2019-04-10, 20:39
Medlem
Ovcharkas avatar
Någon borde lägga upp klippet på Youtube. Få lite spridning på det. "Anna Book spårar ur i ett väntrum".

Hade gjort det själv om jag hade VPN.

Detta är, som sagt, en ny nivå. Har hon ett tillhygge i handen - hammare, kniv etc - och någon råkar säga något "fel" så är ju risken för mord extremt överhängande.

Definitivt en fara för allmänheten.
Citera
2019-04-10, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Nej det är det verkligen inte. LPT är EXTREMT svårt att få. Det Anna visar upp här är inte i närheten för att få LPT.
Hade det här räckt för LPT hade psykvården kollapsat inom en vecka. Endast de ABSOLUT tokigaste människorna kan få LPT, Akut suicidala eller mycket våldsbenägna, Fullutblåsta totalpsykoser.

Det Anna visar upp här hade knappt räckt för en axelryckning inom psykiatrin.

Mvh: Fd LPT patient.

Edit: fast det betyder inte att det hon visar upp inte kan vara sjukt. Jag menar bara att LPT är mycket mycket svårt att få och den graden av tokighet uppvisar inte anna här.

Ja, att psykvården inte fungerar i Sverige håller jag med om. LPT är vi sparsamma med, tyvärr av ekonomiska skäl numera.

Book behöver hjälp. Professionell psykiatrisk hjälp.
Citera
2019-04-10, 20:46
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Han är ett så genomskinligt klassiskt exempel på hur man försöker kompensera personliga tillkortakommanden. Men jag vet inte om jag skulle lägga all skuld på tunnan, det finns bättre föräldrar som fått värre barn. Men naturligtvis har hon inte bidragit positivt.

Lite märkligt tycker jag dock det är att fadern, är det halmpyntet vi kallar honom?, inte verkar ha någon som helst inflytande. Om inte annat är det faktiskt ganska problematiskt för någon med hans yrke att ha en kriminell son. Det har tidigare spekulerats om att han skulle börja på Arlanda och det kunde han säkert innan, antar jag, det nu uppmärksammats hur dålig bakgrundskoll personalen där genomgått.

Att han nu skulle få anställning där borde, hoppas jag, vara omöjligt. Tyvärr för honom men man kan inte ha en person som bor med sin vuxne kriminelle son som anställd. Jag är inte själv någon brottsling men ett mer självklart utpressningsoffer än lillsorken har jag aldrig sett. Att ungjäveln dessutom är publicitetskåt är helt obegripligt men kan möjligen fungera som preventiv metod för att inte hamna i tyngre brottslighet helt oavsiktligt. Fast vem vet idag när gängen är så dumma att dom har facebook.
Jag tror inte snoppviftaren klarar av att se vem han egentligen är.
Istället bygger han upp en wannabe-fasad och förnekar sig själv. Om wannaben inte får ordning på sig själv så kommer det nog bara bli värre och värre. Undrar hur djupt han är villig att gå innan han fattar. Om han någonsin fattar.

Fadern förstår jag mig inte på, hans syns knappt, märks knappt. Är mer som en tvåbent plånbok för att göra tunnan nöjd. Fyfan att spendera så många år med en sådan instabil tant. En ständig Chiliexplosion väntar runt hörnet.
Senast redigerad av Isterbandsdoktorn 2019-04-10 kl. 20:49.
Citera
2019-04-10, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
https://minfil.com/d3G3xeb1n3/69ED67...46CDF81C19_mp4

3 minuter och 14 sekunder från dagens, som vanligt, jättelånga live. Kom inte och påstå att jag ej varnat dig innan du klickade på länken: obs, innehåller stötande material som svordomar och svår psykisk sjukdom.

Jag var tvungen att transkribera det där;
Preach, motherfucker preach. That's what I'm doing... I'm preaching. I'm preaching my bible... *hehehehe* My bible, my belief *hehehe* My bible, my belief, and I'll preache about whatever I want... *hehehehe* Set the fuck down, motherfucker... *hehehe* Åh, vad roligt... Mmmm...

Nej, jag addar inte någon i liven [kommentar till någon som skrev i chatten]
Jag sitter i ett tråkigt väntrum! I en korridor. Det är mer en korridor. Det här är inte en... det här är en väntstation. I en korridor. Det är så ful, grön färg på väggarna. Asså, den är hiskelig. Ni ska vara glada att jag besparar er den. Det är därför jag har satt på det hära cyber... filtret... So you can feel like you are in universe with me... *hehehehehehehe* Ni är med Anna, i hennes universum *hehe* Annas universum *hehe* Det var ju fan en bra titel, alltså. Det ska min nästa bok heta. ANNAS UNIVERSUM. My universe *hehehehe* My universe...

