2019-01-07, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Klickar inte på länken och tittar inte, men vad är det för fel på folk? Sjukt tröttsamt med människor som försöker profitera på andras sorger.

tjänar inte en krona men tyckte det var ok att göra ett öppet brev till Jacke. Det var så i tidiagare media landskap i alla fall!! ville räcka ut en hand broder till broder med ett öppet brev!
2019-01-07, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Haha! Detta kan man inte missa tänkte Pogba och redan 40 sekunder in i klippet var Pogbas söndagsångest bortblåst.

Tackar, comedy gold!

Edit: Fick lite dåligt samvete över att jag gjorde mig lustig. Tommy om du läser detta så verkar du som en supergo människa och fortsätt med dina krönikor!

ursäkten är mottagen o allt är ok. om mitt ansikte är lite konstigt beror det på att jag varit halvsides förlamad i nästan hela kroppen o ansiktet. men trodde inte det skulle vara ett hinder för att fortsätta mitt dröm att bli oberoende media.
2019-01-07, 17:31
Medlem
Ringhals3s avatar
Viljen tråd! Är det sånhär skit som fyller folks vardag numera i jakten på likes och kändisskap?

Snacka om en storm i ett vattenglas!
2019-01-07, 17:34
Medlem
Swedenfirst1910s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hipstern12
mycket har jag blivit kallad som journalist men ett halvt mongo var nytt!

Bara skojar om det är du! Lite humor förgyller livet
2019-01-07, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hipstern12
ursäkten är mottagen o allt är ok. om mitt ansikte är lite konstigt beror det på att jag varit halvsides förlamad i nästan hela kroppen o ansiktet. men trodde inte det skulle vara ett hinder för att fortsätta mitt dröm att bli oberoende media.

Tack så mycket!

Självklart är det inget hinder, låt det sporra dig och skit i alla som försöker sätta skeppar i hjulet för dig! Du har fått en ny subscriber på Youtube iallfall!

Jag ser fram emot fler krönikor!
2019-01-07, 19:38
Medlem
Swedenfirst1910s avatar
Ny video av Jacke där han ser helt städad ut! Stanna så Jacke!
2019-01-07, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedenfirst1910
Ny video av Jacke där han ser helt städad ut! Stanna så Jacke!

Älskar hur han satt stenbäng igår och grät och fanboysen skriver idag "FAN VAD KUL DU ÄR REN, man ser du mår bättre" som att ett drogberoende går över på en kväll
2019-01-07, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickii
Älskar hur han satt stenbäng igår och grät och fanboysen skriver idag "FAN VAD KUL DU ÄR REN, man ser du mår bättre" som att ett drogberoende går över på en kväll
Ser fortfarande kvartsbäng ut och har andningssvårigheter.
2019-01-07, 20:39
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Viljen tråd! Är det sånhär skit som fyller folks vardag numera i jakten på likes och kändisskap?

Ja tyvärr! Iallafall den Yngre generationen. Jag har 5 barn i olika åldrar och alla dom följer Youtubers slaviskt. Det är på grund av dom jag blivit introducerad till denna märkliga plattform som håller på att ta över vad ungdomar idag konsumerar på nätet.

I Jackes senaste video kan man fortfarande se att han är påverkad av något.. Och vad fan är det han sitter och skryter om? Killen är ju helt efterbliven!
2019-01-07, 20:41
Medlem
Miys avatar
Måste säga att jag är väldigt tacksam att jag inte setat och rattat en YouTube kanal med tusentals följare de gånger jag käkat lite för mycket Benz.

Risk för att denna kille kommer skämma ut sig riktigt riktigt ordentligt.
2019-01-07, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3

Man blir verkligen rädd för mänskligheten. Eller åtminstone för staden där alla kommer från. Måste vara någon i vattnet eller så
Senast redigerad av lefty` 2019-01-07 kl. 22:13.
2019-01-08, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Måste säga att jag är väldigt tacksam att jag inte setat och rattat en YouTube kanal med tusentals följare de gånger jag käkat lite för mycket Benz.

Risk för att denna kille kommer skämma ut sig riktigt riktigt ordentligt.

Verkligen, sociala medier och benso är en big no no

Kommer ihåg när Jesper Parnevik gjorde bort sig och skyllde på sömntabletter! https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/KvlKM4/jesper-parneviks-pahopp-pa-zara-larsson-efter-terrorattacken

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in