Citat:
Ursprungligen postat av
SvampDamp.
De som jag talat med hade inte hört någonting om honom på ett par veckor. Han (so**o) tycks också ha varit rätt ”jagad” av både myndigheter och andra nyckelpersoner, vilka som fortfarande är okända. GM på Norrbyskjutningen var väll förövrigt i 45-års åldern?
Nu sätter jag stopp för dig, din och Fiddlebacks misinformation får fan källkritiken att vända i graven. Smuts.
Skottlossningen på Norrby ägde rum pga familjebråket som hade vart några dagar innan, en kille blev irriterad och sköt mot sin systersson och de som såg det eller känner folk som såg det vet mycket väl vem det var. (S)
Det fiddleback tror med taxibilar händer mer i Malmö, sett 1 enda gul taxibil bli stannad här i stan och då har jag bott här snart över 28 år. Den gula taxibilen har ingenting med själva skottlossningen att göra även om det nu är sant att det satt massa "springpojkar" i den så har dom som sagt fortfarande ingenting med skottlossningen att göra.
Nämnvärda platser: Norrby, Hulta, Hässleholmen. Finns droger i hela Borås såklart men dessa 3 platser är de enda av värde att nämna. Jag menar om folk från Brämhult köper kokain ska man säga att Brämhult håller på att gå ner sig då och kalla det ghetto? Nej, så käften om ert jävla Sjöbo, Tullen, Trandared o Göta, det är arbetarklassen som är majoritet i dessa stadsdelar, inte underklassen.
Skärp till er nu gossar, bor ni ens i stan?
Mvh