Nääää... inte va lessen för deee. Var glad, var glad, var glad [kommentar till någon som skrev i chatten]
Ja... älskar å driva med mig själv. Det är det roligaste jag vet.
Well, you know! It's like Disney World and Anna World, Anna Book World. It's like why you should only belong to Disney, Walt Disney. It's like, cant I have my own Disney World? Or Anna Book World?
Varför inte? Asså... vad är det för fel? Wahlgren har ju Wahlgrens värld, liksom. Så vafan, kan inte jag få ha mitt Annas Universum!? This is my universe. Det kommer va min nya grej nu.

Jag skrattade väld... det va nåt avsnitt jag såg med Wahlgrens när jag åkte tåg... vafan vare dom... Va vare jag skrattade åt då, som va så himla kul? Det va nånting som Bianca sa... som jag tyckte va så roligt... men vafan vare då... Jag har så svårt att hålla isär saker och ting.

Hej, hej. Du har en valp på sex månader. Ojojoj. Åmen underbart, ut och njut i solen [kommentar till någon i chatten]
Eh, Vanessas hand ska vi åka och röntga imorgon. Då ska vi också räkna med att ett besök tar minst två timmar. Hon ska göra en magnetröntgen på handen imorgon, på Södersjukhuset. Eehhh... då håller vi tummarna att hon får ehh... bra nyheter, så snälla håll tummarna för Vanessa, för hon e så trött på det här gipset nu. Hon gillar inte det.
Jag ehhh... sitter i en ehh... ehh... korridor, och väntar på att få komma in på mitt besök [kommentar till någon som skrev i chatten]

En Anna Books Värld... Nej, det är bara Annas Universum... Annas universe... *hehehehehehe* Jaa... Nej... Ni får hålla tillgodo med Wahlgrens Värld. Det blir så bra, så.
Hyséns tycker jag är för jävla roligt också. Jag skrattar så jag håller på att kissa på mig åt honom. Han är ju så jävla rolig. Han är störtskön, Hysén asså. Jag gillar honom.
Vid närmare eftertanke, så är det nästan imponerande att sonen "bara" har blivit våldtäktsman. Han "borde" ha blivit massmördare eller något liknande.
Men det kanske kommer.
Citera
2019-04-10, 20:50
Medlem
Finns bara en sak att skriva om det klippet !

Åhhhhhhhh maiiiiiii Gaaaaaaaaaaaaad.......

Hon är en hårsmån från total kollaps.
Citera
2019-04-10, 20:55
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
https://minfil.com/d3G3xeb1n3/69ED67...46CDF81C19_mp4

3 minuter och 14 sekunder från dagens, som vanligt, jättelånga live. Kom inte och påstå att jag ej varnat dig innan du klickade på länken: obs, innehåller stötande material som svordomar och svår psykisk sjukdom.

Tack för varningen. Jag fick bryta efter 1,5 minut. Hon skulle kunna knäcka vem som helst.
Citera
2019-04-10, 20:55
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Preach, motherfucker preach. That's what I'm doing... I'm preaching. I'm preaching my bible... *hehehehe* My bible, my belief *hehehe* My bible, my belief, and I'll preache about whatever I want... *hehehehe* Set the fuck down, motherfucker... *hehehe* Åh, vad roligt... Mmmm...

Jag sitter i ett tråkigt väntrum! I en korridor. Det är mer en korridor. Det här är inte en... det här är en väntstation. I en korridor. Det är så ful, grön färg på väggarna. Asså, den är hiskelig. Ni ska vara glada att jag besparar er den. Det är därför jag har satt på det hära cyber... filtret... So you can feel like you are in universe with me... *hehehehehehehe* Ni är med Anna, i hennes universum *hehe* Annas universum *hehe* Det var ju fan en bra titel, alltså. Det ska min nästa bok heta. ANNAS UNIVERSUM. My universe *hehehehe* My universe...

Nääää... inte va lessen för deee. Var glad, var glad, var glad [kommentar till någon som skrev i chatten]
Well, you know! It's like Disney World and Anna World, Anna Book World. It's like why you should only belong to Disney, Walt Disney. It's like, cant I have my own Disney World? Or Anna Book World?
Varför inte? Asså... vad är det för fel? Wahlgren har ju Wahlgrens värld, liksom. Så vafan, kan inte jag få ha mitt Annas Universum!? This is my universe. Det kommer va min nya grej nu.

