Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-11, 21:16
  #13
Medlem
Kennethkvartings avatar
Två frågor:

Bor du fortfarande ihop med ditt barns mor?

Har du gjort hemläxan ordentligt och stalkat upp lärarinnan på ratsit, Facebook osv. och kollat upp så att hon är ledig?
Citera
2019-01-12, 00:14
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske
Jag har ett "problem". Problemet är jag och inte min kuk.
Jag lever i ett förhållande som princip är slut. Efter h***n varit otrogen!

Vilket fall som helst, jag har ett yngre barn. På skolan så går en lärare som är ca 8år yngre än mig.Första dagen märkte jag att denna dam kollade väldigt mycket på mig, tänkte inte mer på det.Men nu 6mån efter första dagen och alla turer i skolan jag hämtat mitt barn och träffat henne, så måste jag bara ha henne!!! herregud!

Inte vill ha för knulla bara utan... de där .. är min framtida fru!

Nu är det ju lite knepigt eftersom det är en lärare på mitt barns skola...hur fan lägger jag upp detta tycker ni mina smarta kamrater? Jävla pinsamt i fortsättningen om det visa sig att jag tolkat henne fel.

Jag är fruktansvärt spänd på fortsättningen på detta! Snälla berätta för oss.
Citera
2019-01-12, 00:17
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske
Inte vill ha för knulla bara utan... de där .. är min framtida fru!

Du tänker att ni ska leva i ett sexlöst giftermål?
Citera
2019-01-12, 11:55
  #16
Medlem
gronbuskes avatar
Tack alla! Glömde bort att det va lördag idag så sorry. Får bli på måndag.
Men för att förtydliga denna dam har inte hand om mitt barn direkt. Utan är lärare åt andra barn, bruka bara stöta på henne typ varje dag.


Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Två frågor:

Bor du fortfarande ihop med ditt barns mor?

Har du gjort hemläxan ordentligt och stalkat upp lärarinnan på ratsit, Facebook osv. och kollat upp så att hon är ledig?


Yes, bor med den tanten än. Men det stör mig inte så mycket. Det jobbiga är mer hur pinsamt de skulle vara att träffa henne varje dag efter det om man får noooooooben!
Låst FB, men kunde konstatera på dom bilderna jag såg att fan henne hade jag aldrig raggat på online iaf.
Så hon va finare IRL kan vi konstatera.
Men vi får antar hon är singel eftersom hon inte bor med ngn hane!

Citat:
Ursprungligen postat av Cintamyf
Du tänker att ni ska leva i ett sexlöst giftermål?

Nej? Lite som att se du en snygg på ica och vill knulla skiten ur henne men inte mer än så. Detta är inte så!
Citera
2019-01-13, 21:18
  #17
Medlem
Rollin-and-Turnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske
Tack alla! Glömde bort att det va lördag idag så sorry. Får bli på måndag.
Men för att förtydliga denna dam har inte hand om mitt barn direkt. Utan är lärare åt andra barn, bruka bara stöta på henne typ varje dag.

Yes, bor med den tanten än. Men det stör mig inte så mycket. Det jobbiga är mer hur pinsamt de skulle vara att träffa henne varje dag efter det om man får noooooooben!
Låst FB, men kunde konstatera på dom bilderna jag såg att fan henne hade jag aldrig raggat på online iaf.
Så hon va finare IRL kan vi konstatera.
Men vi får antar hon är singel eftersom hon inte bor med ngn hane!

Det kanske var bra att det kom en helg emellan innan du frågar. Du verkade lite väl het på gröten och självsäker när du skrev första inlägget. Ett väldigt bra tips är ju att ta det lugnt och inte ta för givet att hon svarar ja bara för att hon småflirtat med dig i flera månader.

Håll känslorna i styr när du frågar henne så går det säkert bra. Lycka till!
Citera
2019-01-14, 05:53
  #18
Medlem
Den stora dagen är här!
Citera
2019-01-14, 19:58
  #19
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutnik
Den stora dagen är här!


Jajemen som Daniel Breitholtz hade sagt.

Okej töser & grabbar... detta må vara något av det mest pinsammaste jag har gjort.Innan gick mot skolan så drog jag 2 runk för lugna mig, eller ja jag tänkte bara ta 1 runk men äsch 2 är bättre än 1.

Väl inne på skolan så såg jag inte till henne först, men sen kom hon som i ljuset i tunneln så jag fick scanna av omgivningen vilka som va nära.
Vi små snackade lite om allmänt skit först och sen frågade jag de om hon vill ta en fika ngn dag... hon liksom blev lite "paff" och svarade inte sådär snabbt utan de kändes som en evighet och hon såg lite osäker ut... (troligtvis tänkte hon...men han har ju tjej? o.s.v)
Men efter typ 4353454534543 minuter och sekunder så .. log hon och sa att det skulle vi absolut kunna göra osv..
Så ja..det gick väl bra tror jag!
Citera
2019-01-14, 21:56
  #20
Medlem
LagomLats avatar
Heja!

Visa bara inte tråden för henne när ni fikar, spara det tills ni är ihop!

LL
Citera
2019-01-15, 22:09
  #21
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske
Jajemen som Daniel Breitholtz hade sagt.

Okej töser & grabbar... detta må vara något av det mest pinsammaste jag har gjort.Innan gick mot skolan så drog jag 2 runk för lugna mig, eller ja jag tänkte bara ta 1 runk men äsch 2 är bättre än 1.

Väl inne på skolan så såg jag inte till henne först, men sen kom hon som i ljuset i tunneln så jag fick scanna av omgivningen vilka som va nära.
Vi små snackade lite om allmänt skit först och sen frågade jag de om hon vill ta en fika ngn dag... hon liksom blev lite "paff" och svarade inte sådär snabbt utan de kändes som en evighet och hon såg lite osäker ut... (troligtvis tänkte hon...men han har ju tjej? o.s.v)
Men efter typ 4353454534543 minuter och sekunder så .. log hon och sa att det skulle vi absolut kunna göra osv..
Så ja..det gick väl bra tror jag!

Sådär ja, nu har du gjort vad du kan, nu ligger bollen hos henne.

Grattis, jag är stolt över dig!
Citera
2019-01-23, 22:15
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutnik
Den stora dagen är här!

Och hur gick det på den stora dagen?
Citera
2019-01-25, 10:54
  #23
Medlem
HiiriHazes avatar
Bravo TS!
Vilken jävla hjälte!
Citera
2019-01-27, 13:11
  #24
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Har det blivit något fika? Med dopp?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback