2019-03-17, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Tycker de oskyldiga offren för nazisten ska få uppmärksamhet.

Som Ansi Alibava, 25 år, hade bara 2 månader kvar på sin utbildning inom jordbruksnäring:
https://pbs.twimg.com/media/D14gTlCXgAECTfT.jpg

Den utbildningen kanske hade kunnat komma till pass i ett muslimskt land? Varför skulle han tvunget invadera Nya Zeeland? Varför vill muslimerna vara överallt?
Citera
2019-03-17, 22:17
Medlem
Citat:
Det skadar aldrig att man i en tråd om ett nazistisk terrordåd även får se de som drabbades (även på FB)..

Ozair Kadir, 24 år från Hyderabad, Indien, Studerade till pilot. Även hans liv avslutades av nazisten i fredagens terrordåd.

https://pbs.twimg.com/media/D14cBz5XcAA_k1f.png

Pilot? Jag minns 2001.
Citera
2019-03-17, 22:18
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Det där var en oväntad teori minsann.
Men visst en VIT man som av MSM utmålas som en vit högerextremist som egentligen gjorde dådet för att elda på radikala muslimer att börja agera i västvärlden torde ju vara en effektiv katalysator.
Undra om det finns fler med desa teorier...

Titta på Tarrant, en karikatyr på en högerextremist.
Vapnen var ju rena reklamskyltar för högerextremism och allt fanns med till och med Ebba.
Lyssna på musiken, till och med en serbisk kamp låt! Hur stor är sannolikheten? En Australier som diggar serbisk folk/kampmusik?

Så djävla riggat och bara för mycket.

Det ligger en hund begraven.
Citera
2019-03-17, 22:21
Medlem
Starbacks avatar
Nya Zeland har dödsstraff. Dödsstraffet har avskaffats och återinförts i omgångar. Sedan 1950 är dödsstraffet återinfört på initiativ av politikern Sidney Holland. Det är osäkert vad som gäller för dagen.

Vad jag ska njuta om aset hänger där och dinglar, massmördaren.
Senast redigerad av Starback 2019-03-17 kl. 22:25.
Citera
2019-03-17, 22:22
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nizzka
Den utbildningen kanske hade kunnat komma till pass i ett muslimskt land? Varför skulle han tvunget invadera Nya Zeeland? Varför vill muslimerna vara överallt?

Att studera i ett annat land är något du skulle ha väldigt stor nytta av och detta är vanligt i den riktiga världen utanför ditt lilla rum hemma hos mamma, be mamma snällt nu att göra kopp choklad till dig.

HON kom från Indien för att lära sig jordbruk och hade bara 2 månader kvar tills hon var färdig examinerad.

Nazisten avrättade henne i fredags.

Citera
2019-03-17, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .RIHTT
Ja en moske är väl en öppem plats?

Eller säger du att dom stänger dörren!

Har du sett en kyrka med alla dörrar öppna?!
Citera
2019-03-17, 22:23
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Restad
Om man inte respekterar att flera människor mördas av en nassedåre så saknar man empati och är känslokall.
Du får avgöra själv om du lurar dig själv, du har facit i förra raden

Ok jag tar tillbaka det jag skrev. Jag kände efter lite nu o tror jag jag nog blev lite ledsen. Dock är väl allt relativt. Således kändes det värre när ex Ebba Åkelund blev dödad i sitt hemland av en ilegal rasfrämling faktiskt. Men jag tar avstånd från lagolydighet.
Citera
2019-03-17, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Nya Zeland har dödsstraff. Dödsstraffet har avskaffats och återinförts i omgångar. Sedan 1950 är dödsstraffet återinfört på initiativ av politikern Sidney Holland.

Vad jag ska njuta när aset hänger där och dinglar, massmördaren.

Nej, dödsstraffet är avskaffat i både NZ och Australien.

Så det blir nog ingen dödsrunkarfest för dig.
Citera
2019-03-17, 22:27
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Nya Zeland har dödsstraff. Dödsstraffet har avskaffats och återinförts i omgångar. Sedan 1950 är dödsstraffet återinfört på initiativ av politikern Sidney Holland.

Vad jag ska njuta när aset hänger där och dinglar, massmördaren.

T.o.m. Nazistens kusin tycker också att han ska avrättas:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-6819175/Brenton-Tarrants-cousin-says-deserves-death-sentence-wake-Christchurch-terror-attacks.html

Själv tycker jag att han ska få livstid och det ska avtjänas på ett vanligt fängelse där cellkamraterna kan lära nazisten lite hyfs och vad man kan förmå sig att göra om man får tillräcklig motivation.
Citera
2019-03-17, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Lyssna på musiken, till och med en serbisk kamp låt! Hur stor är sannolikheten? En Australier som diggar serbisk folk/kampmusik?

Så djävla riggat och bara för mycket.

Det ligger en hund begraven.

Alla låtarna han spelade är Memes som florerat länge på 4 & 8chan och andra högerradikala forum.
Saknade dock shadilay.
Citera
2019-03-17, 22:30
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Fan vad mycket skit som skrivs i den här tråden!

Debatter om vilken religion som är värst kontra bäst...

Detta handlar inte om religion utan en terrorattack där 50 pers förlorade livet.

Tvärtom, det handlar helt och hållet om religion. Två moskeer mitt under fredagsbönen som utsattes för ett massmord av ideologiska skäl.
Citera
2019-03-17, 22:30
Medlem
Citat:
Att studera i ett annat land är något du skulle ha väldigt stor nytta av och detta är vanligt i den riktiga världen utanför ditt lilla rum hemma hos mamma, be mamma snällt nu att göra kopp choklad till dig.

HON kom från Indien för att lära sig jordbruk och hade bara 2 månader kvar tills hon var färdig examinerad.

Nazisten avrättade henne i fredags.

Han var ju inte ens nazist. Men snörvla vidare du. Fundera inte en sekund på varför alla muslimska länder är shitholes countries. Eller varför alla muslimer vill till väst och inte tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in