2017-12-04, 21:39
Medlem
Hej, TFM8 heter jag och jag är intresserad av att betta på sporter. Man kan väl kalla mig för speltorsk, då jag på totalt 10 år gått miste om kanske 60,000:- (d.v.s. efter vinsterna), men det är dags att ändra på det.

Har inte spelat på flera år, men är det något jag kan så är det DotA 2 (Dota). Dota är ett datorspel som spelas av miljoner människor, och dom har årligen en stor turnering kallad The International. I årets turnering så var prispotten över 20 miljoner dollar, så det är inget trams vi snackar om här.

Iallafall så är denna tråd dedikerad till mina spel. Jag spelar endast större bets, och med stora bets så menar jag >$100, men vi kan eventuellt se mindre bets också.

Rygga om ni törs, jag använder GG.bet.

Format:
Citat:
Match:
Turnering:
Tid:
Spelform:
Insats:
Odds:

Utgång:

Tack för att ni läste.
2017-12-04, 21:39
Medlem
Citat:
Match: Comanche vs Evil Corporation Bo3
Turnering: ProDotaCup Europe #25
Tid: 19:30 (fast började 20:00)
Spelform: Vinst Comance
Insats: $20
Odds: 2.9

Utgång: Vinst

Första var en vinst rakt av, fattar inte hur det var så höga odds...
2017-12-05, 00:26
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TFM8
Första var en vinst rakt av, fattar inte hur det var så höga odds...

Du får gärna lägga ut innan matchen så jag också kan betta en slant, kan nada om dota så skulle gilla om du delar med dig
2017-12-06, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Du får gärna lägga ut innan matchen så jag också kan betta en slant, kan nada om dota så skulle gilla om du delar med dig
Absolut, ska försöka. Jag ska inte spela mer på ett tag då det inte är några "riktiga" matcher på g. Undantagen var dom betsen jag gjorde ovan, jag gjorde mindre bets på lite okända lag, även om Comanche såklart är jävligt mycket mer kända och pålitliga än "Evil Corporation", fan aldrig hört talats om...

Men iallafall, snart är det dags för The Summit 8 (https://www.joindota.com/en/coverage...-dota-summit-8), och då kommer betsen

Jag reserverar mig för att betta $10-100. Ser ni ett $10-bet så var jag antigen väldigt osäker eller kände en ekonomisk oro. Tack för att ni respekterar det!
2019-04-14, 23:03
Medlem
Kör du något nuförtiden?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback