Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-27, 02:23
  #1
Medlem
lilmayos avatar
Hur ofta röker du? På vilket sätt känner du att det påverkar dig och ditt liv? Anhörigas liv? Varför? Osv, förklara så mycket det går

Berätta gärna också vad för yrke du har samt andra intressanta saker som kan hjälpa att måla upp en bild kring vad för person du är.

Är väldigt nyfiken på vad studenterna har för svar samt hur det påverkar deras liv o studier. Så tillbakablicka gärna till högskolestudierna (skippa gymnasiet o neråt det är inte lika intressant) om du puffa då och berätta.
__________________
Senast redigerad av lilmayo 2018-12-27 kl. 02:26.
Citera
2018-12-27, 03:47
  #2
Medlem
Saumyas avatar
Jag röker då jag blir bjuden. Har slutat köpa cannabis för flera år sedan. Rökte dagligen under några år och det var för mycket för mej. Hade lite energi, mycket oro och det påverkade mej i jobbet. Jobbar som kock. Tack och hej!

Vänliga hälsningar,
Saumya
Citera
2018-12-27, 04:49
  #3
Medlem
Slutat, svårt få tag i sativa...
Indica /hybrid får mig att inte gå upp på morgonen.
Citera
2018-12-27, 09:25
  #4
Medlem
TokayGecks avatar
Chef för en relativt stor avdelning utomlands för ett multinationellt IT bolag, röker varje dag efter jobbet. Brukar bli 1 - 2 joints per kväll med min fru. Levt så i cirka 10 år, funkar bra.
Citera
2019-01-10, 09:30
  #5
Medlem
Jag jobbar på ett Call-Center som saknar själ för ett världskänt elektronikföretag som skapar televisioner, mobiler, och ljudsystem. I början av min anställning gjorde jag det till en sport att dyka upp bäng till jobbet, speciellt till inskolningen och de första veckorna.

Under tiden jag har jobbat här har jag dragit bongrips innan arbetstid, edibles under arbetstid (sista timmarna), och massvis med spliffar innan jag går ut genom dörren.