2019-01-26, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framgaffel
Åter igen kommer då frågan... Vem kontaktade polisen?

Det som såg live-sändningen, dvs GM's kontakter på facebook. Är det konstigt?
Citera
2019-01-26, 02:25
Medlem
Framgaffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Borde väl varit någon som skrev i sändningen att de kontaktat polisen!
Samuel såg det! Ok?

Ja fast om någon säger i början av filmen att dom kontaktat polisen, skulle han då tro att dom körde in på gården mindre än 3 minuter senare? Men det är klart, så borta som han var så kankse han trodde det...
Citera
2019-01-26, 02:27
Medlem
Citat:
Ja det är ju det jag funderar på... Hur kan det komma sig att han trodde att det var polisen om han inte hade kontaktat någon innan?

Helt enkelt för att han var så pass klar i huvudet att han fattade att någon på facebook ringt polisen.
Citera
2019-01-26, 02:28
Medlem
Framgaffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Det som såg live-sändningen, dvs GM's kontakter på facebook. Är det konstigt?

Självklart kontaktade dom polisen, men om någon kontaktar polisen under en 4 minuter lång film, hur glimmer dom då dit innan ens filmen är slut?
Citera
2019-01-26, 02:28
Medlem
Citat:
Ja fast om någon säger i början av filmen att dom kontaktat polisen, skulle han då tro att dom körde in på gården mindre än 3 minuter senare? Men det är klart, så borta som han var så kankse han trodde det...

Fast du verkar missa att GM ska ha skickat en video på morden till modern direkt efter att det skett. DVS modern har kontaktat polisen
Citera
2019-01-26, 02:29
Medlem
Citat:
Självklart kontaktade dom polisen, men om någon kontaktar polisen under en 4 minuter lång film, hur glimmer dom då dit innan ens filmen är slut?
Grannar som hört skott möjligtvis.
Citera
2019-01-26, 02:29
Medlem
rubin22s avatar
Oj vad denna man måste ha älskat sig själv? Får åtminstone en stor vibb om det!
Om jag får gissa var han den otrogna? Får en jättestor vibb på det!
Så otroligt vackra söner som borde fortsatt hans arv, men de var de inte värda! Hämnden var ljuvligare!
Citera
2019-01-26, 02:30
Medlem
Framgaffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Fast du verkar missa att GM ska ha skickat en video på morden till modern direkt efter att det skett.

Så... Alltså är det mamman som kontaktat polisen? Det jag tyckte var konstigt var att det ingenstans står bämt i media attdet var hon som kontaktade polisen...
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:

Han kunde väl knappast veta hur nära det fanns polis?

Och det spelar väl ingen roll vem som rullade in på gården om nu någon gjorde det. Någon kunde ju komma in och avstyra det han hade planerat, x:et, mor, polisen, grannen eller vem som helst.

Inget mysterium om han avbryter sändningen om han hör en bil på gårdsplanen.
Citera
Medlem
Citat:
Så... Alltså är det mamman som kontaktat polisen? Det jag tyckte var konstigt var att det ingenstans står bämt i media attdet var hon som kontaktade polisen...

Det är vad som har skrivits i tråden tidigare, titta ett dygn tillbaka i tiden. Ingen av er som skriver nu verkar ha läst tråden..
Citera
2019-01-26, 02:31
Medlem
Framgaffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utlovad
Grannar som hört skott möjligtvis.

Ja så kan det ju vara så klart, kankse konstig mediarapportering då som inte nämnt detta utan bara att polisen fick samtal under själva fimsekvensen...
Citera
2019-01-26, 02:32
Medlem
Det som får mig att drömma mardrömmar är att barnen troligtvis kände en enorm tillit och trygghet till sin pappa den kvällen. Jag har själv barn och vet hur ungar är. Min son ligger just nu och sover i vår gemensamma säng. Hur kan man göra något så in i helvete hemskt? Det vänder sig i magen på mig. Det här jävla fallet håller mig vaken om nätterna. Jag kan bara tänka mig hur poliserna som gick in i kåken känner sig. Fy fan vad arg och äcklad jag är. Jag känner för att gå och spy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in