2019-01-13, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
herregud bosse ser helt förvirrad ut. stärker min teori om att bosse 85 ar gammal lider av demens eller liknande. skandal om de spärrar insjuka gamlingar i usa
Vem skulle inte se förvirrad ut, vara nervös och flacka med blicken i det läge han befinner sig?
NEJ, han lider INTE av demens! När ska folk fatta och släppa detta?
Citera
2019-01-13, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kurre.Dutt
Vem skulle inte se förvirrad ut, vara nervös och flacka med blicken i det läge han befinner sig?
NEJ, han lider INTE av demens! När ska folk fatta och släppa detta?

hade hellre haft ett läkarutlatande pa detta isf din kvalificerade diagnos
Citera
2019-01-13, 18:04
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Är det verkligen någon som är förvånad? På 80-talet brukade Bosse stryka omkring på Stockholms central och erbjuda pojkar några hundralappar för att dom skulle se på när han onanerade.

Tack för denna ovärderliga fakta, som naturligtvis är helt sann eftersom du postar den. Antar att det var ett helt jävla jenka-tåg där med BH, Jacob Dahlin, Lennart Svahn, Clabbe, Arne Weise, Jonas Gardell och Pekka Heino som viftade med SVT-flaggan och hoppade runt? Brukade du se dem ofta där, och hur många hundringar brukade du dra in på en kväll?
Citera
2019-01-13, 18:05
Medlem
Äppelkäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Ingen löser ut gubben för 100k, det säger allt

Längre bak i tråden nånstans står att det pågår en insamling till BH-borgen i någon grupp på Facebook.

Jag har dock inte lyckats hitta den gruppen.
Citera
2019-01-13, 18:05
Medlem
Citat:
hade hellre haft ett läkarutlatande pa detta isf din kvalificerade diagnos
Jag ställer ingen diagnos. Det är du som gör.
Ett läkarutlåtande på en sjukdom man inte har. Har du tänkt klart här?
Det är du som sitter på bevisbördan. Fram med källa på det du påstår!
Citera
2019-01-13, 18:13
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
herregud bosse ser helt förvirrad ut. stärker min teori om att bosse 85 ar gammal lider av demens eller liknande. skandal om de spärrar insjuka gamlingar i usa

Han ska ju följa lagarna som alla andra. Men visst känns det underligt för en person i min generation som vuxit upp med Bosse Hansson sittande med sitt prydliga yttre i Sportnytt och Sportspegeln att se honom stå där med lätt förvirrad uppsyn i fula fängelsekläder i klippet från borgensdomstolen.

Jag vet inte mer än nån annan om vad som hänt. Det har låtit i åratal i intervjuer som att BH snart kommer att dö av sin lungsjukdom. Men vid 85 - en ålder då mer än hälften av jämnåriga män redan är döda och många andra har hemtjänst eller sitter på vårdhem - så är han frisk nog att både åka ensam på semester till Florida och dessutom spatsera omkring i parker och söka kontakt med pojkar för att ge dem träningsråd (med den mest välvilliga tolkningen). Så jag skulle nog säga att han är vid ganska god hälsa för sin ålder.

Som alla andra lite äldre känner jag väl till ryktena om Bosse som gått åtminstone sen 80-talet. Om han verkligen var ihop med Lennart Swahn har jag ingen aning om - det finns många klassiska rykten om kändisar som inte har någon sanning - men det som hänt nu pekar väl ändå mot att han har vissa intressen av någon slags sexuell natur som riktar sig mot män. Eller mot pojkar i puberteten. Jag tänker ändå att om han hade varit en klassisk övergreppsperson så hade han väl valt att ha sina vintersemestrar i något asiatiskt land där det var lättare att få tag på prostituerade än i Florida. Tror som flera andra att det kan handla om att hög ålder får omdöme och impulskontroll att klicka. Det behöver inte vara samma sak som ren demens dock.

Gissningsvis blir det en uppgörelse inom några veckor eller månader (i värsta fall för honom), han får betala böter och får åka hem utan att kunna återvända fler gånger till USA. Hemmavid blir han väl ännu mer ensam den tid som återstår för honom. Tragiskt, samtidigt som beteendet ändå måste fördömas.
Citera
2019-01-13, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kurre.Dutt
Jag ställer ingen diagnos. Det är du som gör.
Ett läkarutlåtande på en sjukdom man inte har. Har du tänkt klart här?
Det är du som sitter på bevisbördan. Fram med källa på det du påstår!

Helt fel jag har bara skrivit att man kan misstänka att bosse blivit dement. Detta stärks av hans alder och hans beteende.

Det är du som ställer en diagnos

Citat:
Citat:
NEJ, han lider INTE av demens!
När ska folk fatta och släppa detta?

och iom att du ställer en diagnos borde källa vara pa sin plats
Citera
2019-01-13, 18:36
Medlem
Bo uppger också att han inte har några vänner eller familj i USA och heller ingen han kan vända sig till för hjälp i Sverige. Han hyr tydligen en studiolägenhet under sin semester därborta. Märklig historia detta, vad gör Bo därborta?
Citera
2019-01-13, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Märklig historia detta, vad gör Bo därborta?

vimlar av pensionärer i florida thailand spanien osv. om det var sex bosse var ute efter finns bättre resemal än usa minst sagt
Citera
2019-01-13, 18:38
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Bo uppger också att han inte har några vänner eller familj i USA och heller ingen han kan vända sig till för hjälp i Sverige. Han hyr tydligen en studiolägenhet under sin semester därborta. Märklig historia detta, vad gör Bo därborta?
Lever ut sina sjuka lustar. Han är bög och pedofil och har gått under radarn länge nu.
Men nu tog det stopp!
Citera
2019-01-13, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Lever ut sina sjuka lustar. Han är bög och pedofil och har gått under radarn länge nu.
Men nu tog det stopp!

Men att välja USA, är han med i något pedofilnätverk tro? Det finns liksom pedofilvänligare länder i Världen, typ Kambodja eller Filippinerna.
Citera
2019-01-13, 18:43
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Om det är motellet som länkats tidigare kan man undra litegrann. Det är långt till beachen, det finns ingen pool. Lägenheterna har skuggade balkonger och ingen terrass eller trädgård att sitta i.
Jag kan ha sett fel iofs, stället kanske har inomhuspool och annat kul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in