Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-14, 19:51
  #13
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige08
Ja, black original och Blue soft, hatar dom båda.
Pajkastningstråd delux. Jag som tycker om blue soft (om det är molotows standard, knallblå och grå), alledeles perfekt allround-cap, stora lines, dammig och med möjlighet att ge skarpa linjer.
Citera
2019-01-14, 19:52
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige08
Ja, black original och Blue soft, hatar dom båda.

Blue soft kan väl ingen gilla, men väldig skillnad mellan Black Orginal och Blue Soft Cap..

Orginal black-capen är fullt funktionsduglig enligt mig!

Edit: Nu postade användaren ovan mig att Blue-Soft är en bra cap (så uppenbarligen gillar någon den ), alldeles för dammig enligt mig. Vet inte om det är Molotows orginal dock som användaren påstår.
__________________
Senast redigerad av divadude 2019-01-14 kl. 19:54.
Citera
2019-01-14, 19:56
  #15
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Blue soft kan väl ingen gilla, men väldig skillnad mellan Black Orginal och Blue Soft Cap..

Orginal black-capen är fullt funktionsduglig enligt mig!

Edit: Nu postade användaren ovan mig att Blue-Soft är en bra cap (så uppenbarligen gillar någon den ), alldeles för dammig enligt mig. Vet inte om det är Molotows orginal dock som användaren påstår.
Det handlar ju helt enkelt om att ha cancontrol, så är den bra.

Edit:
"Cap "SmoothSoft" (white/blue)

Stroke width: 3,0 cm

Properties: clean and soft line

Suitable for: large fading techniques and tags as well as medium sized surfaces

comes as standard cap for the PREMIUM 400 ml, 600 ml and Transparent"

__________________
Senast redigerad av GoUoD 2019-01-14 kl. 20:00.
Citera
2019-01-14, 19:57
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Det handlar ju helt enkelt om att ha cancontrol, så är den bra.

Jag tror dock inte det är densamma som är på Beltons burkar. Cancontrol eller inte, Blue Soft Cap är i min erfarenhet en jävla skitcap.
Citera
2019-01-14, 23:53
  #17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Jag tror dock inte det är densamma som är på Beltons burkar. Cancontrol eller inte, Blue Soft Cap är i min erfarenhet en jävla skitcap.


jag säger som gouud, bluesoft gäller det cancontol, nackdelen är att den täps snabbt , då kan man kasta.
Citera
2019-01-15, 08:57
  #18
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryGoore
Black original är ett jävla påfund! Den kan jag bara använda om någon annan betalat färgen
Dom gråa som satt på förut var dock användbara. Gav skarpa lines och kändes mer fyrkantig än rund liksom.
Det är väl en fråga om ens skills.
Nej, men ärligt talat så är det ju därför jag bara använder den till fill, den funkar att strypa till hyfsade lines om det kniper men jag föredrar lvl1 rent generellt.
Citera
2019-01-15, 09:19
  #19
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Det är väl en fråga om ens skills.
Nej, men ärligt talat så är det ju därför jag bara använder den till fill, den funkar att strypa till hyfsade lines om det kniper men jag föredrar lvl1 rent generellt.
Jag avundas ditt tålamod helt ärligt! Jag skulle aldrig kunna köra fills med lvl.1, jag hade fått panik tillslut!
Citera
2019-01-15, 09:31
  #20
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige08
Jag avundas ditt tålamod helt ärligt! Jag skulle aldrig kunna köra fills med lvl.1, jag hade fått panik tillslut!
Jag gillar det meditativa i det, man försvinner ju in i ångorna och rörelsen men det går ju inte om man har bråttom. Då får det bli den orangebluppade fatcapen.
Citera
2019-01-15, 13:41
  #21
Medlem
Fyller alltid med level 4! Snål och fet, testa!
Citera
2019-01-15, 16:17
  #22
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koolboi
Fyller alltid med level 4! Snål och fet, testa!

Favoriten! Man kan även få rätt tunna linjer med level 4, perfekt för throws o tags
Citera
2019-01-16, 01:29
  #23
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Favoriten! Man kan även få rätt tunna linjer med level 4, perfekt för throws o tags
Jag är osäker på vad det var för cap (level 5 typ), guldig och superfeta linjer, drog en tag med den, varpå spraylinjerna varierade mellan 1cm-13cm. Det var då jag insåg att jag var gud.
https://www.jerrysartarama.com/media...1546274189.jpg
Ska ta och köpa level 4 nästa gång jag väljer att inhandla caps, det låter ju bra. Montanas lvl 4 menar ni då?

Edit: I realiteten så har jag en NY-fat, en skinny (som jag aldrig hittar/använder) och en ficka full med fatcaps, NY-fat dammar också bra, den är skön o bygga effekter med.

Den senaste piecen la jag nog med pink fat och kalligrafi.
__________________
Senast redigerad av GoUoD 2019-01-16 kl. 01:37.
Citera
2019-01-16, 07:59
  #24
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Jag är osäker på vad det var för cap (level 5 typ), guldig och superfeta linjer, drog en tag med den, varpå spraylinjerna varierade mellan 1cm-13cm. Det var då jag insåg att jag var gud.
https://www.jerrysartarama.com/media...1546274189.jpg
Ska ta och köpa level 4 nästa gång jag väljer att inhandla caps, det låter ju bra. Montanas lvl 4 menar ni då?

Edit: I realiteten så har jag en NY-fat, en skinny (som jag aldrig hittar/använder) och en ficka full med fatcaps, NY-fat dammar också bra, den är skön o bygga effekter med.

Den senaste piecen la jag nog med pink fat och kalligrafi.

Det handlar ju inte bara om avståndet även hur hårt man trycker.

Ja Montanas. Den är väl snäppet under pinky, som orange fast känns stabilare på nå sätt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback