• 62 607 online
  • 1 214 281 medlemmar
  • 62 636 237 inlägg
2019-01-07, 19:31
Medlem
kom förbi denna och tänkte att den passa bra här

https://www.vaken.se/cias-metoder-at...hjartattacker/

hur många har tillgång till detta idag? och vilka skulle kunna ha tillgång till det ? är det en möjlighet?
Citera
2019-01-11, 13:20
Medlem
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Bechir Rabani blev mördad av Mossad-agenter (Säpo) med medel som orsakar hjärtinfarkt. Samtidigt har man säkerligen injicerat preparat som kanske anabola eller andra droger i hans kropp för att smutskasta honom efter hans död så folk inte tar Bechir Rabani på allvar.

Bechri Rabani var fullt frisk och ser inte alls ut att ha gått på några droger. Knappast anabola heller. Så stor var han inte.
Det är sedan många år bak fullt möjligt att ta ut folk liknande hjärtattacker eller vad du vill egentligen med hjälp av DEW, så kallade Directed Energy Weapons, mycket effektivare än det gamla sättet som här berättades om.
Senast redigerad av Vildblom 2019-01-11 kl. 13:34.
Citera
2019-01-12, 11:02
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Det är sedan många år bak fullt möjligt att ta ut folk liknande hjärtattacker eller vad du vill egentligen med hjälp av DEW, så kallade Directed Energy Weapons, mycket effektivare än det gamla sättet som här berättades om.

Källa på det? Hjärtattackspistolen finns iallafall på svart och vitt, skulle inte förvåna mig det minsta om produktutvecklingen fortsatt åt samma håll.

Ultraljudsvapnen på Kuba är ett DEW, blödningar i hela hörselapparaten är en giveaway på att något utöver det vanliga har skett. De strök inte med heller utan de berättade om minnesförlust av vissa specifika ord mm.
Citera
Igår, 01:08
Medlem
Taokers avatar
En fantastisk människa blev mördad på grund av att han vågade utföra riktig rättvisa.

Aschberg är en oerhört mäktig man som äcklar mig hur han tystar, mutar och är nån jävla allanballan. Han är säkert en jävla psykopat och jobbig att ha o göra med när han inte får som han vill.

Informationen som Bechar hade kom aldrig ut, och facebook raderade till och med hans meddelandetexter.

Min fråga är om det finns någonstans man kan vända sig om man vill engagera sig i upproret?
Förstår att det är fel forum att fråga, men jag klarar inte av orättvisan som pågår i detta land. Till och med om man så skulle dö på kuppen.

Bechir gjorde det och vi får inte se till att det var helt i onödan. Vila i frid Bechir, mycket kärlek till din familj!
Citera