Citat:
Ursprungligen postat av
Kimmelshow
Det ser illa ut därnere längst i söder. Och du tar upp en viktig poäng. Folkets livsstil har förändrats i takt med eländet. Minns man tillbaka eller ser klipp från förr 80-tal, 90-tal och 00-tal så var svenska folket aktiva, levande. Men nu istället gömmer sig de flesta. Ironiskt nog, då majoriteten i sitt röstande ändå speglar politiken.
Att tala rationellt och logiskt med majoriteten svenskar är som att diskutera handel på toppnivå inför en 5-åring. Man slösar bara bort sin tid och det ger inget. Kruxet är att vi övriga drabbas i takt med detta. Jag håller mig själv inne numera för det känns delvis otryggt men allt har blivit så dött. Förövrigt såg jag problemet med migrationspolitiken ärligt talat redan som barn!

Folkets livstil förändras i grunden. Tidigare säkra trevliga mysiga badplatser har om sommarhalvåret förändrats till Turkiska grillfester med skrik och hög musik. Skulle någon vit svenne få för sig att säga till på Svenskt vänligt manér så kan det sluta med misshandel. Skulle Svensken få för sig att polisanmäla misshandeln så blir det motanmälan om rasistiska utspel.
Så vad händer. Jo Svenne undviker i allt högre grad att umgås ute.
Skulle Svenne få för sig att gå runt och festa på staden som förr i Malmö , Göteborg eller Stockholm så gäller det att noga passa sig för invandrargäng som ger sig på Svennar bara för att.
Svenne går inte ut och festar längre det är för otrevligt helt enkelt.
Gallerior i de större städerna är no-go zoner numera. Nordstan , Emporio , Mall of Scandinavia har alla blivit turkiska bazarer där man riskerar att bli kidnappad(och sedemera torterad) , knivhuggen för att man säger till snattare , eller gruppmisshandlad så svårt att du aldrig mer kommer att kunna jobba för att du råkade tuta när du skulle parkera på Mall of Scandinavia på fel bil.
Men det här märker såklart inte Bilderberger-Annie (Psycho Rödluvan som styr vårt land) hon ser bara florerande paradis av mångfald.
Men vi Svenskar vi är så jvla trötta på det här så det kommer bara krävas något litet för att kruttunnan ska explodera.