2007-03-23, 21:40
Medlem
har alltid drömt om att bli fasthållen och riktigt hårt knullad, känslan att känna mig i ett underläge gör mig kåtare än aldrig förr...
men min dröm har aldrig riktigt gått i uppfyllelse eftersom alla är så mesiga
plus att man inte vågar berätta för den man är med vad man tänder på
för risken att den andre ska tycka att man är störd hehe..
jag hade en som visste vad jag gillade men den turen varade inte länge..
sen har jag försökt berättat för vissa men ingen har riktigt fattat vad man menar...
verkar vara få killar som tänder på et..
Någon som gillar detta?
Citera
2007-03-23, 21:46
Medlem
Tiwazs avatar
Äh det är nog fler killar än vad du tror som gillar det. Säg hur du vill ha det bara och hoppas på det bästa, om det inte är hans grej får du väl dumpa honom och leta upp en ny.
Citera
2007-03-23, 21:49
Medlem
pooboxxxs avatar
Lär vara många killar som gillar det. Jag gillar det, hårt och brutalt annars kan det va. Fast på ett kärleksfullt sätt såklart.
Citera
2007-03-23, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiwaz
Äh det är nog fler killar än vad du tror som gillar det. Säg hur du vill ha det bara och hoppas på det bästa, om det inte är hans grej får du väl dumpa honom och leta upp en ny.

Tycker att det förstör själva sexakten om ja skulle berätta det också..
någon som inte visste om det å bara körde på... de skulle göra mig stenkåt =P
Citera
2007-03-23, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pooboxxx
Lär vara många killar som gillar det. Jag gillar det, hårt och brutalt annars kan det va. Fast på ett kärleksfullt sätt såklart.

ja de är klart de ska va på kärleksfullt sätt..
Citera
2007-03-23, 22:16
Medlem
davidoffs avatar
Hart ar nice det gillar mang. Man kan ha brutalt sex och ga langt med ett safe "word".
Citera
2007-03-24, 12:35
Bannlyst
Har också längtan...

att dominera en äldre man/gubbe på kanske 60år. Skulle vilja binda upp o örfila honom, bröstmjölka honom sen kissa på honom med m.m. har börjat tända på sånt sen jag var 14år.
Citera
2007-03-24, 13:11
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissPig
har alltid drömt om att bli fasthållen och riktigt hårt knullad, känslan att känna mig i ett underläge gör mig kåtare än aldrig förr...
sen har jag försökt berättat för vissa men ingen har riktigt fattat vad man menar...
Någon som gillar detta?

Hade du varit BS hade du fått va med å leka med mig å min tjej. Har inga problem med att va dominant
Citera
2007-03-24, 13:30
Medlem
Visa vad du gillar på ett aktivt sätt när ni ligger med varandra så löser det sig nog. Av nån anledning verkar många tjejer tycka att det ska räcka att ligga som en sill i sängen och att killen ska lösa så att allt blir bra, samt att han ska veta vad tjejen gillar genom att läsa hennes tankar. Är det sen dålig sex betraktas det sedan av någon outgrundlig anledning som killens fel. Om du inte vill kommunicera din önskan med ord, gör det då med kroppen. Hela sexakten är ett samtal, men båda måste prata för att det ska bli bra...
Citera
2007-03-24, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissPig
Någon som gillar detta?
Har en PMbox fyllts så fort förr?
Citera
2007-03-24, 16:29
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagwanderer
Har en PMbox fyllts så fort förr?

Hehe, förmodligen inte. Är det nåt för rekordböckerna så utgår vi givetvis från att antalet offentliggörs
Citera
2007-03-25, 14:50
Medlem
Trillskes avatar
Jag kan ofta vara väldigt "dominerande" när jag är med en tjej, och har upptäckt att så gott som alla gillar att bli behandlade på det sättet också. Vissa har en del gränser när det gäller att verkligen erkänna det dock, så där får man ofta luska lite. Vill ju inte göra något man inte vet är OK.

Men njäe, jag tror dom flesta killar gillar att dominera, du har nog bara haft otur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in