Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,62%
828 röster
Nej
19,55%
281 röster
Är osäker
15,66%
225 röster
Bryr mig inte
7,17%
103 röster
2019-03-21, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Tom Mesereaus största bedrift är hans insats i rättegången mot Michael Jackson så det framstår som ganska självklart att han inte gillar att folk påstår att han fick en pedofil friad.

Hur vet du att MJ var pedofil?

Pojken 93 gjorde MJ inget illa mot och pojken 2005 gjorde MJ inget illa mot. Dom båda gångerna handlade det om pengar och det finns mängder av bevis för det och 93 ville MJ fortsätta med rättegång men pappan ville inte det och pappans giltighet förstörde den familjen.

2003-2005 handlade endast om pengar och han blev friad på alla punkter.

Var han pedofil så har han inte gjort nåt med följande pojkar 93, 05 och dom två som gapar nu.

Jag kommer att se MJ som oskyldigt dömd tills motsatsen har bevisats.

Och jag är inget fan av MJ. Mitt intresse väcktes av en dålig dokumentär som aldrig borde ha fått sändas.
Citera
2019-03-21, 01:54
Medlem
Varför stämmer inte Safechuck och Robson sina föräldrar då dom bär det yttersta ansvaret till det dom påstår har hänt???
Citera
2019-03-21, 02:03
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl7
Hur vet du att MJ var pedofil?

Pojken 93 gjorde MJ inget illa mot och pojken 2005 gjorde MJ inget illa mot. Dom båda gångerna handlade det om pengar och det finns mängder av bevis för det och 93 ville MJ fortsätta med rättegång men pappan ville inte det och pappans giltighet förstörde den familjen.

2003-2005 handlade endast om pengar och han blev friad på alla punkter.

Var han pedofil så har han inte gjort nåt med följande pojkar 93, 05 och dom två som gapar nu.

Jag kommer att se MJ som oskyldigt dömd tills motsatsen har bevisats.

Och jag är inget fan av MJ. Mitt intresse väcktes av en dålig dokumentär som aldrig borde ha fått sändas.

Lägg ner snicksnacket om att du inte är en fanboy om du inte vill framstå som en lögnare. Det är nämligen uppenbart att du är en ganska så typisk MJ-dyrkare. För övrigt så var flera av jurymedlemmarna som friade Michael Jackson 2005 övertygade om att han faktiskt var en pedofil. Kan det vara så att den informationen inte finns på fanboy-sajterna som du har hämtat all din "fakta" från? En annan fråga: Hittades två pedofilböcker med bilder på nakna småpojkar hemma hos Jackson? Ja eller nej räcker som svar på den frågan.
Citera
2019-03-21, 03:02
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Hittades två pedofilböcker med bilder på nakna småpojkar hemma hos Jackson? Ja eller nej räcker som svar på den frågan.

Svar: Nej.
Citera
2019-03-21, 10:44
Medlem
Citat:
Lägg ner snicksnacket om att du inte är en fanboy om du inte vill framstå som en lögnare. Det är nämligen uppenbart att du är en ganska så typisk MJ-dyrkare. För övrigt så var flera av jurymedlemmarna som friade Michael Jackson 2005 övertygade om att han faktiskt var en pedofil. Kan det vara så att den informationen inte finns på fanboy-sajterna som du har hämtat all din "fakta" från? En annan fråga: Hittades två pedofilböcker med bilder på nakna småpojkar hemma hos Jackson? Ja eller nej räcker som svar på den frågan.

Det är konstigt att jag är ett MJ fan för att jag vill ha rättvisa.

Varför friade jurymedlemmarna han om dom var övertygade att han var skyldig?

Böckerna hade ju tydligen inget värde i rätten.
Vet du ens om han har tittat i dom då han tydligen hade väldigt mycket saker hemma his sig?

Jag känner att du är rasistisk och sprider hat och lögner med dina påståenden nu.
Citera
2019-03-21, 11:19
Medlem
Det finns nu bara två sorters människor som försvarar den bortgångne kungen av barnporr.

1. Ni besatta fans som också fattar att han är skyldig, men väljer att försvara honom eftersom ni dels vill försöka upprätthålla hans image genom att försöka övertyga oss andra, dels skiter fullständigt i hans sexuella barnaktiviteter. Ni vill inte att vi ska tro att ni dyrkar en seriebarnvåldtäktsman

2. Den andra gruppen är liten till antalet, men helt verklighetsfrånvända. Ni ingår i samma grupp av människor som tror att jorden är platt, fotbolls EM i Göteborg aldrig ägt rum och månlandningen är fejkad.
Citera
2019-03-21, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av white.heavy.engine
Det finns nu bara två sorters människor som försvarar den bortgångne kungen av barnporr.

1. Ni besatta fans som också fattar att han är skyldig, men väljer att försvara honom eftersom ni dels vill försöka upprätthålla hans image genom att försöka övertyga oss andra, dels skiter fullständigt i hans sexuella barnaktiviteter. Ni vill inte att vi ska tro att ni dyrkar en seriebarnvåldtäktsman

2. Den andra gruppen är liten till antalet, men helt verklighetsfrånvända. Ni ingår i samma grupp av människor som tror att jorden är platt, fotbolls EM i Göteborg aldrig ägt rum och månlandningen är fejkad.

Haha vilka påståenden du kommer med.

Du glömde min grupp.
Dom som ser på fakta och det som går att bevisa.

Jag är öppen för all fakta som bevisar nåt och jag har svängt hit och dit nu under snart två veckor men jag är fast besluten om att LN inte bevisar nåt förumtom hur giriga människor det finns som kallar sig för vänner och der är det som stör mig och driver mig. För övrigt bryr jag mig inte om MJ och hans musik osv.

Men jag tänker inte sitta och se på när någon förtalar en mänska som det inte finns bevis för eller emot.
Citera
2019-03-21, 12:39
Medlem
Citat:
Haha vilka påståenden du kommer med.

Du glömde min grupp.
Dom som ser på fakta och det som går att bevisa.

Jag är öppen för all fakta som bevisar nåt och jag har svängt hit och dit nu under snart två veckor men jag är fast besluten om att LN inte bevisar nåt förumtom hur giriga människor det finns som kallar sig för vänner och der är det som stör mig och driver mig. För övrigt bryr jag mig inte om MJ och hans musik osv.

Men jag tänker inte sitta och se på när någon förtalar en mänska som det inte finns bevis för eller emot.

Presentera faktan som bestrider påståendet om att MJ var bögpedofil...
Citera
2019-03-21, 13:58
Medlem
Detta kommer från nån fan sida, men ändå värt en tanke.

https://youtu.be/1U14Z_zitvM
Citera
2019-03-21, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joeykiller
Presentera faktan som bestrider påståendet om att MJ var bögpedofil...

Nej, jag tänker mera på fakta som polisen, FBI och åklagaren har missat som visar att han var skyldig till något.

Der finns väldigt mycket fakta som bestrider det han är anklagad för.

Det går väldigt fort att stämpla någon och sätta någon i ett fack. Men att tvätta bort stämpel trots mängder av bevis på att det inte är sant och är falska anklagelser är väldigt svårt.

Ingen trovärdig utan pengamotiv har anklaga MJ för att ha gjort något felaktigt mot dom.
Citera
2019-03-21, 14:13
Medlem
Citat:
Det är konstigt att jag är ett MJ fan för att jag vill ha rättvisa.

Varför friade jurymedlemmarna han om dom var övertygade att han var skyldig?

Böckerna hade ju tydligen inget värde i rätten.
Vet du ens om han har tittat i dom då han tydligen hade väldigt mycket saker hemma his sig?

Jag känner att du är rasistisk och sprider hat och lögner med dina påståenden nu.

De hade väl ingen smoking gun, dvs fysiska bevis som skulle visat bortom alla tvivel att han var skyldig. Kan vara svårt att bevisa övergrepp när de händer bakom stängda dörrar. Det var tre jurymedlemmar mot resten som var sex personer.

Och tiden får väl utvisa om någon "mer trovärdig" kommer komma ut med samma påståenden om MJ.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-03-21 kl. 14:45.
Citera
2019-03-21, 14:15
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Svar: Nej.

Tyvärr så har du fel, min vän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto