LoL, I see your problem, mate.
Är 162, väger 54. Jag håller till på gymmet på konditionsmaskinerna eller ute i styrkeavdelningen. Har sett vad du säger i måhåånga långa år nu. Var på en klass i förrgår, ALLA vägde minst 25kg mer än de skulle, fläsket hängde på dem och rövarna såg ut som fyrkantiga LÅDOR. Jag överdriver INTE detta. Tjejer på max 25 år såg ut sådär..Inte bara tanter. Låren var som kolosser, det såg surrealistiskt ut där de stod i trikådräkter med ett linne på, smällfeta. Jag grät lite för deras skull inombords.
Här gick man och kände sig fet för man gått upp från 48-54 och så såg man DEM.
Samma sak med polarens ungar..De är i tonåren och upp till 23 och alla tre är smällfeta och helt missformade, även deras snygga väninnor med fint hår och make-up ser ut som valrossar, missformade och med lår breda som min överkropp. De hade för fan kunnat krossa mig om de satte sig på mig.
Tycker det är helt obegripligt hur man kan skita i att sköta sin kropp sådär? Jag tycker synd om dem samtidigt som jag äcklas.
Har en väninna själv som klagar på sin mage (hon äter var 20:e minut som en bebis så jag tror något är fel med hennes blodsocker) men hon är absolut inte tjock! Hon tränar varje dag, går på pass och så men sen går hon och köper stora påsar godis hon trycker i sig plus det där ätandet var 20:e minut.
Jag har två teorier:
1. Det pratades om något som hette MSM (?) som fanns i maten för att öka aptiten och göra en hungrigare så tillverkaren skulle sälja mer. Kan det vara något?
2. När man har en vitaminbrist i kroppen, slutar man inte äta för att kroppen inte fått i sig den halt den behöver. Med tanke på hur processad maten är idag förvånar det mig inte om de flesta lider av vitaminbrister. Det förklarar även varför så många är deprimerade då brist på vitamin B orsakar depression och fertilitetsproblem bl.a. (Många har numera svårt att få barn idag)