ny kula i annan stad, va med i lokaltidningen då han försökte starta nått företag som reparerar telefoner. gått på samma grundskola som han, alltid sett han som en lustig person, även hört från en nära vän att han vart o kladdat på hans syster, så stöter jag på han igen åker han på en snyting, jävla äckel.
Citera
2019-01-09, 20:03
  #246
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjjjmj
vart släppt för länge sen. har hunnit börjat om på ny kula i annan stad, va med i lokaltidningen då han försökte starta nått företag som reparerar telefoner. gått på samma grundskola som han, alltid sett han som en lustig person, även hört från en nära vän att han vart o kladdat på hans syster, så stöter jag på han igen åker han på en snyting, jävla äckel.


Varför citerar du mig?
Citera
2019-01-10, 03:49
  #247
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Varför citerar du mig?
för du påstår han var sarkastisk. men nej han är släppt.
Citera
2019-01-10, 05:15
  #248
Medlem
Dags att börja sälja samtyckesavtal då. Det är bra pengar om nu alla måste ha ett medgivande för att få lov knulla. Nästa steg är väl en samtyckeslag med toaletten om att få lov att bajsa i den också. Saker går för långt och folk är alltför lättkränkta och höga på japansk soja.

Men till verkligheten... Sex egentligen inte viktigt förrän man skaffar barn och vill mer eller mindre klona sin existens.
Det förstår vilken människa som helst som har instinkterna kvar. Det är bara att de flesta fårskallarna fått fel bild av illusionen vi kallar frihet. I den påhittade illusionen av ett öppet fittparadis-utopia är människans första motreaktion att vilja må bättre genom att mätta sina sensationer när inget av värde har uppnåtts i livet. Kanske också på grund av alla distraktioner som människan förlorat huvudet någonstans djupt i ändtarmens oändliga labyrinter vilket lett till att de tappat förmågan att tänka.

Open your eyes.
Citera
2019-01-10, 10:32
  #249
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjjjmj
för du påstår han var sarkastisk. men nej han är släppt.


Vem exakt är du under intrycket av att jag påstår är sarkastisk? Jag pratar om simpan28 som kallar våldtäktsmannen för "hjälte", och L.o.a som inte verkar förstå att den kommentaren var menad sarkastiskt och inte bokstavligt.
__________________
Senast redigerad av carminaburana 2019-01-10 kl. 10:34.
Citera
2019-01-10, 12:14
  #250
Medlem
Diabeteskomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dd105
Finns video, samt bilderna han tog? Ni kan skicka om via pm om dom inte får länkas här. Tack.
Nej dom finns inte ute, lägg av ditt jävla äckel.
Citera
2019-02-18, 13:29
  #251
Medlem
Den-sistaMINUTENs avatar
Svinet bor i Vimmerby där hans mammas brorsa med familj huserar, han är tydligen polis. Alex har fått en ny lägenhet av sin mamma på Drottninggatan i Norrköping. Mitt emot Direkten butiken. Den tidigare lägenheten han hade bor hans brorsa i
Mamman som är en frireligiös verklighetsfrånvarande kvinna, chef på en av apotekskedjorna, styvpappan är kantor i församlingen. Halleluja vilken gudstro förlåter detta svarta får eller kemkastrering är nog det enda rätta
Citera
2019-05-23, 11:50
  #252
Avstängd
Någon som vet något mer om Alexander? Bor han verkligen i Norrköping? Många som vill misshandla honom tror jag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback