• 20 763 online
  • 1 213 061 medlemmar
  • 62 574 303 inlägg
Svara
  • 1
  • 2
2011-04-04, 14:13
Medlem
När jag trippade cubensis så rökte jag majja också. Känner igen lampan som bildar ögon! Hade en fläkt med 2 lampor över mig, detta bildade en gubbe som allt cirkulerade runt. Samma med formerna som blir röda när man tänker dåliga tankar!
Citera
2011-04-05, 00:48
Medlem
pinkbunnys avatar
Riktigt bra rapport, 4/5!
Ska trippa denna lördagen för andra gången jag med, tänkte ta 40mg med en kompis
och jag hoppas verkligen att den blir lika stark och underbar som din!
Citera
2011-04-05, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinkbunny
Riktigt bra rapport, 4/5!
Ska trippa denna lördagen för andra gången jag med, tänkte ta 40mg med en kompis
och jag hoppas verkligen att den blir lika stark och underbar som din!
Glöm inte pipan (eller spliffen) Jag mådde dåligt tills jag satte på musik, verkar det som nåt går snett så sätt på någon soft låt och se till att det är ljust och mysigt i rummet!
Citera
2011-04-10, 18:57
Medlem
Mysig läsning
Citera
2011-04-10, 22:56
Medlem
Personligen hade jag gärna hört fler detaljer, för det var jävligt roligt och intressant att läsa!

4/5 helt klart! Bra jobbat
Citera
2011-05-11, 23:57
Medlem
Sothiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subject9
Rekomenderar inte det den här personen säger, testa dig uppåt och kör säkert. Hoppar du direkt upp på 80 så är risken stor att du kommer flippa om du får mindloops osv. Ta det lungt med halucinogener, oavsätt vad ovanstående sa så ska du respektera denna typ av droger. Öka med kanske 10mg, känn efter hur det känns, gången efter det ökar du igenom du känner behov osv. Till slut kommer du vilja prova kanske 70-120 (har vågat mig upp på 100 som max hitils) men då måste man göra sig redo för allt som kan hända på sådana doser.
Har prövat mer än 80mg och jag tycker att effekterna inte blir annorlunda vid 60mg som vid 100mg. Vet inte om det bara är för mig som det blir så, men för mig är det som om det är någon slags gräns runt 60-80mg och efter det blir inte effekterna särskilt mer påtagande! Men du har kanske rätt eftersom alla personer reagerar olika.
Citera
2011-05-12, 18:23
Medlem
Bra rapport! Kommer inte på någon vettig kritik direkt. Glad att det fixade till sig riktigt bra! Egentligen hade du säkert kunna vända trippen på vilket sätt som helst, men just denna gång blev det att röka lite hasch som blev "miljöombytet". Fast det är ju så knepigt; ibland räcker det att dra på en glad låt, andra gånger måste det till något mer.

Tar följande citat som signatur om du inte har något emot det: "Jag lutade mig tillbaka i datorstolen och tittade upp i min taklampa. Det var den vackraste syn jag någonsin sett."

Tycker det sammanfattar ganska bra det omöjliga i att försöka förklara psykadelier för någon som aldrig testat
Citera
2011-05-14, 13:13
Medlem
Stimulans i form av musik och visuellt ("sakra" dvs, ljus osv) tror jag man ska ta tillvara pa under ett svamprus, eller i detta fall en liknande substans.
Citera
2011-05-22, 03:55
Avstängd
skoldpaddas avatar
Rolig läsning 4.7/10
Citera
2011-08-25, 02:46
Medlem
Det är den känslan du hade efter trippen som jag vill åt! Har varit nära några gånger, men mitt deppiga psyke gör att jag inte riktigt når hela vägen. Har iofs bara testat LSA och 2c-b...
Men på fredag görs ett nytt försök, då med 20mg 4home och givetvis en massa CB om det behövs Hoppas på en jävla tripp och självklart känslan av att vara "upplyst" efter..

Grattis till en helt suverän tripp
4/5

Peace!

PS. Penna/kritor hamnade på att-handla-inför-trippen-listan
Tack för tipset!
Citera
Igår, 23:36
Medlem
Då 4-ho-met är drogklassad nu i Sverige så blir det svårt att importera. Använde det innan som alternativ medicin mot min fibromyalgi. Det var även bra mot manidepressivitet.
Citera
  • 1
  • 2