Jag skrattade väld... det va nåt avsnitt jag såg med Wahlgrens när jag åkte tåg... vafan vare dom... Va vare jag skrattade åt då, som va så himla kul? Det va nånting som Bianca sa... som jag tyckte va så roligt... men vafan vare då... Jag har så svårt att hålla isär saker och ting.

Hej, hej. Du har en valp på sex månader. Ojojoj. Åmen underbart, ut och njut i solen [kommentar till någon i chatten]
Eh, Vanessas hand ska vi åka och röntga imorgon. Då ska vi också räkna med att ett besök tar minst två timmar. Hon ska göra en magnetröntgen på handen imorgon, på Södersjukhuset. Eehhh... då håller vi tummarna att hon får ehh... bra nyheter, så snälla håll tummarna för Vanessa, för hon e så trött på det här gipset nu. Hon gillar inte det.
Jag ehhh... sitter i en ehh... ehh... korridor, och väntar på att få komma in på mitt besök [kommentar till någon som skrev i chatten]

En Anna Books Värld... Nej, det är bara Annas Universum... Annas universe... *hehehehehehe* Jaa... Nej... Ni får hålla tillgodo med Wahlgrens Värld. Det blir så bra, så.
Hyséns tycker jag är för jävla roligt också. Jag skrattar så jag håller på att kissa på mig åt honom. Han är ju så jävla rolig. Han är störtskön, Hysén asså. Jag gillar honom.
Vid närmare eftertanke, så är det nästan imponerande att sonen "bara" har blivit våldtäktsman. Han "borde" ha blivit massmördare eller något liknande.
Men det kanske kommer.

Jag dör. Hahahhahaha. Strålande gjort. Strålande!

Är det märkligt att jag känner oro för Annas hälsa? För helt ärligt, det gör jag. Det jag såg i dag... det som syns i videon. Det är så... sjukt.
Citera
2019-04-10, 20:57
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Tja, hade man suttit i samma ”väntkoridor” så hade inte tidningar vart nödvändiga. Tillräckligt underhållande att lyssna/tjuvkika på Anna

Har spenderat de sista två veckorna i väntkorridorer på sjukhus. Och en Anna hade jag älskat, tristessen är oerhörd även om jag helst vill ha tyst så jag kan läsa. Vad jag nu vågar generellt säga är att sjukhusen är fyllda av Bookar men tyvärr pratar dom inte svenska. Hysteriska +40 kvinnor som skriker lite åt höger och vänster efter uppmärksamhet innan dom ens satt sig i väntrummen. Naturligtvis samtidigt som dom skriker i mobiltelefonen.

En Book hade varit en skänk som ovan då jag åtminstone kunnat förstå dramat utan undertext.

Källa;

8 väntrum á 2-3 timmar. Det var jag som var tidig, tunga resor.
Citera
2019-04-10, 21:00
Medlem
Låter som hon ska göra Gastroskopi.
Citera
2019-04-10, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke

Men det kanske kommer.

En Ding Ding Värld. Deluxe.
Citera
2019-04-10, 21:09
Medlem
Förstår inte att hon fortsätter att spela in såna här livesändningar, varför stoppar inte hennes familj henne? Varför tillåtet de henne att förnedra sig själv? Hon mår uppenbart inte bra, har diagnos med all säkerhet.
Finns ingen annan sk kändis här i Sverige som är i närheten av nått liknande. Varför stoppar ingen henne från att sitta och prata för sig själv i timmar? Tror hon på allvar att folk tittar för att hon äter jordgubbar???
Och sonen? Varför i helvete bryter han på Rinkebysvenska när alla övriga i familjen pratar rikssvenska??
Citera
2019-04-10, 21:21
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysterymum
Förstår inte att hon fortsätter att spela in såna här livesändningar, varför stoppar inte hennes familj henne? Varför tillåtet de henne att förnedra sig själv? Hon mår uppenbart inte bra, har diagnos med all säkerhet.
Finns ingen annan sk kändis här i Sverige som är i närheten av nått liknande. Varför stoppar ingen henne från att sitta och prata för sig själv i timmar? Tror hon på allvar att folk tittar för att hon äter jordgubbar???
Och sonen? Varför i helvete bryter han på Rinkebysvenska när alla övriga i familjen pratar rikssvenska??
Han är ju förståndshandikappad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in