2019-01-25, 11:40
Medlem
Förstår inte vart folk får sin info om att blåljus skulle ha setts av SR precis innan han tryckte av.
Ingen, absolut ingen har sett några blåljus eftersom polisen smög sej fram till huset.

Känns ju jävligt korkat att slå på blåljus mitt i kolsvarta skogen när man skall smyga sej fram.

Mamman var först på plats.
Förutom en person som bor alldeles i närheten då, en som oxå såg KAs bil rulla in, hörde smällen men trodde att det va en däckexplosion från KAs bil.
Läs även detta, personen använder inte Facebook och hade inte en aning om vad som pågick.
Citera
2019-01-25, 11:40
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scandinavium
Nej, vad som ligger bakom är givetvis irrelevant. Sedan kan man alltid spekulera. Däremot finns det ju ingen som helst logik i att mörda sina barn för ett "bespara" dem från mamman. Finns ju andra lösningar på ett sådant ev. problem. Rätt och slätt, ett vidrigt agerande.

Hon kanske har ansökt om ensam vårdnad om barnen p.g.a hans psykiska tillstånd.
Kan man se sådant eller är det skyddade uppgifter??
Citera
2019-01-25, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjompa
Förstår inte vart folk får sin info om att blåljus skulle ha setts av SR precis innan han tryckte av.
Ingen, absolut ingen har sett några blåljus eftersom polisen smög sej fram till huset.

Känns ju jävligt korkat att slå på blåljus mitt i kolsvarta skogen när man skall smyga sej fram.

Förutom en person som bor alldeles i närheten då, en som oxå såg KAs bil rulla in, hörde smällen men trodde att det va en däckexplosion från KAs bil.
Läs även detta, personen använder inte Facebook och hade inte en aning om vad som pågick.

Han hörde väl en bil. Han hade antog att det var polisen Men egentligen var det mamman som kom. Han chansade inte, han tog sitt liv.
Citera
2019-01-25, 11:44
Medlem
Viva-ts avatar
[quote=MickeNybrunk|66541131]Han inleder med att säga ”Är det live nu?” Följt av ”Hallå hör ni mig? Detta kommer vara den sjukaste jävla videon som någonsin skapats, men jag orkar inte mer. Jag har precis skjutit ihjäl bägge mina pojkar.” Sen pratar han om att K*rin förstört allt, att hon har träffat nån 26-årig anabola-afghan, att han hatar henne osv. Han säger även ”Jag sköt dom i sömnen så dom märkte ingenting, två skott” och ”Jag har skrivit ett jättebra avskedsbrev där allt står hur det ska göras med hästarna och allt”. Videon avslutas med att han säger ”Nu kommer polisen”. Ungefärlig sammanfattning..[/QU
OTE]

Ooh fy så hemskt (( så ofattbart att det inte går att ta in... Stackars barn..
Citera
2019-01-25, 11:45
Medlem
G-punktens avatar
Citat:

Så Karin va först på brottsplatsen? Det var som fan. Är du 100? Är ju nästan sjukt att hon inte tog bössan och hoppade på tåget efter att stått ensam i det huset...
Citera
2019-01-25, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666
Så du tänker att huvudsyftet är att mörda barnen först och främst för att straffa sitt x och att han seb väljer att ta sitt liv för att slippa fängelse?
Ja då är det verkligen makabert, fast jag tror att du har fel och då är din tanke makaber tänker jag.
Din teori om att han skulle vara narcissist/psykopat så tänker jag snarare att han då skulle dödat mamman och hennes nya kille..helt utan empati för någon.

Nej, att döda barnen drabbade såklart mamman mer än om hon själv dött eller Afghanen. Det här blir ett livslångt trauma.De flesta är beredda att dö för sina barn.
Citera
Medlem
Citat:

Det står i media att närmaste hus ligger några hundra meter bort.

Att höra ett skott inifrån huset med all dämpande snön som finns på både mark och träd i trakten låter orimligt.

Kan barnamördaren ha gått ut på trappen och mött upp frugan i bilen med ett huvudskott som sista lilla födelsedagspresent?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
Så Karin va först på brottsplatsen? Det var som fan. Är du 100? Är ju nästan sjukt att hon inte tog bössan och hoppade på tåget efter att stått ensam i det huset...

Jag tror nog att andra vänner/polis som rätt omgående.
Citera
2019-01-25, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten

Har skrivit det tidigare men eftersom det skrivs en massa onödig skit i den här tråden konstant så förstår jag att man kan missa det.
Citera
2019-01-25, 11:55
Medlem
ppp333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Gode tid. Han tar livet av sig för att han har mördat sina barn och inte vill hamna i fängelse - inte för att han tar sitt liv. Hur kan du lyssna på vad en barnamördare har för åsikt om mamman!

Han gråter inte för att han mördat sina barn. Han gråter för att han tycker synd om sig själv. Skillnad!
Du fattar det här.
Helt otroligt att läsa somliga inlägg som blandar bort korten. Han mördade kallblodigt sina egna barn på mammans födelsedag!
Tyckte synd om sig själv, men skonade varken moder eller pojkar.
Ser man inte psykopatin här då ser man den aldrig.
Citera
2019-01-25, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Det står i media att närmaste hus ligger några hundra meter bort.

Att höra ett skott inifrån huset med all dämpande snön som finns på både mark och träd i trakten låter orimligt.

Kan barnamördaren ha gått ut på trappen och mött upp frugan i bilen med ett huvudskott som sista lilla födelsedagspresent?

Fast det stämmer inte riktigt, finns flera hus på samma gård, varav två är uthyrda. Närmaste huset ligger ca 5meter från hans hus.

Han skjuter ungarna, troligtvis medan dom sover, han sänder sedan live på fb, han avslutar livesändningen går ut på baksidan där poolen finns, huden följer med ut. KA rullar in på gården vilket han troligtvis ser från baksidan då vägen in kommer från baksidan/sida av huset. han skjuter sej själv vid poolen.
Citera
2019-01-25, 11:58
Medlem
Verkar han full eller påverkad på video ni som sett?

Sen håller jag med det som skrevs någon sida bakåt, att han har mördat två barn och bara för att han hann ta sitt liv så blir han lite skyddad av just självmordet. Låt säga att han skulle stå där med bössan och någon hann ta vapnet och att han gripits isrället. Då hade inte förståelsen för honom varit lika stor men han hade fortfarande ”mått lika dåligt” under dådet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in