2019-02-24, 17:44
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MainStreet
Din språkliga förmåga är åtminstone på högstadienivå. Men inte mycket mer än så.

Du, vi låter de som läser här göra den bedömningen. Att du är så usel på att analysera verkligheten talar knappast till din fördel.
Citera
2019-02-24, 17:48
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
WW, du sitter mest här och, enligt mig, leker kvinnohatare.

det mesta du skriver är rent trams och du bemöter inte folk, som är här och vill debattera seriöst, jag ex. annat än med kvinnohatiskt smörja på värsta blöjnivå.

Där finns andra antifeminister som äger retorisk och intellektuell nivå Darwinisten ex. Han går debattera emot, sen har du andra, Lillskrot som åtminstone är lite humoristiska och kör med lite kreativt "schvung" i språket och tanken i sitt presenterade kvinnohat/ trollning som får mig dra på munnen.

Dessa två kan jag lägga lite högre på min bedömda "IQ skala" trots att jag absolut inte delar mycket av deras åsikter.
men sorry du är faktiskt bara tråkig, därav min bedömning.

Jag säger därmed inte att jag själv är speciellt mycket "roligt" kreativt jag var det kanske lite mer under aliaset Scott Walter, men oerhört svårt bibehålla sin humor på detta forum, som badar i detta ständiga tjatiga kvinnohat. Nu sitter jag mest och svarar "snusförnuftigt" på samma hatiska argumentation som ex du står för. Som man ropar får man svar.

Ärligt talar Merapi, så skiter jag blank i vad du anser. Du är en extremist som saknar omdöme, och har ett intellekt på nivån kålrot. Du inbillar dig att du kan härska genom att söndra. Så patetiskt och genomskinligt.

Du ska återgå till ämnet nu, annars får vi påminna moderatorerna om att göra rent hus.
Citera
2019-02-24, 18:00
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Om du håller med delvis, vilka delar håller du inte med om i så fall?

Om att allting är kvinnors fel. Jag ser att människor i ett samhälle tillsammans har ett ansvar och att skylla ifrån sig är både kontraproduktivt och ansvarslöst. Det vet du redan eftersom jag sagt detta rätt många gånger, och varje gång fortsätter du hävda att JO det är enbart kvinnors fel. Män har varit tafatta jönsar som inte kunnat säga varken bu eller bä.

Citat:
Det här inlägget avslöjar dig ändå, genom att du inbillar dig att du har någon slags överhetsposition och kan klappa män på huvudet. Det är kvinnlig inbillskhet om något.

Män har enorma egon, och det är oerhört viktigt att de inte raseras. Det vet du väl själv.
Fan så bitter du är.
Citera
2019-02-24, 18:09
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det är definitivt något defekt hos en kvinna som sitter på ett manligt kodat forum dygnet runt, och skriver en massa ovetenskaplig dynga. En typisk svensk feministkvinna. Okvinnlig, självupptagen, inbillsk och korkad.

Du befinner dig på feministforumet. Som ska handla om feminism. Feminism är inte kvinnohat eller tramsåsikter.
Så, det är du som dels skriver felaktiga saker här, samt befinner dig på ett FEMINISTforum. Där kommer du träffa på feminister, och det är inte dem det är fel på för att de sitter på ett feministforum, även om jag inte håller med om åsikterna.
Vad fan har "manligt kodat forum" ett skit med detta att göra? Det är ett mycket enkelt forum att använda, och det är ingenting manligt över denna forumdelen. Du gör bort dig när du sitter här och klagar över att det finns feminister på ett feministforum.
Det är du som är på fel plats. Du hade nog platsat bättre i ett nationalist och/eller incelforum. Kanske annars "Men going their own way-forum" eller vad de nu kallar sig.
Citera
2019-02-24, 18:10
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Om att allting är kvinnors fel. Jag ser att människor i ett samhälle tillsammans har ett ansvar och att skylla ifrån sig är både kontraproduktivt och ansvarslöst. Det vet du redan eftersom jag sagt detta rätt många gånger, och varje gång fortsätter du hävda att JO det är enbart kvinnors fel. Män har varit tafatta jönsar som inte kunnat säga varken bu eller bä.

Män har enorma egon, och det är oerhört viktigt att de inte raseras. Det vet du väl själv.
Fan så bitter du är.

Bitter? Nja, snarare cynisk av att ha insett den bistra verkligheten. Bitter blir man först när man ger upp. Jag tror fortfarande på förändring, och trenden vi ser i Europa just nu är mycket lovande.

Lite lustigt att du i första stycket anklagar mig för att generalisera om kvinnor, när du gör precis just detta i andra stycket gällande män.

För att sedan nyansera diskussionen en aning, så anser jag inte att allt är kvinnors fel. Det finns män som bidragit till samhällsförstörelsen också. Det finns män jag föraktar lika mycket som feminister. Däremot är det en sådan klar överrepresentation av kvinnonamn som förekommer i samband med nedmonteringen av vår nation, att jag helt enkelt inte kan bortse från det.

Nyligen var det exempelvis ett uppror i media som ville avskaffa demokratin för klimatet. 99 % av de som undertecknade var just kvinnor. Det var 99 % kvinnor som stod på Malmö station i augusti 2015 under den värsta flyktinginvasionen och välkomnade dessa unga virila män med senaste Iphones. Jag är ledsen, men svenska kvinnor har förbrukat sitt förtroendekapital
Senast redigerad av WordWarrior 2019-02-24 kl. 18:12.
Citera
2019-02-24, 18:12
Medlem
Citat:
Du, vi låter de som läser här göra den bedömningen. Att du är så usel på att analysera verkligheten talar knappast till din fördel.

Att en bitter incel som du själv på ett internetforum anklagar mig för att vara usel på att analysera verkligheten är en komplimang. Vill inte leva i din verklighet.
Citera
2019-02-24, 18:15
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Att en bitter incel som du själv på ett internetforum anklagar mig för att vara usel på att analysera verkligheten är en komplimang. Vill inte leva i din verklighet.

En incel som är gift och har barn låter som en oxymoron i mina öron.

Den analysen ligger ju helt i linje med ditt intellekt. Det får vara sluttramsat från dig nu. Ingen tvingar dig att skriva i tråden, eller ens läsa den. Men du kan inte låta bli.
Citera
2019-02-24, 18:21
Medlem
Citat:
En incel som är gift och har barn låter som en oxymoron i mina öron.

Den analysen ligger ju helt i linje med ditt intellekt. Det får vara sluttramsat från dig nu. Ingen tvingar dig att skriva i tråden, eller ens läsa den. Men du kan inte låta bli.

Att du har en thaifru har uppenbarligen inte gjort dig mindre bitter över att svenska kvinnor ej vill ligga med dig. Därav denna tråd.
Citera
2019-02-24, 18:24
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Att du har en thaifru har uppenbarligen inte gjort dig mindre bitter över att svenska kvinnor ej vill ligga med dig. Därav denna tråd.

Jag har ingen thaifru. Vad har du fått det ifrån?
Citera
2019-02-24, 18:26
Medlem
Citat:
Jag har ingen thaifru. Vad har du fått det ifrån?

Givetvis har du det. Och du uppmanar även fler män att skaffa importfruar från Asien. Paradiset för er män som annars är bortvalda på relationsmarknaden.
Citera
2019-02-24, 18:28
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Givetvis har du det. Och du uppmanar även fler män att skaffa importfruar från Asien. Paradiset för er män som annars är bortvalda på relationsmarknaden.

Jag uppmanar män med vanliga inkomster att skaffa kvinnor från mer traditionella länder. Det är viktigt att mannen tjänar betydligt bättre än kvinnan. Min komparativa inkomst är cirka 3 ggr högre än den genomsnittliga västerländska kvinnans, så för mig är urvalet större.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-02-24 kl. 18:30.
Citera
2019-02-24, 18:33
Medlem
Citat:
Jag uppmanar män med vanliga inkomster att skaffa kvinnor från mer traditionella länder. Det är viktigt att mannen tjänar betydligt bättre än kvinnan. Min komparativa inkomst är cirka 3 ggr högre än den genomsnittliga västerländska kvinnan, så för mig är urvalet större.

Nej, män som dig har ett mycket litet urval. Män med stort urval känner inte bitterhet över att vara bortvald på svenska marknaden och tipsar inte om thai-importer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in