Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-14, 18:17
  #1
Avstängd
Osteopats avatar
Under tio år har jag bytt konto ungefär en gång per halvår, då jag efter några hundra inlägg känner att det räcker. I början bytte jag lösenord till något slumpmässigt tryckande på tangentbordet, så att kontot blev void eftersom det inte finns möjlighet att få tillbaka det. Men på sista tiden, de senaste åren, har jag börjat dumma mig och vill ha en avstängning av moderator för att kunna gå vidare. Varför?
Citera
2019-01-14, 18:22
  #2
Avstängd
iAmLanes avatar
Det lät väldigt omständigt ja. Jag skapar också nya konton hela tiden och ger dom kontona en särskild personlighet som jag sedan lever ut på forumet. Denna är en gammal rasistisk stoner men jag har även konton som är kvinnor osv. Det har jag gjort sedan 2010 kanske. Jag lyckas dock inte bli bannad och det är tur för det är roligt att logga in och se vad man skrivit genom åren
Citera
2019-01-14, 20:13
  #3
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osteopat
Under tio år har jag bytt konto ungefär en gång per halvår, då jag efter några hundra inlägg känner att det räcker. I början bytte jag lösenord till något slumpmässigt tryckande på tangentbordet, så att kontot blev void eftersom det inte finns möjlighet att få tillbaka det. Men på sista tiden, de senaste åren, har jag börjat dumma mig och vill ha en avstängning av moderator för att kunna gå vidare. Varför?
Är det inte lättare att inte logga in här och göra något annat i stället?
Citera
2019-01-14, 20:23
  #4
Medlem
EghtLeggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iAmLane
Det lät väldigt omständigt ja. Jag skapar också nya konton hela tiden och ger dom kontona en särskild personlighet som jag sedan lever ut på forumet. Denna är en gammal rasistisk stoner men jag har även konton som är kvinnor osv. Det har jag gjort sedan 2010 kanske. Jag lyckas dock inte bli bannad och det är tur för det är roligt att logga in och se vad man skrivit genom åren

Jag blev osams med flashbackare och blev förvånad över att det var flera som försvarade denna.
Nu inser jag att de alla nog bara är samma person

Jag borde ha bytt konto för längesedan eller fått mig själv bannad.
Men jag är så sjukt lat.
Citera
2019-01-16, 08:55
  #5
Avstängd
Osteopats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iAmLane
Det lät väldigt omständigt ja. Jag skapar också nya konton hela tiden och ger dom kontona en särskild personlighet som jag sedan lever ut på forumet. Denna är en gammal rasistisk stoner men jag har även konton som är kvinnor osv. Det har jag gjort sedan 2010 kanske. Jag lyckas dock inte bli bannad och det är tur för det är roligt att logga in och se vad man skrivit genom åren

Väldigt intressant Det kanske är vad jag behöver för att kunna leva ut alla sidor av min personlighet. Jag har ett stort behov av att bli accepterad och vara perfekt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback