2019-01-13, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Då borde kanske den meriterade fotbollsmästaren frikännas i hovrätten med argumentet att han var påverkad av alkohol och inte var vid sina sinnens fulla bruk?

Om han underkastar sig en behandling för sina alkoholproblem så borde det kanske bli fråga om en villkorlig dom i HR eftersom han är tidigare ostraffad till skillnad från den dömda kokainisten JB 😎

Citat:
Och för att hon saknade trovärdighet och lämnade motsägelsefulla uppgifter.

Man kan dra vissa paralleller med JB i detta mål, hennes trovärdighet som uppgiftslämnare är naggad i kanten med tanke på hennes tidigare lögner i samband med narkotikabrotten för 4 år sen.

JB känns nämligen inte helt ärlig ända ut i fingerspetsarna och detta borde givetvis tas hänsyn till i HR när målet mot fotbollsmästaren kommer dit.

Hur kommer det sig att du litar på FV som bevisligen har varit grav kokainmissbrukare, men du litar inte på JB för att du tror att hon kan vara kokainmissbrukare?!
Citera
2019-01-13, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Ditt andra alternativ du nämner faller väl bort, om så vore hade väl GS sagt det i förhören.

Jag är inte så säker på det, jag menar OM det nu är så så kanske han tyckte det var lite för dumt, t om för honom, att dra in MA och hennes sexvanor i det hela. Minns inte så noga men jag tror dessutom att han i det läget fortfarande inte hört inspelningen och heller inte sett MA's vittnesmål.
Citera
2019-01-13, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Det är ju uppenbart ett troll. Antingen det eller en sjuk kvinnohatare. Lite komiskt är det ju ändå, man får ju skratta lite åt alla hjärndöda kommentarer

Eller ett osedvanligt dedikerat fotbollsfan. Dagens bästa och mest välriktade frågor var dock:

Citat:
Ursprungligen postat av Matzolle
.............. Hur normalt är det att ligga å slicka en brud som ger noll respons rent fysiskt i över en timma? Händer det dig ofta att du behöver slicka en fitta i en timma innan det börjar hända något mer, brukar akten inte övergång i något annat än givavnde av oralsex efter hel jävla timma? Är det helt friskt menar du?
Citera
2019-01-13, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gohira
Eller ett osedvanligt dedikerat fotbollsfan. Dagens bästa och mest välriktade frågor var dock:

Gillar hur du tänker men eftersom personen sitter och försvarar kokain Virtanen samtidigt som kokain är det som gör att JB inte är trovärdig är det nog snarare kvinnor som problemet. Kanske blir så när man aldrig får ligga
Citera
2019-01-13, 16:50
Medlem
Citat:
Gillar hur du tänker men eftersom personen sitter och försvarar kokain Virtanen samtidigt som kokain är det som gör att JB inte är trovärdig är det nog snarare kvinnor som problemet. Kanske blir så när man aldrig får ligga

Det får man nog inte göra heller om man är ett osedvanligt dedikerat fotbollsfan så våra teorier behöver inte utesluta varandra...
Citera
2019-01-13, 16:50
Avslutad
Citat:
Jag är inte så säker på det, jag menar OM det nu är så så kanske han tyckte det var lite för dumt, t om för honom, att dra in MA och hennes sexvanor i det hela. Minns inte så noga men jag tror dessutom att han i det läget fortfarande inte hört inspelningen och heller inte sett MA's vittnesmål.

Så du menar att bara för att han inte sa det direkt så sitter han hellre 3 år i fängelse minus 1 år om han sköter sej, istället för att lägga korten på bordet?

Nog för att GS allmänt verkar lite korkad så där går nog gränsen för dumhet även för vår "fotbollsmästare".
Citera
2019-01-13, 16:58
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matzolle
Hur kommer det sig att du litar på FV som bevisligen har varit grav kokainmissbrukare, men du litar inte på JB för att du tror att hon kan vara kokainmissbrukare?!

Därför att FV har öppet erkänt sitt missbruk och beskrivit det ingående. Han har inte försökt mörka någonting. Han har varit ärlig vad gäller detta.

Lögnhalsen JB som är aktuell i målet mot den meriterade fotbollsmästaren har däremot slingrat sig och ej erkänt sitt innehav och bruk av kola, hon försökte tom muta en krogvakt med tio papp för att kunna smita. Inte bra.

Det föreligger alltså en enorm skillnad här vilket du i din enfald inte verkar förstå, man kan nästan tro att du själv är påverkad av illegala substanser 🙃
Citera
2019-01-13, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Så du menar att bara för att han inte sa det direkt så sitter han hellre 3 år i fängelse minus 1 år om han sköter sej, istället för att lägga korten på bordet?

Nog för att GS allmänt verkar lite korkad så där går nog gränsen för dumhet även för vår "fotbollsmästare".

Ja, jag kan tänka mig att DMF drog sig för att blanda in henne eftersom det ju knappast gjort saken bättre. Dessutom var han ju vid tillfället då förhöret hölls helt ovetandes om att han begått nåt brott och därmed nog inte direkt såg sig hamna på vatten och bröd över huvud taget och definitivt inte i tre år. Veta kan man ju aldrig men jag skulle inte hålla det för osannolikt.
Citera
2019-01-13, 17:15
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Vad din terori är om HUR hon kunnat rigga allt och genomföra det, inte varför utan HUR.

Hur? Hypotesen om att delar av händelseförloppet kan ha varit improviserat går ut på att när hon märkte att Glenns nattliga uppvaktning inte upphörde så fick hon en snilleblixt och det var då hon satte på inspelning och började spelade teater.

JB har ju visat prov på stor fantasi tidigare i pressade situationer som när hon försökte muta en vakt med tiotusen kronor när denne upptäckte att hon tappade en liten påse med kola när hon skulle öppna sin plånbok.

Du måste vara tokig på riktigt som litar fullt ut på en sådan kvinna trots hennes tidigare historik med olika lögner och snedsteg?
Citera
2019-01-13, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fallandeskala
Det översta inlägget verkar vara borttaget från MA Instagram vid det här laget. Bara ”Jag känner din men sedan ca 35 år tillbaka” finns kvar. Intressant i sammanhanget är att tinalund9322 är väldigt nära vän med GS exfru. Hon borde mao ha inblick i den ”värld” som hon anser att MA har introducerat GS i.

Ja den kommentaren från tinalund har man funderat lite över. Vilken "värd" menar hon att Monika introducerat honom i. Samtidigt kan man läsa i FUP att Monika påstår att inte ens Glenns x fru tror att han kan ha begått en våldtäkt och då ska hon ändå ogilla honom starkt. Så om Tina och x frun är nära vänner så kanske det inte är långsökt att tro att de båda tror gott om Glenn om nu Monika talat sanning i FUP.

Citat:
Ursprungligen postat av Dial999
Någonstans har angetts att MA har återkallat skillsmässoansökan. Kan det vara så att instagraminlägget som manade MA att ställa upp för sin man har påverkat henne till detta?

Stoppa pressarna är egentligen den enda källan till att de båda skulle ha dragit tillbaka skilsmässoansökan. Tror till och med att de skrev det före Tinas inlägg.

Kvällstidningarna har fortsatt skrivit att hustrun till fotbollsprofilen begärt skilsmässa så sent som för några dagar sedan men de kanske inte hängt med i svängarna.
Citera
2019-01-13, 17:36
Avslutad
Citat:
Ja, jag kan tänka mig att DMF drog sig för att blanda in henne eftersom det ju knappast gjort saken bättre. Dessutom var han ju vid tillfället då förhöret hölls helt ovetandes om att han begått nåt brott och därmed nog inte direkt såg sig hamna på vatten och bröd över huvud taget och definitivt inte i tre år. Veta kan man ju aldrig men jag skulle inte hålla det för osannolikt.

Om han undanhöll det direkt hade han väl vid senare förhör ändrat detta för att slippa fängelse, vilket vi isf hade kunnat läsa i FUP.
Citera
2019-01-13, 17:43
Medlem
Citat:
Därför att FV har öppet erkänt sitt missbruk och beskrivit det ingående. Han har inte försökt mörka någonting. Han har varit ärlig vad gäller detta.

Lögnhalsen JB som är aktuell i målet mot den meriterade fotbollsmästaren har däremot slingrat sig och ej erkänt sitt innehav och bruk av kola, hon försökte tom muta en krogvakt med tio papp för att kunna smita. Inte bra.

Det föreligger alltså en enorm skillnad här vilket du i din enfald inte verkar förstå, man kan nästan tro att du själv är påverkad av illegala substanser 🙃

Okej, då är det klarlagt. Kan du nu svara på dom andra frågorna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in