Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-12, 22:51
  #2233
Medlem
Någon som har information om Torrevieja?
Har sett att det finns någon klubb där, hur är det med medlemsskap osv?
Köpa på gatan?
Kan man röka på sin egna terress?
Citera
2018-08-19, 17:40
  #2234
Medlem
Hwals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hextall
Någon som har information om Torrevieja?
Har sett att det finns någon klubb där, hur är det med medlemsskap osv?
Köpa på gatan?
Kan man röka på sin egna terress?

Finns ett ställe som heter Green Health, helt ok. Behöver bara gå dit och fråga om du vill bli medlem och så signerar du bara några papper så är det bara att handla på där i 1 månad, sen måste du förnya medlemskapet.

Trevlig personal , de har lite brädspel, en piltavla och ps4 så man kan hänga där lite. Mest bara britter dock som kan bli lite högljudda men inte som på pubar direkt, mer chill. Stort urval också .
Citera
2018-08-20, 21:52
  #2235
Medlem
dimensioners avatar
Köpa cannabis i frankrike

Hej! inom 2 månader ska jag iväg till Frankrike staden Nice. Hur ser det ut med drogerna där nere? Tänkte köpa runt 5-10g antingen hash eller grönt då. Jag har noll kontakter där nere. Tanken är väll att gå fram och fråga nån svart snubbe på stranden.

Hur är priserna?
Vem borde jag vända mig till?
Citera
2018-08-20, 22:28
  #2236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimensioner
Tanken är väll att gå fram och fråga nån svart snubbe på stranden.

Var ungefär så jag fixade röka i en annan stad här i sverige. Frågade de flesta som jag tyckte såg ut att röka tom tjejer.
Fick napp när jag frågade en snubbe med dreadlocks.
Citera
2018-08-21, 08:28
  #2237
Medlem
NotBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimensioner
Hej! inom 2 månader ska jag iväg till Frankrike staden Nice. Hur ser det ut med drogerna där nere? Tänkte köpa runt 5-10g antingen hash eller grönt då. Jag har noll kontakter där nere. Tanken är väll att gå fram och fråga nån svart snubbe på stranden.

Hur är priserna?
Vem borde jag vända mig till?
De har röka i Frankrike, det har dem verkligen. Men som ovan är det bara att fråga halvskumma personer.
Citera
2018-08-21, 17:19
  #2238
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Köpa cannabis i frankrike infogad.

/Mod
Citera
2018-09-18, 21:57
  #2239
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Min kompis var där för en massa år sedan och köpte weed av en kille som till mestadels innehöll frön och weedet var värdelöst. Kommer dock inte ihåg hur mycket han betalade. Ett tips är att säga att du återkommer som kund om du blir nöjd och att du vet att du betalar överpris nu och förväntar dig att priset ska hamna på en human nivå nästa gång om du är nöjd.

*Givetvis så ska du även pruta.

* Orten var Hurugada (stavningen var säkert inte korrekt)

Om det är Hurgada/Egypten som avses så kan jag dels bekräfta att man blir trakasserad
av taxichaffisar som vill kränga knark till en..dock ska man inte göra som jag gjorde och ge pengarna innan man fått varan..vilket slutade för min del att jag betalade 600 spänn för ett torkat jävla fikon...fyfan vad lack jag blev när jag insåg att jag fått ett värdelöst fikon..dock var det mina sista pengar och nåt flum blev det inte..så kolla NOGA innan du avser att avsluta affären...egyptier är ett jävla p.... och dom drar sig inte det minsta lilla att blåsa en korkad västerlänning..glöm allt vad smokers united heter och det säkra före det osäkra...taxiavskummen cirkulerar utanför resorthotellen och det är inga problem att fråga efter röka eller annat där..jag blev erbjuden kokain och heroin och allt möjligt..men var på din vakt som sagt...
Citera
2018-11-17, 23:38
  #2240
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskerade
Finns en krog som heter chapeau rougue där man brukar kunna få hjälp


Värdelöst! Dom hjälper en inte längre och utanför blir man lurad..Chapeau Rouge kanske hjälpte förut men den tiden är förbi. Jag var där i september och lyckades bli blåst..köpte en lakritsbit för 500 spänn....mycket irriterande!
Citera
2018-12-12, 08:25
  #2241
Medlem
nån som vet vart man kan hitta roeka i Georgien, Tbilisi?
Citera
2019-01-14, 23:38
  #2242
Medlem
Leo155s avatar
Tjena! Jag o några polare ska resa till Magaluf i Maj och vi undrar om gräs är mycket billigare där samt hur lätt det är att fixa bra röka. Jag är också intresserad om vad priserna är på andra droger som tex kokain och E. Vilka ska man fråga utan att bli hasslad? Har hört att man inte ska köpa av dom svarta männen som säljer prylar på gatan för då blir man lätt hasslad. Tack för svar!
Citera
2019-01-15, 21:25
  #2243
Medlem
Någon som vet något om Tehran i Iran?
Citera
2019-01-18, 00:36
  #2244
Medlem
squamigeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Värdelöst! Dom hjälper en inte längre och utanför blir man lurad..Chapeau Rouge kanske hjälpte förut men den tiden är förbi. Jag var där i september och lyckades bli blåst..köpte en lakritsbit för 500 spänn....mycket irriterande!

Var där och visst alla frågar " you want to come in and smoke hasish? " Dock träffade jag en person i en vanlig butik souvenirer osv och vart mycket tee och röka där... Kanske hade jag bara tur.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback