2019-02-21, 21:12
Medlem
marijachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vackertjej
OK men de har lagt ut en ny bild nu och har hittat den kavajen som han har på sig på den pixlade bilden på hans instagram. Det är en kavaj med blommor på.

Sjukt att dom först använde en pixlad bild på en snubbe som inte hade något med detta att göra. När man väl insåg att FB börjat gräva fram stackarn så ändrade man fort till rätt person. Bra jobbat!
Citera
2019-02-21, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturesprophet
Jaha det var en neger som var våldtäktsman, vad oväntat.

Heja Sverige.

Han är inte dömd, bara misstänkt.
Citera
Medlem
Han är vän med Roy Fares.

Spännande detta. Kanske Roy som är offret?
Citera
Medlem
Så då är det alltså någon stackars pojke som fått påle 😐
Citera
Medlem
PinkLaceys avatar
Frågade min bästis om han hört något om det, och det hade han inte. Men N.B har trots pojkvän raggat på honom hårt flera gånger.
Citera
2019-02-21, 21:14
Medlem
såhär tror jag det var ifall N.B är G.M

N.B var med och fixade deltagarna på mello på deltävlingen i leksand 16-17 feb vilket man kan se på hans instagram.

efter programmet så blev det fest, vilket man kan se på denna länk

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/a/9m75Bp/sa-festar-mello-artisterna-i-natt

ser inte N.B i videon men han bör vara där.

Jag tror att denna kvällen slutade med mycket alkohol, (andra droger kanske) och "hemsläp" till hotellrummet, där våldtäkten skedde. Kanske någon deltagare?

OBS!
detta är bara mina spekulationer.
Citera
Medlem
Roffedyngiss avatar
Kan det vara så att Expressen-"journalisterna" suttit och bevakat tråden och tyckt synd om oss när det gick så trögt..? Var det därför de la ut den nya bilden..?
Citera
Medlem
Insults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
Inte han, Ser du hans hår på den pixlade bilden idiot? Kollar du på pixlade bilden åt höger så är tröjan/kavajen vikt. det är den inte på instagram bilden. Du har helt fel min vän.

Kika på hans instagram, räkna frisyrer som han haft det senaste halvåret och återkom innan man kallar någon idiot. Det är en pixlad bild, tanken om att håret är uppsatt har inte slagit dig? Och vad du menar med kavajen förstår jag inte, det är NB.
Citera
2019-02-21, 21:15
Medlem
Vem kan va offret tro som är ”bekant”
Citera
2019-02-21, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Han är inte dömd, bara misstänkt.

Kommer från dig som har skrikit Rickard Sjöberg hela tråden igenom.
Pucko!
Citera
2019-02-21, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
Inte han, Ser du hans hår på den pixlade bilden idiot? Kollar du på pixlade bilden åt höger så är tröjan/kavajen vikt. det är den inte på instagram bilden. Du har helt fel min vän.

Har du möjligtvis vit käpp eller ett förståndshandikapp? Klippet ligger uppe.
Citera
2019-02-21, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Här har han kavajen som är på fotot i expressen

https://www.instagram.com/p/BmxygYKhKN9/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=ovoyxd0ukv0h

Å där blev guldklimpen Fares involverad.

Eftersom tråden i Abok blev till ”kärringsskvaller” så talas det inte mycket om brottet isig. Vad handlar det om?

Har han vägrat betala för sig, har han drogat nån pojk eller helt enkelt våldsamt angripit nån och rent fysiskt tvingat till sig ”sex”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in