Citat:
Ursprungligen postat av
bozze4evigt
Alltså nivån här inne...
Vi säger så här
Hade SR och KA haft en normal relation trots separationen, hade detta makabra aldrig hänt.
Självklart har KA drivit SR till detta, men att lägga skulden på henne är ju bara sjukt.
Det finns inget, INGET, som kan rättfärdiga det SR gjort.
Jag förstår inte varför det är så svårt att förstå... Det är en pågående utredning. Den ligger under Aktuella brott och kriminalfall på flashback. Vi diskuterar och vi vill veta vad som låg bakom. Det handlar varken om att lägga skulden på någon eller tycka synd om någon annan eller att försöka rättfärdiga detta brott. Vill man Skriva RIP till sönderna och "stackars Karin" kan man väl göra det på hennes facebook eller någon annanstans och låta oss som vill fortsätta diskutera fallet göra just det?
Relationen och orsaken till hans mående är intressant att veta om man vill veta varför det blev såhär. Och då kommer Karin in i bilden. Eftersom han själv antyder att det är p g a henne detta sker. DET i sig betyder inte att Barnen förtjänade att dö, att det är synd om Samuel eller att Karin är ett monster. Fattar inte varför folk inte bara kan förstå det? Om det nu är så jävla jobbigt att vi spekulerar kring realtionen och vad det är som ha hänt, läs då inte i tråden? Vad är problemet egentligen?
Jag avskyr filmer, bilder och annat på brottsoffer, mord, Terrordåd och annat och tycker det är helt åt helvete att folk delar sån skit. Men jag besöker inte "mondo gore bizzare" delen, av den enkla anledningen att jag inte kan påverka det i vilket fall. Vill jag inte se, då håller jag mig borta. Är det så jäkla svårt?