2019-01-24, 21:24
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av person
Nej jag är inte vän med henne... konstigt att hon inte la ut bilder på dom när det var julafton
Hon kanske la upp massor av bilder på dem men inte publikt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskhimself
https://www.liveleak.com/view?t=aY9Fl_1548199788

Ett stycke film
Ser ingen film där?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulacos
Inte en enda? Skämtar du? 😂 Antingen har du dyslexi eller så har du inte följt tråden.

JAG försvarar denna mannen ! Jag försvara honom för jag TROR att hab TRODDE hab gjorde det bästa för dem! Jag har ingen Koppling till någon av de inblandande.. Men att snacka skit för och om människor som är döda nja det är inte min grej.......... jag tror att denna man samu*l gjorde det han gjorde för han trodde det var det bästa... varför ska man tro att han trodde det var det sämsta ? LÅT D ALLA 3 VILA I FRID.......... sluta prata om pojkarna som de vore bihang till en mördare.. se det tragiska en pappa som ta sina pojkars liv och sitt eget,,, hur mkt skit har ni inom er... låt d va polisns upg att ta reda på fakta,,,,
Citera
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskhimself
https://www.liveleak.com/view?t=aY9Fl_1548199788

Ett stycke film

Funkar inte
Citera
2019-01-24, 21:25
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tbone-girl
Om det stämmer att filmen finns i media, vilket känns osannolikt, så borde den redan vart här.

Enligt FB finns den nersparad, och låg uppe i tio timmar. Så inget är omöjligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Hon kanske la upp massor av bilder på dem men inte publikt.

Precis. Man kan ju liksom välja vilka som ska se.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
jag tror han döda sina barn för att han inte ville att dom skulle lida om han själv tog sitt liv. Han ville ha med dom in i döden för att slippa dom all smärt om han bara tog sitt eget liv. Hade mamma vart där hade även hon strykt med

Deprimerade personer som begår självmord tänker inte på det sättet, snarare tvärt om. Nämligen att de tror att deras anhöriga skulle ha det bättre utan dom.
Citera
2019-01-24, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Funkar inte

Han tog denna länken: https://www.liveleak.com/view?t=aY9Fl_1548194408 och bytte ut några siffror. Fortfarande ingen som har lagt upp videon.
Citera
2019-01-24, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sohefall
vill man se denna mannens sista minuter i livet bör man uppsöka hjälp... du är en potentiell mördare

Skulle inte bli mer illa till mods när jag dödar en mygga. Han är inte mer värd än en insekt i mina ögon.

Mest intresserad över att få se hur en människa som begår något sånt här beter sig i sin sista timma av livet. Bra i utbildningssyfte.
Citera
2019-01-24, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glas.nyckel
Nej mord går inte i trender. Självmord däremot kan ”smitta av sig” ifall det rapporteras om på olämpliga sätt i media.

.
Lite det jag menade .... media rapporterar... vips sker ett liknade brott..självmord skjutningar allt går i trend.. just nu är det sprängningar om du missat det
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xen1cal
Enligt FB finns den nersparad, och låg uppe i tio timmar. Så inget är omöjligt.
Nej det är sant, men min erfarenhet är att media och fb brukar hålla jämna steg om inte vi är först. Borde läckt redan.
Citera
Medlem
ThuleSocietys avatar
Har fått mer info nu från en säker källa:

Rehn ska ha sökt hjälp återigen EFTER han hade fått "medicin". Han ska ha sagt flera gånger att han mådde riktigt dåligt och behövde hjälp. Enligt min källa så misstänkte många att han började bli psykotisk.

Det vi bevittnar nu är ett Sverige i totalt fritt fall. Svårt psykiskt sjuka blir nekade hjälp. Helt jävla otroligt.

Grattis till alla kulturmarxister i Sverige. Ni har äntligen lyckats med ert mål.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in