Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-18, 03:20
  #1117
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Följt tråden och som många andra gillar man Emmelie hon ser faktiskt bra ut
om det inte vore för att hon tagit en tur i Smurflandet sen känns hon eftertänksam & smart
vilket gör henne mkt fin, håller på henne...

Maria & Göran är bra men tråkig tv
Stina gillande henne första veckan men sen tror jag Aladins flickvän Jasmine smitta henne
om det är det är något jag avskyr så är det brudar med förorts-attityd med taggarna ute..

Resten är Määhää Chips mongot har växt lite men är fortfarande ett chipsmongo
Terminator på Torpet är en tragisk figur som ja inte kan förstå att folk här gillar så mkt
pga att han bajsa med öppen dörr, nä fy fan för han, kass jävla kiss & bajs humor fast gillar man
Stefan & Krister buskis skit så gör man...

Rätt blek säsong hittills, in med lite roliga jokrar & original plz
__________________
Senast redigerad av Michael-ScarN 2019-01-18 kl. 03:30.
Citera
2019-01-18, 03:55
  #1118
Medlem
kukflashs avatar
Jag förstår inte varför folk är emot Göran? Krutgubbe som arbetar på bra, nästan alla på Farmen verkar gilla honom förutom Stina och Masha som är bortskämda småtjejer som inte kan ta en order utan att känna sig kränkt. Skrämmande att Stina utbildar sig till lärare och lär ut sina idéer till knattar.

Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jajamän! Det som visades i trailern till söndagens avsnitt är det härligaste med Farmen, förutom det taktiska spelet i sig! Rejäla bråk och konfrontationer ska det vara.
Nej! Man vill se hårt arbetande människor som bygger fina och rediga byggen. Iallafall om man ska tro Anette 52 på facebook som beklagar sig över dramat och kommer aldrig kolla farmen igen...
__________________
Senast redigerad av kukflash 2019-01-18 kl. 04:00.
Citera
2019-01-18, 04:23
  #1119
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jag förstår inte varför folk är emot Göran? Krutgubbe som arbetar på bra, nästan alla på Farmen verkar gilla honom förutom Stina och Masha som är bortskämda småtjejer som inte kan ta en order utan att känna sig kränkt. Skrämmande att Stina utbildar sig till lärare och lär ut sina idéer till knattar.


Nej! Man vill se hårt arbetande människor som bygger fina och rediga byggen. Iallafall om man ska tro Anette 52 på facebook som beklagar sig över dramat och kommer aldrig kolla farmen igen...

Som jag skrev tidigare så ja bygga kan dom ju. taket till hönshuset är ju fantastiskt NOT
Citera
2019-01-18, 07:12
  #1120
Medlem
Konstant brist på "vanlig'mat kan få en att bli helt fuckt up alltså. Sonen hemma spårar när han inte ätit i skolan pga oätlig mat... Och i väntan på middag är han inte sig lik.. Lättretlig och dryg...
Citera
2019-01-18, 08:42
  #1121
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommi
Som jag skrev tidigare så ja bygga kan dom ju. taket till hönshuset är ju fantastiskt NOT
Vad var det för fel på taket?
Citera
2019-01-18, 08:56
  #1122
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Vad var det för fel på taket?

Det kommer att regna in
Citera
2019-01-18, 10:45
  #1123
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryska-Krafter
Carl Johan tror jag han hette, lite speciell man haha

Han hade ju en egen nakenbadande norska med sig ute i skogen. Minns jag inte fel så badade han näck vid ett tillfälle.
Citera
2019-01-18, 10:46
  #1124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommi
Det kommer att regna in

Hur? Jag tyckte det såg ut som att de lagt bräderna med överlappning åt rätt håll. Det var kort stund som filmades mot taket så jag kan ha sett fel.
Citera
2019-01-18, 11:02
  #1125
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Det är inte vanligt att få vare sig TBE eller Borrelia. Majoriteten av folket har inte vaccinerat sig mot detta.

TBE är väldigt ovanligt. Borrelia är desto vanligare. Svårt att uppskatta hur många som får det varje år men 2013 såg jag en siffra på ca 10000. Det ökar hela tiden. Det har varit en hel del reportage och teman om det i tv nu för att folk får långvariga sjukåkommor efter bett. Många som kan intyga att borrelia är helvetet på jorden. Själv har jag haft det. Fy fan vad sjuk man blir. Gå med en jävla influensa i månader efter. Folk som är sjuka tar till vilka drastiska metoder som helst för att bli av med det.
Men det är för ot att gå in på här.

Men fästingarna i småland ska inte ge borrelia i samma utsträckning vad jag har hört.
Citera
2019-01-18, 11:34
  #1126
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Vad var det för fel på taket?

Bakfall på de flesta brädorna.
Citera
2019-01-18, 12:09
  #1127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Klokt att Alexander bytte från Maria till Stina. Att välja någon för att slå ut någon annan har misslyckats tidigare.

Men vad jag inte kan förstå är Mahsas reaktion "hur kan de göra så här?" Blir f ö lika förvånad varje gång hur förolämpade folk blir när de blir uttagna till förstekämpe resp andrekämpe. Det är ju faktiskt det spelet går ut på och vet man sen med sig själv att man varit lat eller inte drar jämt med vissa personer så får man väl kallt räkna med att man står i skottlinjen?
Citera
2019-01-18, 15:29
  #1128
Medlem
Olegskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
Men vad jag inte kan förstå är Mahsas reaktion "hur kan de göra så här?" Blir f ö lika förvånad varje gång hur förolämpade folk blir när de blir uttagna till förstekämpe resp andrekämpe. Det är ju faktiskt det spelet går ut på och vet man sen med sig själv att man varit lat eller inte drar jämt med vissa personer så får man väl kallt räkna med att man står i skottlinjen?

Hon vet väl att hon blir rätt ensammen om Stina åker ut? Klart man reagerar då trots att man är medveten om vad som kan hända... Det blir som en chock antar jag?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback