Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-17, 23:45
  #1105
Avstängd
wazzobazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Icke då, hon är bara allergisk mot solen. Attraktivt ansikte, märklig hårfärg dock.

Oj! Håller inte ALLS med där faktiskt.

Lite orolig för människan då jag också undviker solen men hon går liksom runt ihopkrupen med konstig hållning och på det så blek att man undrar om hon lider brist på något (D-vitamin?).

Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Nog för att stina är feminist och myglare.

Men kan vi prata om feta tobias?

Chipstuttar, ful, mesig, osäker.

Han skriker osäker, ska hela tiden leka macho man men han kommer aldrig bli som vår kung Kim.

Passa dig. Han kanske tittar på dig för att sedan titta bort...

Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Så värdelöst med allt taktiksnack, särskilt killgänget verkar tro sig vara genier allihopa.
Varför ens lägga så mycket energi på att tänka taktiskt, finns inget som är självklart i farmen. Vad som helst kan hända.


Detta. Likadant varje år. Senaste åren har väl jokrar vunnit tre gånger av fyra eller något sådant (kollade inte 2013)? Polizei, Örjan och Stefan (inget direkt emot dessa vinnare men de var inte originaldeltagare). Enda undantaget är Fegdrik och den "hennen" spyr jag på.

Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
OT Brukar ha bra ansikts/utseende minne,ser ut som att Rasmus är med i någon reklamklipp.på tv för ett spelbolag el något och släpper in folk på nattklubb samt får en tårta i ansiktet.

Bekräftat (redan tagits upp några gånger i tråden).
Citera
2019-01-17, 23:55
  #1106
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Oj! Håller inte ALLS med där faktiskt.

Lite orolig för människan då jag också undviker solen men hon går liksom runt ihopkrupen med konstig hållning och på det så blek att man undrar om hon lider brist på något (D-vitamin?).



Passa dig. Han kanske tittar på dig för att sedan titta bort...




Detta. Likadant varje år. Senaste åren har väl jokrar vunnit tre gånger av fyra eller något sådant (kollade inte 2013)? Polizei, Örjan och Stefan (inget direkt emot dessa vinnare men de var inte originaldeltagare). Enda undantaget är Fegdrik och den "hennen" spyr jag på.



Bekräftat (redan tagits upp några gånger i tråden).


Aha!Missat att det tagits upp att Rasmus synts i någon tv reklam.
Citera
2019-01-18, 00:47
  #1107
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roel
Möjligen en undersköterska i
närheten. Borrelia vaccinerar man sig mot. Första hjälpenlåda lär ju dock finnas på plats. Kameramän och ljudteam med övrig personal lär ju ha ett läger bredvid farmen, med bajamajor, mat och så vidare. Tillträde förbjudet för farmendeltagarna såklart. Till och med med ett brummande diesel elverk bredvid

Borrelia kan man tyvärr inte vaccinera sig mot, däremot kan man vaccinera sig mot TBE.
Borrelia kan folk bli oerhört sjuka av, och få kvarvarande diffusa krämpor i åratal efteråt.
Citera
2019-01-18, 01:06
  #1108
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Fan vad jag hatar Göran. Av det man uppfattar genom TV:n alltså.
Jävla surgubbe liksom.
Tänk er, det är en sån där tjurig jävel som ska bufflas i trängsel och slänga ut sura kommentarer.
Gubbig, och det ska vara på hans vis.
Usch!

Man blir deppig av att ha en sån i närheten. Sen favoriserar han verkligen vilka han inte är grinig emot. Han är ena stunden supertrevlig mot killarna,
men småtjejer verkar han hata.

Han påminner om en gitarrlärare jag hade för länge sen. Han var supertrevlig mot killar (mot min bror som hade honom som gitarrlärare också) men mot tjejer (inkluderat mig) var han otrevlig mot.

Min slutsats på den tiden var att han var bög

Jag undrar verkligen om vi kan ha sett samma program? Man har ärligt talat inte fått se mycket av den här så kallade "konflikten" mellan tjejerna och Göran.
Jag skulle säga att det är omöjligt att döma honom för något som sägs i programmet, för nästan inget av det har visats för tittarna!

Och Stina verkar väldigt barnsligt när hon försöker göra en hel sjö till sin egen bara för hon medvetet valt att bada naken. Tror inte Göran bryr sig det minsta om hon är naken eller inte.

Det här är min teori eftersom vi inte vet vad som hände i just den här situationen, eftersom det aldrig visats i programmet: om någon vill gå ner och tvätta sig i sjön så måste dom ju ändå få göra det, utan att någon som själv valt att bada naken ska ta illa vid sig.

Stina har själv valt att ställa upp i ett reality TV-program, hon borde vara mer orolig att kamerorna fångar henne naken än att någon gubbe ser hennes taniga kropp.
Citera
2019-01-18, 01:08
  #1109
Avstängd
kattemakss avatar
Påminner inte Göran lite om den f.d. majoren/yrkesmilitären som var med för några år sedan och var i hans ålder? Någon som minns vad han hette?
__________________
Senast redigerad av kattemaks 2019-01-18 kl. 01:13.
Citera
2019-01-18, 01:08
  #1110
Medlem
roels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Borrelia kan man tyvärr inte vaccinera sig mot, däremot kan man vaccinera sig mot TBE.
Borrelia kan folk bli oerhört sjuka av, och få kvarvarande diffusa krämpor i åratal efteråt.
Ok fel av mig
Citera
2019-01-18, 01:09
  #1111
Avstängd
kattemakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Borrelia kan man tyvärr inte vaccinera sig mot, däremot kan man vaccinera sig mot TBE.
Borrelia kan folk bli oerhört sjuka av, och få kvarvarande diffusa krämpor i åratal efteråt.

Det är inte vanligt att få vare sig TBE eller Borrelia. Majoriteten av folket har inte vaccinerat sig mot detta.
Citera
2019-01-18, 01:23
  #1112
Medlem
Ryska-Krafters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Påminner inte Göran lite om den f.d. majoren/yrkesmilitären som var med för några år sedan och var i hans ålder? Någon som minns vad han hette?

Carl Johan tror jag han hette, lite speciell man haha
Citera
2019-01-18, 02:18
  #1113
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Påminner inte Göran lite om den f.d. majoren/yrkesmilitären som var med för några år sedan och var i hans ålder? Någon som minns vad han hette?

Han fick heta bazooka här på forumet.

/Provokatör
Citera
2019-01-18, 02:34
  #1114
Avstängd
kattemakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryska-Krafter
Carl Johan tror jag han hette, lite speciell man haha

Carl-Johan von Rosen ja.

Retade gallfeber på damerna, likt Göran.
Citera
2019-01-18, 02:42
  #1115
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Göran är min nya favorit. Han verkar jobba en hel del också och gillar nog inte feminister.

Det är kvinnor han inte gillar. troligen har han blivit dumpad av någon som han inte kunde hunsa med
Citera
2019-01-18, 02:46
  #1116
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Göran borde vara storbonde, han passar bra som arbetsledare.

Speciellt när man ser taket på hönshuset
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback