Citat:
Ursprungligen postat av
Dosh777
Det enda du visar är anklagelser. Att någon påstår något innebär inte att det är sant. Med din logik så skulle jag kunna gå till polisen och berätta för dem om hur du tog mig i röven med en stor svart dildo under en månads tid i din lägenhet, och det är obestridbara fakta eftersom det finns i text. Bevisläget skulle nämligen vara densamma som i rättegångarna mot Michael Jackson. Visa mig bevis istället för anklagelser.
Vi har minst 4 anklagelser som följer samma mönster. MJ beter sig som ett klassiskt peddo. Vinner föräldrarnas förtroende, groomar pojkarna och flyttar långsamt fram gränserna.
Såvida det inte finns någon inspelning av övergreppen gömd någonstans så kommer vi aldrig se någon teknisk bevisning. Man får helt enkelt fråga sig själv vad man tror är rimligt.
Jag har kallat dig ett fanboy några gånger för jag var 100% säker på att du bryr dig om din idol och inte rättvisa. Jag har rätt eller hur?
Det är bara ni som har en känslomässig koppling till MJ som tror på hans oskuld.
Själv är jag neutral , varken gillar eller ogillar hans musik. Jag har läst om Jordan Chandler fallet och jag kollade senare på stora delar av rättegången.
Han bjöd barn på alkohol och han var med största sannolikhet en sexförbrytare. Ingen rök utan eld och hela historien har varit en skogsbrand sen han betalade ~20 miljoner dollar för att slippa stå åtalad i ett brottmål.