Citat:
Ursprungligen postat av
Fallandeskala
Det är verkligen märkligt att både Tina och GS´s exfru verkar tro gott om Glenn. Det är två tjejer med mycket skinn på näsan som aldrig skulle försvara en våldtäktsman i normala fall. Vad vet dom som vi inte vet ? Sen funderar jag på den där skilsmässoansökan som enligt uppgift skulle vara återkallad. Finns det någon annan källa än Stoppa Pressarna på att det verkligen skett ?
Fast det känns som att alla glömmer bort vad han själv sagt att han gjort. Han har
erkänt alla handlingar, där skiljer sig deras historier knappt något alls. Man kan inte säga att Glenn inte gjort något som han erkänt att han gjort
Jag tror inte att de tror "gott" om Glenn, jag tror bara inte att de tror att han har begått en våldtäkt så som man tänker sig en våldtäkt. Säger någon våldtäkt tänker iallafall jag i första hand på trycka ner, hålla fast, hand över munnen, eventuellt våld och tvinga till sig samlag, något i den stilen.
Vilket han inte gjort och innan nya lagen hade han inte blivit dömd för våldtäkt heller.
Allt handlar om hennes nej samt Glenns ganska dåliga förklaringar. Hade inte de funnits hade inte läget varit detsamma.
M verkar pengakåt och blåst, eller ganska rejält blåst, han gör det här för hennes skull, går på JBs utseende osv. Tror pengar, företag och hus är anledningen att hon stannar. Skadad från sin exman kanske?