• 19 385 online
  • 1 213 061 medlemmar
  • 62 574 251 inlägg
Idag, 02:18
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Påminner inte Göran lite om den f.d. majoren/yrkesmilitären som var med för några år sedan och var i hans ålder? Någon som minns vad han hette?

Han fick heta bazooka här på forumet.

/Provokatör
Citera
Idag, 02:34
Medlem
kattemakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryska-Krafter
Carl Johan tror jag han hette, lite speciell man haha

Carl-Johan von Rosen ja.

Retade gallfeber på damerna, likt Göran.
Citera
Idag, 02:42
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Göran är min nya favorit. Han verkar jobba en hel del också och gillar nog inte feminister.

Det är kvinnor han inte gillar. troligen har han blivit dumpad av någon som han inte kunde hunsa med
Citera
Idag, 02:46
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Göran borde vara storbonde, han passar bra som arbetsledare.

Speciellt när man ser taket på hönshuset
Citera
Idag, 03:20
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Följt tråden och som många andra gillar man Emmelie hon ser faktiskt bra ut
om det inte vore för att hon tagit en tur i Smurflandet sen känns hon eftertänksam & smart
vilket gör henne mkt fin, håller på henne...

Maria & Göran är bra men tråkig tv
Stina gillande henne första veckan men sen tror jag Aladins flickvän Jasmine smitta henne
om det är det är något jag avskyr så är det brudar med förorts-attityd med taggarna ute..

Resten är Määhää Chips mongot har växt lite men är fortfarande ett chipsmongo
Terminator på Torpet är en tragisk figur som ja inte kan förstå att folk här gillar så mkt
pga att han bajsa med öppen dörr, nä fy fan för han, kass jävla kiss & bajs humor fast gillar man
Stefan & Krister buskis skit så gör man...

Rätt blek säsong hittills, in med lite roliga jokrar & original plz
Senast redigerad av Michael-ScarN Idag kl. 03:30.
Citera
Idag, 03:55
Medlem
kukflashs avatar
Jag förstår inte varför folk är emot Göran? Krutgubbe som arbetar på bra, nästan alla på Farmen verkar gilla honom förutom Stina och Masha som är bortskämda småtjejer som inte kan ta en order utan att känna sig kränkt. Skrämmande att Stina utbildar sig till lärare och lär ut sina idéer till knattar.

Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jajamän! Det som visades i trailern till söndagens avsnitt är det härligaste med Farmen, förutom det taktiska spelet i sig! Rejäla bråk och konfrontationer ska det vara.
Nej! Man vill se hårt arbetande människor som bygger fina och rediga byggen. Iallafall om man ska tro Anette 52 på facebook som beklagar sig över dramat och kommer aldrig kolla farmen igen...
Senast redigerad av kukflash Idag kl. 04:00.
Citera
Idag, 04:23
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jag förstår inte varför folk är emot Göran? Krutgubbe som arbetar på bra, nästan alla på Farmen verkar gilla honom förutom Stina och Masha som är bortskämda småtjejer som inte kan ta en order utan att känna sig kränkt. Skrämmande att Stina utbildar sig till lärare och lär ut sina idéer till knattar.

Nej! Man vill se hårt arbetande människor som bygger fina och rediga byggen. Iallafall om man ska tro Anette 52 på facebook som beklagar sig över dramat och kommer aldrig kolla farmen igen...

Som jag skrev tidigare så ja bygga kan dom ju. taket till hönshuset är ju fantastiskt NOT
Citera