2019-04-12, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskalanaha
Har letat efter fupen då någon skrivit i bloggbevakning att den ska finnas här på fb. Någon som kan länka?

Never mind, hittade den!
Citera
2019-04-12, 10:14
Bannlyst
hur är d me hon?
Kan tänka mig att hon går runt på söder tillsammans med skäggmän med havre latte, livet leker?
Citera
2019-04-12, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RatTooth
hur är d me hon?
Kan tänka mig att hon går runt på söder tillsammans med skäggmän med havre latte, livet leker?

Nja senaste dagarna har det varit mycket ståhej då hon skapat ett hatdrev mot Sigge Eklund och hans fru Malin för att de tydligen hade bjudit in kändiseliten som bestod av våldtäktsmän och sexualförbrytare på sitt bröllop. Så nog är hon nöjd och glad alltid när hennes haggande får fortsätta.
Citera
2019-04-12, 10:46
Bannlyst
Citat:
Nja senaste dagarna har det varit mycket ståhej då hon skapat ett hatdrev mot Sigge Eklund och hans fru Malin för att de tydligen hade bjudit in kändiseliten som bestod av våldtäktsmän och sexualförbrytare på sitt bröllop. Så nog är hon nöjd och glad alltid när hennes haggande får fortsätta.
fy fan, hur fan orkar dessa jävla haggor och halv-män, jag vet innerst vill dom också vara fria och knulla allt som rör sig.
Citera
2019-04-12, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RatTooth
fy fan, hur fan orkar dessa jävla haggor och halv-män, jag vet innerst vill dom också vara fria och knulla allt som rör sig.

Det jag inte kan förstå är hur de är så anti demokrati. Jämställdhetskamp i all ära, men de kan ju inte ens ha vettiga diskussioner med folk som tycker annorlunda. Hur fan tänker de sig att en demokrati ska fungera om människor inte får tycka annorlunda? Skrattar just nu åt en diskussion som pågår i hennes kommentarsfält där ett konto skriver väldigt sakligt om vad hen tycker om denna situation. Både Cissi och hennes anhängare blir helt ur balans när någon kommer med saklig kritik utan hat. De vet inte hur de ska diskutera då när de inte kan kontra med samma mynt tillbaka.
Citera
2019-04-12, 10:57
Bannlyst
Citat:
Det jag inte kan förstå är hur de är så anti demokrati. Jämställdhetskamp i all ära, men de kan ju inte ens ha vettiga diskussioner med folk som tycker annorlunda. Hur fan tänker de sig att en demokrati ska fungera om människor inte får tycka annorlunda? Skrattar just nu åt en diskussion som pågår i hennes kommentarsfält där ett konto skriver väldigt sakligt om vad hen tycker om denna situation. Både Cissi och hennes anhängare blir helt ur balans när någon kommer med saklig kritik utan hat. De vet inte hur de ska diskutera då när de inte kan kontra med samma mynt tillbaka.
Hela bunten, halva landet är skenheliga äckliga idioter, om dom inte gör skiten i smyg, vilket dom gör! Så kommer andra häften av dessa jävlar ligga på deras dödsbädd och fortfarande drömma om gruppsex med Oisin Cuntwell och tusen afghaner som kissar på dom.
Citera
2019-04-12, 14:58
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jupp, det är kvar: https://www.instagram.com/p/BwFiKeUFBfL/

Svårt att förstå vad exakt hennes mål med dessa utspel är. Om något så får det henne se halvt galen ut att hon går igenom inte bara alla hans inlägg utan även hans likes (men för att vara rättvis så kan man säga att det inte tar lång tid att gå genom de likes Virtanen får numera...).

Vad var innehållet? Är inte blockerad, men hon har gjort kontot privat. Det är alltid bra med lite citat tycker jag
Citera
2019-04-12, 19:09
Medlem
frantiks avatar
Sigge likear en bild och Instagram går bananas, vad fan är det som pågår? Dessa svansar som flippar för ingenting. Jag förstår inte hur folk orkar. Jag antar att folk har barn och liv och sådant. Hur, HUR har man tid att lägga energi på ett inlägg om en halvkändis som likear en bild på Instagram? På riktigt?
Jag har knappt tid med sådant och jag har inga barn alls.

Antar att dom vill hävda att dom tar den goda fajten mot det onda. Det enda sådana här onödiga kändistjafs gör är att polarisera mera. Sigge och hans fru är uppskattade av sina följare på olika sätt.
Båda har haft en feministisk framtoning i poddar och andra medier. Sigge är ju liksom bryggan mellan kepskillar och feminister. Han är ju faktiskt en sådan som kan påverka killar att tänka om. Precis det Cissi Wallin och hennes följare vill. Att killar ska fatta problemet.
Detta gör ju per automatik att det skapas ännu mer polarisering.

Men, i det stora hela. Det är så superfjantigt och omoget att fajtas på Instagrams kommentarsfält.
Jag förstår inte hur folk orkar. Det gör liksom noll skillnad. NOLL.
Citera
2019-04-12, 22:37
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Sigge likear en bild och Instagram går bananas, vad fan är det som pågår? Dessa svansar som flippar för ingenting. Jag förstår inte hur folk orkar. Jag antar att folk har barn och liv och sådant. Hur, HUR har man tid att lägga energi på ett inlägg om en halvkändis som likear en bild på Instagram? På riktigt?

Antar att dom vill hävda att dom tar den goda fajten mot det onda. Det enda sådana här onödiga kändistjafs gör är att polarisera mera. Sigge och hans fru är uppskattade av sina följare på olika sätt.
Båda har haft en feministisk framtoning i poddar och andra medier. Sigge är ju liksom bryggan mellan kepskillar och feminister. Han är ju faktiskt en sådan som kan påverka killar att tänka om. Precis det Cissi Wallin och hennes följare vill. Att killar ska fatta problemet.

Men, i det stora hela. Det är så superfjantigt och omoget att fajtas på Instagrams kommentarsfält.

Jag håller med om att det är i sak är väldigt småsint, rent utav löjligt att skapa en fars av något så litet som en like på Instagram, samtidigt är det väl troligt att Sigge står på FW´s sida i det här (det var inget misstag, som det framställs av frun, på sin vägg). Jag tycker hans summering av CW´s nedsolkande av feminism, som CW också ägnar en post åt, var rätt vitaliserande och inte helt fri från poänger.

Det vitaliserande är att hon inte nu står helt oemotsagt på sociala medier, en backlash kommer att komma -det här kan vara en början på en sådan.

PS. CW klagar på hur mycket denna förundersökning kostat - det är ju hon själv som fördröjer den genom att komma med påpekande som måste utredas, i en förhoppning att den inte kommer se dagens ljus innan oktober, då brottet preskriberas.
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2019-04-12 kl. 23:28.
Citera
2019-04-15, 23:00
Medlem
Har CW vid något annat tillfälle än nedan kommenterat att hon själv utövat våld-i-nära-relation? Det skulle vara intressant att höra hennes tankar kring detta, då sådant våld och förskjutandet av sådana gärningsmän tycks vara en av hennes hjärtefrågor (åtminstone just nu).

Citat:
Jag svek ännu fler människor. Jag slog en kille jag träffade när han försökte hjälpa mig på fyllan. Jag var otrogen mot honom, med hans bästa vän. Jag blev ensam, med mina små flaskor av Kosken i väskan, som närsom kunde hällas i lite läsk när andan föll på.

https://cissiwallinlooks.wordpress.c.../12/alkoholen/
Citera
2019-04-19, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik

Sigge säger i senaste poden -360 att han vägrar att överhuvudtaget att ha med Cissi att göra from nu ! Hon är för rabiat eller hur han nu uttryckte det hela !
Citera
2019-04-19, 16:16
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Sigge säger i senaste poden -360 att han vägrar att överhuvudtaget att ha med Cissi att göra from nu ! Hon är för rabiat eller hur han nu uttryckte det hela !

För oss som inte lyssnar på podden eller följer de inblandade på insta, vad händer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in