2019-01-26, 02:32
Medlem
Framgaffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Det är vad som har skrivits i tråden tidigare, titta ett dygn tillbaka i tiden. Ingen av er som skriver nu verkar ha läst tråden..

Jag har läst varenda inlägg, jag har bara svårt att tro på allt som skrivs på flashback
Citera
2019-01-26, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framgaffel
Ja så kan det ju vara så klart, kankse konstig mediarapportering då som inte nämnt detta utan bara att polisen fick samtal under själva fimsekvensen...
Men det stod i tidningen att de haft patrull i Sala. Kanske var de mycket nära av någon orsak.
Citera
2019-01-26, 02:33
Moderator
OYs avatar
Citat:
Så... Alltså är det mamman som kontaktat polisen? Det jag tyckte var konstigt var att det ingenstans står bämt i media attdet var hon som kontaktade polisen...

Det var kanske hennes afghanhingst som larmade, har det någon betydelse?
Citera
2019-01-26, 02:35
Medlem
Citat:
Återigen, det var en timme mellan morden och det att modern kom i bilen. Hur får du det till att det ska vara fyra minuter? Det är videon som är fyra minuter lång..

Men hur kunde polisen vara där på mindre än fyra minuter när Sala (närmaste polisstation) är 23 minuters bilväg bort. Hur fick polisen kännedom om morden om det inte var från videon?
Citera
2019-01-26, 02:35
Medlem
Framgaffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Det var kanske hennes afghanhingst som larmade, har det någon betydelse?

Ja jag tycker faktiskt att det har betydelse, för om det stämmer att han hade skickat en film till mamman innan och berättat vad han gjort och sedan sätter sig och livestreamar så måste jag säga att det är än mer avskyvärt...
Citera
2019-01-26, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hayouel
Men hur kunde polisen vara där på mindre än fyra minuter när Sala (närmaste polisstation) är 23 minuters bilväg bort. Hur fick polisen kännedom om morden om det inte var från videon?

Inte någon granne som larmat när den hört skotten?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Men snälla nån. Kan du ens för ett ögonblick tänka dig att en polispatrull råkade vara i närheten eller tror du att alla polisbilar står parkerade vid en polisstation dygnet runt?

Vilket gruppboende bor du på?

Jag tycker du ska kolla var möklinta ligger på en karta och ställa dig frågan vad polisen gjorde där? Arrestera en ko kanske?
Citera
Medlem
Citat:
Jag har läst varenda inlägg, jag har bara svårt att tro på allt som skrivs på flashback

Problemet är att det är för mycket vanliga svenssons på flashback numera
Citera
2019-01-26, 02:39
Medlem
En spekulativ tolkning. Om jag mördat mina barn och inte är vid mina sinnens fulla bruk så kan 4 minuter vara 40 minuter dvs om jag hör en bil på gården så det måste vara polisen. Om det var mamman som blivit förvarnad och traskade in i huset så är det mer än överjävligt
Citera
Medlem
Framgaffels avatar
Citat:
Problemet är att det är för mycket vanliga svenssons på flashback numera

Så kan det ju vara förstås, jag kryper tillbaka under min sten och förutsätter att läsa
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hayouel

Det finns förklaringar i tråden, läs dem och försök åtminstone förstå.

En förklaring kan vara att det stod en polispatrull 500 meter från brottsplatsen i full färd med att kontrollera nykterheten på en bilförare eller bara råkade köra i närheten på väg till varsomhelst.

Är du helt dum i huvet eller saknar du bara lite fantasi?
Citera
2019-01-26, 02:42
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ja jag tycker faktiskt att det har betydelse, för om det stämmer att han hade skickat en film till mamman innan och berättat vad han gjort och sedan sätter sig och livestreamar så måste jag säga att det är än mer avskyvärt...

Kontentan av det du säger är att vem som larmade har betydelse för brottets avskyvärdhet. Lustigt, men någon annan slutsats kan man inte dra av ditt resonemang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in