Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
Hittades två pedofilböcker med bilder på nakna småpojkar hemma hos Jackson? Ja eller nej räcker som svar på den frågan.
Jag var inte där så jag kan inte svara på det.
Men jag har hört talas om två böcker och har inte hört att dom var bevis i nån rättegång och jag har inte hört nåt om att dom har hittat nå fingeravtryck i nå konst böcker som inte borde ha fått tryckas om dom är pedofiliska ämnade för pedofiler kan man ju tycka.
Jag har inte koll på allt då allt detta är med MJ är nytt för mig och jag har hela tiden tänkt att han är en konstig pedofil som kom undan tills jag så LN och kände att det är någe skumt med det här och började gräva i MJ och insåg att det har aldrig funnits nå riktiga bevis mot han att vara pedofil.
93 är Inget att bry sig om eller snacka om.
05 tyder allt på att det var åter igen bara påhitt för pengar.
19 LN tyder det mesta på att det är åter igen bara för pengar utan bevis.
När det kommer till pedofiler så brukar det krylla av bevis.
Så jag kommer att vara öppen för att han var oskyldigt anklagad hela tiden tills motsatsen bevisas med riktiga bevis.
Tyvärr kommer ingen betydande komma fram och säga att han var oskyldig i dagen läge då det inte är accepterat mera och ingen vill ha stämpeln på sig att försvara en eventuell pedofil idag med metoo utan konkreta bevis och skulle dom finnas så skulle vi antagligen ha sett dom redan.