Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-08-20, 15:16
  #37
Medlem
Judgments avatar
Själv rullade jag en fet innan och pungade den i en zippåse. Kom in utan problem och när Post spelade drog vi bara in i publiken och började puffa. Inga konstigheter.
Citera
2018-09-15, 11:20
  #38
Medlem
trueforgoods avatar
Det är vid såna här tillfällen det är som störst risk att åka fast... när jag rökte var den enda gången jag var nära att åka fast just vid ett event som detta. Men visst, risken är väl inte jättestor om man är diskret. Äta det är väl bäst som några skrivit.
Citera
2019-01-03, 15:36
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freuddrate
THC är fettlösligt. Därför måste man ha kokat haschet i smör innan man äter det. Eftersom man inte har fett i magsaften, och det inte kokar, så går det inte att äta det rent och bli bäng. Innan man värmer upp det dominerar THCA, men när man bränner det eller värmer upp det i fett så omvandlas det till THC. Det är inte bara FB som hävdar detta, utan det står överallt på internet.

Gammal tråd menmen..

Du har fel. Du kan käka hasch utan att värma upp det överhuvudtaget och bli bäng. Gjorde detta på julafton senast, smulade sönder en etta och käkade den rakt av då jag inte kunde röka pga släkten.

Blev svinstekt.
Citera
2019-01-06, 02:15
  #40
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blippbloppmusik
Vad är det för jävla myter som sprids. Har ätit hasch utan att värma det i 20+ år och det fungerar alldeles utmärkt, bara att bita av en bit, tugga och svälj. Räcker med 1.5/2g för ett intensivt tretimmars rus. Må vara att det krävs mindre mängd och att potensen kanske drabbas men skulle vilja säga att skillnaden är ytterst marginell! Har lång, lång äterfarenhet både av uppvärmt och icke... Att det skulle vara placebo är bara skitsnack.
Precis.
Cannabis delen på Flashback är och har alltid varit den mest efterblivna delen av forument. Har du riktigt fint mjukt hasch kan du bli tokbäng på 0,2 g bara genom att tugga det
Citera
2019-01-21, 12:19
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrrrrrlinBaby
Alltså det är ett hiphopgig, man. Bete dig som att du inte gör fel och stå i mitten av folkhavet. Att röka på spelningar i folkhav är mitt favoritsätt att röka, jag har gjort det varje gång jag gått på Way out west
Hiphopgig? Hahaha, där skrev du lite fel va?
Citera
2019-01-21, 12:52
  #42
Medlem
Som tidigare nämnt, ha en bit hash som du kan tugga på under spelningen bara
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback