Citat:
Du påpekade något japp, men vad skrev jag? Jag har inte nämnt något svenska kvinnor överger svenska män, du anspelade på mitt inlägg att dylikt gjordes, varav jag poängterade du inte har läst tråden. Du skrev att jag inte läst tråden när jag påpekade att jag inte sett någon kvinna i tråden uppmana andra kvinnor om att överge svenska män.
Det är väl relevant för ts eftersom det är en jämförelse mellan hur kvinnor och män verkar resonera här. Jag anser att det är av värde att diskutera vad som ligger till grund för varför man dels vill överge svenska kvinnor och varför det verkar så nödgat att upprepa det om man är nöjd med sitt val.
Det är väl relevant för ts eftersom det är en jämförelse mellan hur kvinnor och män verkar resonera här. Jag anser att det är av värde att diskutera vad som ligger till grund för varför man dels vill överge svenska kvinnor och varför det verkar så nödgat att upprepa det om man är nöjd med sitt val.
Trådens ämne är om att män tycker vi män ska överge svenska kvinnorna! Du vill gå off topic! Du själv påpekade om OT i ditt nästa inlägg. Vad har me too med att överge svenska kvinnor att göra? till en annan skribent! Väldigt fult gjort, ena sekunden vill du snacka OT när det passa dig, i nästa på pekar du själv om en OT sak. !! Det är typiskt kvinnlig feminism, man ändra efter behag allt ska anpassas efter dem vad de tycker.
För övrigt håller jag med dig! Men det är inte relevant ämne diskutera och jämföra eftersom vi skapta olika vi tycker olika, men vi män ska tycka som kvinnor. Ni vill ändra saker till vi ska tänka som ni kvinnor, annars blir sju helvete i huset. Sedan kan jag vara överens med visa saker som jämställdhet med löner och dylikt!
Hade du läst tråden, vilket jag inte förnekare du har gjort, så framkommer det tydligt att kvinnor har svårt förstå, de har svårt acceptera att män tycker som många skribenter skriver här! Precis som de blir överraskad och börja spekulera på andra saker som är irrelevanta. Finns kvinnor som verkligen hatat män som har skrivit här, det kan inte du ha undvikit! Varför denna hat!?
Vi går vidare, vi är vuxna personer och inte riksdag dagis, eller hur?