2019-02-12, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangan74orebro
Med tanke på all jämnställdhet, begreppet HEN, transsexuella, etc så borde vi väl kunna införa gemensamma omklädnings och duschrum?

Fyller det 1:a och blir det mer även det andra (ibland mindre att städa vilket spar tid och personalen kan göra annat)..

När vi bygger nya idrottsanläggningar så kan vi halvera denna kostnad..

En annan fråga är vart ska transvestiterna och hemofrediterna i dagens samhälle byta om och duscha (kvinna med snopp respektive dubbelkönade)..

Är inte detta en fråga ni feminister kan driva?

(Är inte feminist och tycker nog inte att idén är så bra), men för er borde detta vara en utmärkt fråga att driva.. Jämnställdhet och ingen diskriminering - alla på ett ställe..
Varför ska så många uppmana feminister vad de ska göra? Driv de frågor du vill driva och skit i feministerna. Här finns ju ändå inga feminister som läser.
Citera
2019-02-12, 14:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Varför ska så många uppmana feminister vad de ska göra? Driv de frågor du vill driva och skit i feministerna. Här finns ju ändå inga feminister som läser.

När antifeministerna vill driva en fråga måste de nämna något om feminism/feministerna eftersom de inte har ett eget forum (vilket de såklart borde ha eftersom majoriteten här är antifeminister).
Citera
2019-02-12, 15:17
Avslutad
Citat:
Sjävfallet vore det trevligt att duscha bland söta unga tjejer som nyss lämnat tonåren bakom sig..

..varför måste de ha lämnat tonåren? Ska det i sådant fall stämplas i pannan på dem så du helt säkert vet att tuttarna är 20+ år gamla?
Citera
2019-02-12, 17:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Med tanke på all jämnställdhet, begreppet HEN, transsexuella, etc så borde vi väl kunna införa gemensamma omklädnings och duschrum?

Fyller det 1:a och blir det mer även det andra (ibland mindre att städa vilket spar tid och personalen kan göra annat)..

När vi bygger nya idrottsanläggningar så kan vi halvera denna kostnad..

En annan fråga är vart ska transvestiterna och hemofrediterna i dagens samhälle byta om och duscha (kvinna med snopp respektive dubbelkönade)..

Är inte detta en fråga ni feminister kan driva?

(Är inte feminist och tycker nog inte att idén är så bra), men för er borde detta vara en utmärkt fråga att driva.. Jämnställdhet och ingen diskriminering - alla på ett ställe..
Det är nog så att färre kvinnor hade fått dåndimpen än män. Män påstås nämligen kunna titta på det mesta -- däremot inte alls vara så pigga på att få petterniklas jämförd med andras .... i synnerhet inte under omständigheter där den kanske väljer att inte sträcka så mycket på ryggen utan istället vill ligga ihopkrupen och lura.

Edit:
För att inte tala om förtjusningen när de skall använda samma omklädningsrum som sin mamma eller svärmor .....
Citera
2019-02-12, 20:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är nog så att färre kvinnor hade fått dåndimpen än män. Män påstås nämligen kunna titta på det mesta -- däremot inte alls vara så pigga på att få petterniklas jämförd med andras .... i synnerhet inte under omständigheter där den kanske väljer att inte sträcka så mycket på ryggen utan istället vill ligga ihopkrupen och lura.

Edit:
För att inte tala om förtjusningen när de skall använda samma omklädningsrum som sin mamma eller svärmor .....

Män tänker gemensamma omklädningsrum=tonårstuttar. Så många män som fått hjärtstillestånd när de slutligen fått hela fysiska kvinnligheten presenterad för sig, med bindor och celluiter, stackare, så ömtåliga, så porrskadade.
Citera
2019-02-12, 20:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Män tänker gemensamma omklädningsrum=tonårstuttar. Så många män som fått hjärtstillestånd när de slutligen fått hela fysiska kvinnligheten presenterad för sig, med bindor och celluiter, stackare, så ömtåliga, så porrskadade.
Ja, skilda omklädningsrum handlar mer om att skydda män än kvinnor.....

Minns när mormor tog med mig till nakenbadet utanför Aspudden och hur jag som fem-sexåring fick läsa om fasan med bröst som hänger och barn som hängde bakom kvinnornas lår.....

Morfar skrattade gott åt den krönikan

Edit
Kan berätta att två män blev utvisade för att de visade fel intresse för mig --- den ena i omklädningsrummet och den andra i bassängen .... jag var någonstans mellan 4-5 år.....
Senast redigerad av micro113 2019-02-12 kl. 20:40.
Citera
2019-02-12, 21:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, skilda omklädningsrum handlar mer om att skydda män än kvinnor.....

Minns när mormor tog med mig till nakenbadet utanför Aspudden och hur jag som fem-sexåring fick läsa om fasan med bröst som hänger och barn som hängde bakom kvinnornas lår.....

Morfar skrattade gott åt den krönikan

Edit
Kan berätta att två män blev utvisade för att de visade fel intresse för mig --- den ena i omklädningsrummet och den andra i bassängen .... jag var någonstans mellan 4-5 år.....

Hahaha härligt, ja vad kan man göra mer än att skratta åt sån omognad.

Äckligt med pedofilerna, tur att folk reagerade.
Citera
2019-02-12, 21:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Hahaha härligt, ja vad kan man göra mer än att skratta åt sån omognad.

Äckligt med pedofilerna, tur att folk reagerade.
Min uppfattning är att allt var mindre konstigt då och om någon såg fel på ett barn eller en kvinna så var det spö, spott och avstånd som gällde....
Citera
2022-09-04, 10:25
Medlem
Varför skilda omklädningsrum för tjejer och killar på badhus och gym?

Ja, vrf har vi skilda omklädningsrum för tjejer och killar? Känns väldigt förlegat idag tycker jag. Själv har jag inga problem att klä av mig inför tjejer, känns ju bara mer naturligt att vara avklädd tillsammans med en tjej Är det inte jävligt gay med ett gäng män som sitter och svettas tillsammans i en bastu, egentligen?
Så, jag tycker vi kan ha gemensamma omklädningsrum och duschrum, det vore trevligare.
Citera
2022-09-04, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Ja, vrf har vi skilda omklädningsrum för tjejer och killar? Känns väldigt förlegat idag tycker jag. Själv har jag inga problem att klä av mig inför tjejer, känns ju bara mer naturligt att vara avklädd tillsammans med en tjej Är det inte jävligt gay med ett gäng män som sitter och svettas tillsammans i en bastu, egentligen?
Så, jag tycker vi kan ha gemensamma omklädningsrum och duschrum, det vore trevligare.

Även på skolor bör det vara samma.
Citera
2022-09-04, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald

Nu är det enskilda omklädningsrum som ska gälla. Skilda räcker inte längre.
Citera
2022-09-04, 10:34
Medlem
nedboys avatar
Du har nog ett problem när du sexualiserar bastubad med ett gäng grabbar. Så när jag bastar med män så önskar man att du inte är med eftersom jag inte vill bli sexualiserad av en man.

Men när det gäller att ha könsneutrala omklädningsrum är jag helt med på tåget. Jag tycker det borde finnas ett herr, ett dam och ett könsneutralt som folk kan välja.

Men du ska nog inte räkna med att tonårstjejer som är som hämtade från Instagram med tuttar som studsbollar och ständigt nyrakade fittor kommer byta om i strip mode framför dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in