2019-05-07, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Han skulle ju åka dit för sydstatsflaggan, så han törs inte.

Hur då ”åkt dit”?
Citera
2019-05-07, 10:53
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Någon som har namnet på förövarna samt den som filmar?
Citera
2019-05-07, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Hahaha, vad fan tror folk ska hända om man åker runt med en sydstatsflagga? Vi bor inte i 50talet Sverige idag när ingen mörkhyad finns omkring att ta illa upp.

Och då får man räkna med ett överfall, eller vaddå? Att någon är missnöjd är en sak att man brukar våld för att man inte gillar den är en annan. Dessa blatteungar skall ges stryk, ju mer desto bättre.
Citera
2019-05-07, 10:54
Medlem
Citat:
Jag säger inte att "ortens kids" inte beter sig såhär ändå. Men här fanns för en gångs skull en jävligt tydlig anledning. Åker man runt med en flagga som stödjer slaveri kanske man inte borde höja på ögonbrynen när mörkhyade thugs blir sura?

Är araber emot slaveri?

Sedan när?
Citera
2019-05-07, 10:56
Medlem
Citat:
Den finns på FNs och FBIs listor över rasistiska symboler. Invandrarkillarna bör komma undan med nödvärn eftersom se avbröt ett pågående brott. Envarsingripande är lagligt vid pågående brott.

Så FN och FBI har listor som du tolkar som svenska lagar?

Resten är så dumt att du måste vara ett troll.
Citera
2019-05-07, 10:59
Medlem
Citat:
Vem är ni? Vad har jag fått för mig? Det är väldigt omdiskuterat huruvida flaggan skall stå för frihet eller förtryck och det tycks vara ganska enligt vad de som är mörkhyade tycker i majoritet?
Du menar negrer. Negrer i USA specifikt. Mörkhyade bor exempelvis i Indien, Pakistan, Nya Zeeland, Australien och så vidare och är garanterat helt ointresserade av den amerikanska syd sydstatsflaggan. Däremot borde varenda arab vara en kraftig varningssignal för negrer. Det var de som stod bakom slavhandel då som nu.
Citera
2019-05-07, 11:06
Medlem
Citat:
Den finns på FNs och FBIs listor över rasistiska symboler. Invandrarkillarna bör komma undan med nödvärn eftersom se avbröt ett pågående brott. Envarsingripande är lagligt vid pågående brott.

I Sverige gäller svensk lag. Och det enda brott som tillåter envarsgripande i denna händelse är att gripa de två blattarna för misshandel. För att envarsgripande skall få göras skall fängelse finnas i straffskalan.
Citera
2019-05-07, 11:08
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Och då får man räkna med ett överfall, eller vaddå? Att någon är missnöjd är en sak att man brukar våld för att man inte gillar den är en annan. Dessa blatteungar skall ges stryk, ju mer desto bättre.
Vänta va. Nej självklart är det fel att någon får stryk någonsin, men det är vad som händer om man uppenbart provocerar någon. Att jag kan identifiera varför de blev provocerade är inte det samma som att jag tycker att det är rätt. Och sen avslutar du med att nullifiera allt du sa med att de skall ha stryk?
Citera
2019-05-07, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Hur då ”åkt dit”?

Hets mot folkgrupp.
Citera
2019-05-07, 11:11
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Du menar negrer. Negrer i USA specifikt. Mörkhyade bor exempelvis i Indien, Pakistan, Nya Zeeland, Australien och så vidare och är garanterat helt ointresserade av den amerikanska syd sydstatsflaggan. Däremot borde varenda arab vara en kraftig varningssignal för negrer. Det var de som stod bakom slavhandel då som nu.
Som jag sa innan och som du bekräftar. Folk här på forumet är nog bra mer nogräknade med vad flaggan står för och vem som kan räknas som mörkhyad och inte över ett gäng "ortens kids".
Citera
2019-05-07, 11:11
Medlem
Citat:
Vänta va. Nej självklart är det fel att någon får stryk någonsin, men det är vad som händer om man uppenbart provocerar någon. Att jag kan identifiera varför de blev provocerade är inte det samma som att jag tycker att det är rätt. Och sen avslutar du med att nullifiera allt du sa med att de skall ha stryk?

Hur i hela helvete kan en arab bli provocerad av sydstatsflaggan? Och varför? Pga medfödd idioti?
Citera
2019-05-07, 11:12
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:

Sticks and stones may break my bones, but words can never hurt me.

D v s det finns ingen moralisk rätt att slå någon, som bär en symbol man ogillar. (Förutom att jag inte tror att flaggan har något med överfallet att göra.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in