Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-28, 18:19
  #15169
Medlem
Om du har lite sub och tolerans blanda då ut motsvarande 8 mg i 8 delar vatten och ta 1mg i. M. Det tas upp bäst och effektivast utan att leta vener. Brukade köra i axeln på det begav sig. 1_1.5cm in och tryck på. Använd alltid ciggfilter för att filtrera bara.
Citera
2018-12-28, 19:08
  #15170
Medlem
starsucks avatar
Är man enormt känslig mot substansen om man efter 0,7 mg nasalt igår klockan 23 känt sig tydligt halvmoffig hela dan? Visst det är ju inte som i natt då låg jag ju och bara flummade som en apa och kliade låren och röven randiga. Men det har ändå varit nån sorts stabil jämn effekt under hela dagen också som gjort mig märkligt osugen på stimulantia.

Nu ska jag ut. Är det lugnt att hinka bärs nu ikväll?
Citera
2018-12-28, 19:51
  #15171
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Om du har lite sub och tolerans blanda då ut motsvarande 8 mg i 8 delar vatten och ta 1mg i. M. Det tas upp bäst och effektivast utan att leta vener. Brukade köra i axeln på det begav sig. 1_1.5cm in och tryck på. Använd alltid ciggfilter för att filtrera bara.

Hur snabbt påslag är det intramuskulärt?
Citera
2018-12-28, 19:54
  #15172
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starsuck
Är man enormt känslig mot substansen om man efter 0,7 mg nasalt igår klockan 23 känt sig tydligt halvmoffig hela dan? Visst det är ju inte som i natt då låg jag ju och bara flummade som en apa och kliade låren och röven randiga. Men det har ändå varit nån sorts stabil jämn effekt under hela dagen också som gjort mig märkligt osugen på stimulantia.

Nu ska jag ut. Är det lugnt att hinka bärs nu ikväll?

I början när jag använde Subutex så kände jag alltid av det dagen efter. Lite smått stimulerad och lite moffad.

Ja det är lugnt att dricka dagen efter, i måttliga mängder
Citera
2018-12-29, 13:45
  #15173
Medlem
starsucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
I början när jag använde Subutex så kände jag alltid av det dagen efter. Lite smått stimulerad och lite moffad.

Ja det är lugnt att dricka dagen efter, i måttliga mängder

Faktum är jag känner mig lätt illamående och seg dan efter dan. Dvs två dar efter.

Är kanske svårt att ta sub enstaka gånger? Man kanske måste kliva på det?
Eller kan det funka med minde mängd dom gånger jag tar enstaka doser? Ska satsa på max 0,5 mg nästa gång isåfall.

Från tramadol vet jag att det är behagligare att ”gå” på än att ta en kväll bara då det också är en opioid med lång påverkan på kroppen
Citera
2019-01-03, 01:11
  #15174
Medlem
fruitbeans avatar
Subutex + alkohol några starköl är de ok?
Citera
2019-01-03, 09:18
  #15175
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruitbean
Subutex + alkohol några starköl är de ok?

Ja de är ok
Citera
2019-01-05, 19:44
  #15176
Medlem
who-s avatar
Jag mår väldigt bra av Buprenorfin. Får hopp om livet. Visst, jag blir inte hög längre men jag får bra effekter av den. Känner glädje och lycka faktisk. Sedan så är min ångest som bortblåst. Och känner mig frisk och alert. Underbar medicin detta.

Bless
// who-
Citera
2019-01-07, 15:36
  #15177
Medlem
who-s avatar
Ni som får espranor, är den lätt att snorta osv? Bara en undran .
Tänker om den är lika lätt att missbruka som Buprenorfin som kommer i hårda tabletter.
Citera
2019-01-08, 07:06
  #15178
Medlem
Melange2s avatar
Står säkert tidigare i tråden.

Men är det riskfritt att injicera suben IM om man först löser upp den noga och sedan suger upp den med ett med ett 5µm micron filter för att få bort bindningsmedlet?

Eller finns det risk att bindningsmedlet löser upp sig i vätskan för att senare solidifieras i muskeln och skapa risk för böldbildning?
Citera
2019-01-08, 15:17
  #15179
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange2
Står säkert tidigare i tråden.

Men är det riskfritt att injicera suben IM om man först löser upp den noga och sedan suger upp den med ett med ett 5µm micron filter för att få bort bindningsmedlet?

Eller finns det risk att bindningsmedlet löser upp sig i vätskan för att senare solidifieras i muskeln och skapa risk för böldbildning?

Som med alla slags piller man vill lösa upp så går det ej att få det helt "rent", även om man kan tycka det ser kristallklart ut så finns det alltid lite ämnen kvar. Sen är det enligt mig ingen fara att panga i sig då o då(absolut ingen uppmuntran till att testa IV) men filtrera bra och var noggran med injektionen. Personligen så är jag mer orolig över att köra IM än IV när det gäller piller.
Citera
2019-01-11, 17:20
  #15180
Medlem
who-s avatar
Espranor är ganska schysst sort ändå. Smakar bra också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback