Citat:
Ursprungligen postat av
Xfiles
Jahaaa... detta återigen troväridga vittne som har:
- Försvarat MJ i över 20 år men nu vill ha 15 min i rampljuset
- Han som skrev en överpositiv bok om MJ år 2013
- Han som åkt dit för att ha sålt FALSK MJ merchandise på nätet och nu blivit åtalad för det
- Han som skrev brev till MJs mamma att MJ blev mördad och har bevis för det
- Han som hade tillträde till MJs begravningplats (man måste stå på lista) och till MJs mammas hus och som sedan sålde bilderna till media
Jag bara älskar alla dessa trovärdiga vittnen som anklagar MJ...
Du får älska vad du vill.
1. Jacobshagen är noga med att säga att det hände inga sexuella akter utan närmanden som han skriver om och att MJ behandlade honom som en flickvän, samt klädde av sig naken. Om han nu ljuger, varför inte slå på stort och hävda som de andra, att det förekom oralsex och grejer?
2. Han har inget att tjäna på att gå ut och ljuga nu. Ingen stämning på miljoner.
3. I någon annan artikel jag läste häromdagen står det uppgifter som stödjer en sak som han säger. Att han fick en bok med nakna pojkar, att MJ skrivit en personlig hälsning i den och man har tydligen bevisat att det var MJs handstil i boken. Vilken normal vuxen man skulle ge en pojke en bok med andra halvnakna pojkar?
Allt det här väger tungt i min bok. Jag tror stenhårt på att MJ var störd på många vis och hade en störning mot unga pojkar. Dock är jag tveksam till om anklagelserna om oralsex. JAG tror att Wade och Safechuck blev utsatta men inte så grovt som de påstår.