Citat:
Ursprungligen postat av
FruStormufti
Lajva vanlig sven banan, en ovanligt värdefull och god samhällsmedborgare återanpassad ångerfull.
Få bidrag köpa komponenter och ingredienser, så småningom gå på NK, krogen, en match, en konsert och POFF komma till paradiset med oskulder.
19 goda chanser till attentat bara i huvudstaden och fler kommer när terroristbarnen ska prestera.
En del av barnen har ju redan inlett sin mördarkarriär sedan de fått avrätta fångar medelst huvudskott. Blotta tanken på att barn som dessa kan komma placeras i våra barns klasser får blodet att koka i mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gregor-Samsa
Andrahandsinfo så ta det för vad det är men enligt min källa finns det civilanställda på SÄPO som ALDRIG vistas i exempelvis Mall of Scandinavia eller på Centralstation i Stockholm. De vet hur verkligheten ser ut....
Dessa människor har givetvis inte ångrat sig. Att ångra sig är att begå apostati vilket är belagt med dödsstraff i den del av islam vi talar om. Däremot kan de ljuga skägget av sig utan problem vilket islam tilllåter om det sker för att driva jihad. (taqiyya)
Tack för heads up. Jag resonerar redan så.
Citat:
Ursprungligen postat av
Manskahahusvagn
Antagligen inte. Det är därför det blev så här. Hade integrationen
fungerat och flyktingarnas villkor i Sverige varit acceptabla hade det aldrig hänt.
Nu vet jag att du är ett troll men när jag läser ditt inlägg känner jag enorm lust att avreagera mig på något eller någon...
Citat:
Ursprungligen postat av
Overmind
Jag är också rädd. Och deprimerad. Jag håller tummar och tår att de stormar och spränger Riksdagen med alla politiker där. Bäst vore medans de hade nästa Partiledardebatt i Riksdagen. Se det live.
En av få gånger det hade varit något kul på TV.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kosmos.
Ptja, själv förbereder jag mig genom att inte gå ut på stan alls. Ingen bio, ingen shopping, inga konserter. Är aldrig ute på stan längre då min säkerhet är såpass kompromissad. Allt görs hemifrån via nätet.
Resonerar på samma vis. Eftersom man ser så mycket färre svenskar ute nu för tiden jämfört med tidigare kan man ana att fler känner så.